Zowel August als Del Toro gemist in dit spel. Dat is wel een smetje. Er was voor mij telkens een renner interessanterer omdat ik dacht dat die eerder weggekaapt zou worden. Tja, te laat nu. Gelukkig heb ik August wel in het QC biedspel, dus we zijn samen van de August-supportersclub @Ab Normaal...
6. Sam Welsford 636
Deze ronde stonden Laporte en Zana het hoogst op mijn wenslijstje, maar helaas pindakaas. Dan maar voor deze Aussie gegaan, die de pure snelheid heeft om Philipsen, Kooij, Merlier en co te verslaan. Afgelopen seizoen bijna al zijn punten in het eerste derde van het seizoen behaald, dus zelfs al zou hij op de baan naar de OS gaan, dan nog kan hij zijn puntenaantal optrekken. Doel: 850.
6. Marijn van den Berg (535)
Sterke jonge sprinter die heel goed een heuvel/bergje overkomt en me dit seizoen een paar keer zeer positief is opgevallen. Vooral de etappe die hij won in de Ronde van Polen was best indrukwekkend. Heeft ook zijn eerste grote ronde uitgereden en zal weer een jaartje sterker zijn in 2024. Bij EF zijn er genoeg kansen voor een type als Van den Berg, bijvoorbeeld ook in de makkelijkere voorjaarsklassiekers.
Ik moet zeggen dat ik deze keuze de moeilijkste vond. Er zijn naar mijn mening nog een heel aantal interessante namen, en ik ga er vanuit dat ze niet meer beschikbaar zijn als ik de laatste keuze van het spel maak. Dus zet ik het grootste deel van mijn budget maar in, en dan zie ik aan het eind wel wat er nog te kopen is.
6. Milan Vader (336)
7. Matthew Dinham (323)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.