7. Jack Haig (472)
Goede renner die top 10 kan rijden in heel veel WT-rittenkoersen van een week en ook kan scoren in grote rondes. Ik was het bijna vergeten maar in 2021 werd Haig nog 3e in de Vuelta. Dit seizoen kreeg hij een loodzwaar programma met de combinatie Giro-Dauphine-Tour. Hopelijk is dat volgend jaar anders en piekt hij wat meer naar andere wedstrijden en dan zit winst op de aankoopprijs er zeker in.
7. Matteo Fabbro (99)
@Silent Hill, was Polti-Kometa al vertegenwoordigd?
Als ik het goed heb niet, bij deze dus!
Fabbro was jaren klimknecht bij Katusha en Bora, en mag nu voor eigen rekening gaan bij de troepen van Contador. Hopelijk kan ie een paar keer scoren in de kleinere Italiaanse rittenkoersen en een rit in de Giro pakken.
Overigens heb ik nagedacht over de 12 uur deadline. Het is misschien een beetje ingewikkelder, maar ik denk dat ik voor volgende edities een 10 uur deadline wil hanteren, maar dat de uren tussen 0:00 en 6:00 niet meetellen. Op die manier betekent dat wanneer jij 1 voor 12 jouw keuze maakt, de deadline voor de persoon na je in het ongunstigste geval om 16:00 in de middag is.
Wordt er vervolgens tussen 0:00 en 6:00 geboden is dat natuurlijk prima, dat geeft de persoon na je alleen maar extra ruimte. En de 10 uur zorgen overdag voor iets meer animo
Wat denken jullie daarvan? Voor BRC zou dan een uitzondering gemaakt moeten worden, puur omdat het voor iedereen speelbaar moet blijven.
Klopt helemaal, MàP.
Bij de PRT is dit de stand:
Het was geen vraag, het was slechts een mededeling ;-)
En omdat ik soms best een geschikte peer ben, deel ik je ook even mede dat de keuze van Sies pas morgenochtend volgt, wegens een al te grote vertwijfeling door het niet langer beschikbaar zijn van Matej Mohoric.
Een goede nachtrust gewenst, dus!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.