CQ-Snake Draft

1 2 ... 10 ... 15 16
Ajvenema

Mijn grote vis heet Felix Engelhard en hij kost 456 puntjes

Ab Normaal

Dan zal ik ook ff tempo maken.

6. AUGUST Andrew 0

VincentK

Zowel August als Del Toro gemist in dit spel. Dat is wel een smetje. Er was voor mij telkens een renner interessanterer omdat ik dacht dat die eerder weggekaapt zou worden.  Tja, te laat nu. Gelukkig heb ik August wel in het QC biedspel, dus we zijn samen van de August-supportersclub @Ab Normaal...

Silent Hill

6. LAPORTE Christophe 1271

Omdat ik ook nog wel zin had in een dikke vis. Stabiele renner, WvA die minder rijdt in het voorjaar, evt mogelijkheden in de Tour en OS ? Kansjes om nog net iets beter te scoren dan in 2023. 

Laatst gewijzigd
Mithrandir

6. Matthieu van der Poel 1803

Voor mij nog maar een zekere puntenpakker.

Naast de gokjes moet je die ook hebben.

Mag in 2024 voor het eerst de 2000pnt grens doorbreken.

Om sterk te verbeteren zal hij meer wedstrijden moeten gaan rijden.

 

 

 

 

Limal

6. Sam Welsford  636

Deze ronde stonden Laporte en Zana het hoogst op mijn wenslijstje, maar helaas pindakaas. Dan maar voor deze Aussie gegaan, die de pure snelheid heeft om Philipsen, Kooij, Merlier en co te verslaan. Afgelopen seizoen bijna al zijn punten in het eerste derde van het seizoen behaald, dus zelfs al zou hij op de baan naar de OS gaan, dan nog kan hij zijn puntenaantal optrekken. Doel: 850.

Sies

6. TRAEEN Torstein 295

Zijn overstap naar Bahrein kan 2 kanten op. Of hij gaat een seizoen lang knechten en pakt weinig punten, of hij maakt een volgende stap in zijn carriere en verdubbelt zijn punten aantal!

Silent Hill

Wat gebeurt er met het restbudget ? Ben je kwijt en de vuilbak in ? Of wordt dat je start-puntenaantal ?

SvenVDB

6. Thomas Gloag (171)

Was geweldig in het begin van vorig seizoen. Is daarna helemaal weggedeemstert. Ik verwacht meer kansen voor hem en dus ook meer CQ punten! 

Arry1338

@Silent Hill 
Dat ben je kwijt :)

Silent Hill

Dat wordt nog een hele oefening om 2 goede up-renners te vinden én niet teveel budget over te houden - oef.

Maillot à Pois

6. Riley Sheehan (251)

De revelatie van het najaar mag volgend jaar bevestigen. Als hij op 2 maand 250 punten bij elkaar fietst, dan op een heel seizoen hopelijk het dubbele?

ezequiel

6. Marijn van den Berg (535)

Sterke jonge sprinter die heel goed een heuvel/bergje overkomt en me dit seizoen een paar keer zeer positief is opgevallen. Vooral de etappe die hij won in de Ronde van Polen was best indrukwekkend. Heeft ook zijn eerste grote ronde uitgereden en zal weer een jaartje sterker zijn in 2024. Bij EF zijn er genoeg kansen voor een type als Van den Berg, bijvoorbeeld ook in de makkelijkere voorjaarsklassiekers.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Heb al eens even naar de teams gekeken op pagina 1. 
De tandjes, wat is dat team goed van de speler derde van onderen. 

VincentK

Ik zou maar een goede verzekering afsluiten @Ab, want er gaan er een paar uit dat rijtje tegenvallen... 

even wachten op @Vernis en ik kan er weer een aan het dreamteam toevoegen. Vijfde van boven als je even wilt kijken :-)

Ajvenema

Nou, ik laat jullie lekker je ding doen, en dan los ik het morgen ofzo wel met een simpel laatste rekensommetje op:)

vernis

6. Marco Frigo 117

VincentK

Ik was naar iemand op zoek die al 160 punten bijeen trapt als hij zijn eigen gelletjes nog maakt uit kosten overweging. 
En ik heb hem gevonden,  Nederlands hoop ik bange dagen en Wattage Bazooka:

6. Frank van den Broek (160)

nog 154 over voor twee renners.

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Dan ga ik voor 

6. Clément CHAMPOUSSIN (340)

Al was het alleen al vanwege de naam

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De verrassing van 2024

6. Ben Tulett 398

BlingSagan

Mathis Le Berre  74

Arry1338

Ik moet zeggen dat ik deze keuze de moeilijkste vond. Er zijn naar mijn mening nog een heel aantal interessante namen, en ik ga er vanuit dat ze niet meer beschikbaar zijn als ik de laatste keuze van het spel maak. Dus zet ik het grootste deel van mijn budget maar in, en dan zie ik aan het eind wel wat er nog te kopen is.

6. Milan Vader (336)
7. Matthew Dinham (323)

Laatst gewijzigd
BlingSagan

Lazkano 615

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Skjelmose 1723

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Luke PLAPP 441

1 2 ... 10 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.