CQ-Snake Draft

1 2 ... 12 ... 15 16
BrackenRidgeCycling

No worries guys we wachten gewoon tot we aan de beurt zijn

Ab Normaal

7. Maximilian Schachmann 187

 

Heeft jaren goed gescoord. Natuurlijk een zware blessure. Is dit het einde van zijn goede prestaties? Of komt het toch nog terug?

Voor 187 punten een acceptabele gok. 

VincentK
BrackenRidgeCycling
#276
No worries guys we wachten gewoon tot we aan de beurt zijn

Is ook een luxe probleem van de jonge gasten op dit forum. Als je net als ik richting 60 gaat of al ouder bent, is het geen enkel probleem om midden in de nacht een bieding te posten. Je moet er toch een keer uit... :-)

Ajvenema

Ok, dan ga ik voor Sep Kuss, de nieuwe Jumbo kopman! 1263 puntjes going on 1500

Laatst gewijzigd
vernis

@Arry1338 volgens mijn berekening heb ik nog 58 cq over ipv 48. 
Kan je dit eens nakijken?

Ab Normaal

En ik heb 1182 punten over

Arry1338

Tel het vooral zelf even na, ik zal vanavond aanpassen wat jullie aangeven. 

Limal

Volgens mijn eigen berekeningen zou ik nog 3171 punten over moeten hebben, Arry.

BlingSagan

Ik kom op 5.001 punten

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@BlingSagan volgens mijn berekening heb je nog 18 punten over.

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Voor 18 ptn heb je al een Suzuki 😊

Arry1338

Sorry mannen, er zaten inderdaad wat rekenfoutjes in. 
SvenVDB heeft wat minder budget dan er stond, Ajvenema, Sies en Ab Normaal zijn ook gecorrigeerd dacht ik.

Anyway, het klopt nu als het goed is wel weer allemaal

Silent Hill

En Hindley kunnen we al bijschrijven bij Ab.

Ab Normaal

Tja, heel verrassend gaat het niet zijn. 

BrackenRidgeCycling

Mijn laatste 2 renners zijn:

 

Arne Marit 262

Pierre Gautherat 148

Limal

Okay, vandaag moeten we de slang helemaal rond krijgen, toch?

Arry1338

Ik heb de keuze van Ab alvast ingevuld >.<' Hij moet alleen nog even bevestigen en dan is het de beurt aan Silent Hill.
Ajvenema heeft aangegeven dat hij voorlopig even geen tijd heeft en dat hij zijn keuze nog maakt wanneer hij wel tijd heeft. 

Limal

Ik ben zo weg voor de dag en zit toch niet meer in iemands vaarwater, dus bij mij mag je alvast invullen:

8. Giulio Pellizzari  217

Als Ajvenema of Silent Hill hem verrassend genoeg toch willen afpakken, dan kies ik later wel iemand anders, vóór SvenVDB en ezequiel als directe concurrenten ;-)

Laatst gewijzigd
Arry1338

Even voor de duidelijkheid voor iedereen die niet in de appgroep zit.

Ik heb een rekenfout gemaakt waardoor Ajvenema voor Kuss was gegaan. Omdat enkel BRC is geweest die een veel lager budget had heb ik Ajvenema de kans gegeven om voor Philipsen te gaan. Nu is hij druk en laat hij zijn laatste keuze voor wanneer hij tijd heeft. Hij laat zijn laatste keuze tzt hier in de chat weten.

Ab is vervolgens schuingedrukt ingevuld aangezien hij al had aangegeven wie hij zou kiezen. Ik moet het alleen even bevestigd hebben. 

Voor nu is Silent Hill aan de beurt. De timer loopt sinds 9:00 vanochtend voor hem, realistisch denk ik? 

Ab Normaal

Ja, ik bevestig Hindley

Silent Hill

Een beeld dat we nog vaak gaan zien in 2024, maar dan in het shirt van Astana. De naam ?

 

8. Fortunato Lorenzo 408

 

Ab Normaal

Als iedere renner is ingevuld in het handige overzicht van Arry op pagina 1, ga ik er voor mezelf bij iedere renner achter zetten hoeveel punten ik verwacht dat die gaat halen en dan optellen. 
Dat wordt de door mij ingeschatte ranglijst. 
Benieuwd wie er voor mij dan als favoriet uit komt. 

Ab Normaal

Dan kan Limal's keuze ook ingevuld worden. Ajv en Mithrandir kunnen die niet betalen. 

Silent Hill

Doen, Ab !

 

Limal

Joepie, ik kan met een gerust hart vertrekken!

@Ab, je moet dan eigenlijk ook per renner de winst/verliesprobabiliteiten meenemen in je berekening. Ik heb daarvoor Wheely's modellen gekraakt en kom voor mijn eigen team tot volgend resultaat:

1 2 ... 12 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.