CQ-Snake Draft

1 2 ... 11 ... 15 16
VincentK

Nog wat toekomstmuziek:

7. Tijmen Graat (148)

ik heb nog 6 punten voor mijn laatste renner. Gelukkig staat de uitverkoop op het punt van beginnen.....

vernis

7. Oscar RODRIGUEZ 192

ezequiel

7. Jack Haig (472)

Goede renner die top 10 kan rijden in heel veel WT-rittenkoersen van een week en ook kan scoren in grote rondes. Ik was het bijna vergeten maar in 2021 werd Haig nog 3e in de Vuelta. Dit seizoen kreeg hij een loodzwaar programma met de combinatie Giro-Dauphine-Tour. Hopelijk is dat volgend jaar anders en piekt hij wat meer naar andere wedstrijden en dan zit winst op de aankoopprijs er zeker in.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

7. Matteo Fabbro (99)

@Silent Hill, was Polti-Kometa al vertegenwoordigd?
Als ik het goed heb niet, bij deze dus!

Fabbro was jaren klimknecht bij Katusha en Bora, en mag nu voor eigen rekening gaan bij de troepen van Contador. Hopelijk kan ie een paar keer scoren in de kleinere Italiaanse rittenkoersen en een rit in de Giro pakken. 

Arry1338

Overigens heb ik nagedacht over de 12 uur deadline. Het is misschien een beetje ingewikkelder, maar ik denk dat ik voor volgende edities een 10 uur deadline wil hanteren, maar dat de uren tussen 0:00 en 6:00 niet meetellen. Op die manier betekent dat wanneer jij 1 voor 12 jouw keuze maakt, de deadline voor de persoon na je in het ongunstigste geval om 16:00 in de middag is. 

Wordt er vervolgens tussen 0:00 en 6:00 geboden is dat natuurlijk prima, dat geeft de persoon na je alleen maar extra ruimte. En de 10 uur zorgen overdag voor iets meer animo

Wat denken jullie daarvan? Voor BRC zou dan een uitzondering gemaakt moeten worden, puur omdat het voor iedereen speelbaar moet blijven.

SvenVDB

Hier gaan we nog voor een zekere puntenpakker met nummer

7. Matej Mohoric (1340)

Hij zal er opnieuw staan met de voorjaarsklassiekers, hopelijk kan hij daarna nog wat extra punten sprokelen en eventueel ook op de OS.

Silent Hill

Klopt helemaal, MàP.

Bij de PRT is dit de stand:

4: Lotto (De Lie - Vermeersch - Van Eetvelt - Van Gils)
4: Israel (Strong - Riccitello - Sheehan - Frigo)
3: UNO-X (Johannessen TH - Waerenskjold - Leknessund)
1: Tudor (Trentin)
1: Q36.5 (Calzoni)
1: Polti (Fabbro)
 
Een volldige overzicht komt er na de laatste keuze.

Limal

@Arry, naar mijn bescheiden mening is de 12-urenregel beter dan de 10-urenregel, omdat het wat meer ademruimte biedt rond een werkdag. Het is soms niet leuk wanneer er een hele poos niets gebeurt (nog wakker, Sies? ;) ) maar kijk, we zijn nog maar 30 november en de teams zitten al bijna vol.

Maillot à Pois
Limal
#258
@Arry, naar mijn bescheiden mening is de 12-urenregel beter dan de 10-urenregel, omdat het wat meer...

Als er een hele poos niets gebeurt, is het nog altijd leuk in de Whatsapp groep, Limal ;-)

Laatst gewijzigd
Limal

Neen, neen en nog eens neen ;-p

Maillot à Pois
Limal
#260
Neen, neen en nog eens neen ;-p

Het was geen vraag, het was slechts een mededeling ;-)

En omdat ik soms best een geschikte peer ben, deel ik je ook even mede dat de keuze van Sies pas morgenochtend volgt, wegens een al te grote vertwijfeling door het niet langer beschikbaar zijn van Matej Mohoric.

Een goede nachtrust gewenst, dus!

Silent Hill

Voor ons een goede nachtrust, voor Sies een slapeloze nacht.

VincentK

Sies weet zelf allang dat het nu Sepp Kuss wordt; hij moet alleen nog even aan het idee wennen. 
:-)

Laatst gewijzigd
Limal

Rond die prijs heb je ook Valverde - misschien een comeback-gokje waard? ;-)

(Thx voor de info Maillot!)

Sies

Goedemorgen,

excuses voor de vertraging, maar Sven pikte mijn renner weer vlak voor mn neus in.

7. MARTIN Guillaume 986

Op naar Limal!

Limal

Hoera, hij zit er nog in! Ik kies voor de Skjelmose van Frankrijk, de 22-jarige die eind volgend seizoen evenveel punten verzameld zal hebben als de zeer stabiele Guillaume Martin:

7. VAUQUELIN Kévin  618

Mithrandir

7. BUSSATO Francesco 186

Ik kies opnieuw voor een "sprinttalent"

Net als Strong kan hij een eind mee als het bergachtig wordt.

Mijn verwachting is dat hij zijn kostprijs minimaal verdubbeld.

BrackenRidgeCycling

nog 4 te gaan en ik mag weer.
Hopelijk lukt dit binnen nu een een uurtje of 2.
Zo niet dan zal het voor morgen zijn.
Zal een s gaan kijken welke 2 renners mijn ploegje komen versterken

VincentK
Mithrandir
#267
7. BUSSATO Francesco 186 Ik kies opnieuw voor een "sprinttalent" Net als Strong kan hij een eind m...

Nieuwe naam voor mij, maar na een PCS check staat deze ook op mijn radar.

Silent Hill

7. Page Hugo 303

Wat Strong kan, kan ik ook, dacht Page. En al zeker zijn teammanager. Dan zouden 500ptn moeten kunnen.

En dan is ineens duidelijk wie mijn volgende renner wordt 😝

Limal

@Silent Hill, wel mooi dat je als eerbetoon aan de guitigheid een renner op pré-pensioen wil nemen. Of bedoelde je niet olijke Olli? :-)

Heel benieuwd nu naar de renners die de "rijke" Ab Normaal en Ajvenema nog gaan contracteren.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Helaas voor @BrackenRidgeCycling en dus ook voor ons gaat Ab het waarschijnlijk niet op tijd redden. Dus we zullen geduld moeten hebben. Ben inderdaad ook heel benieuwd naar de keuzes van Ab en AJ

Maillot à Pois
Rahim Vlasblom
#272
Helaas voor @BrackenRidgeCycling en dus ook voor ons gaat Ab het waarschijnlijk niet op tijd redden....

Ach ja, we halen Arry zijn targetdate om alles rond te krijgen (9 januari) waarschijnlijk nog nét ;-)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zou je denken 😅

Laatst gewijzigd
Sies

Dus geen tijd voor een nieuw spel? ;)

1 2 ... 11 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.