Is ook een luxe probleem van de jonge gasten op dit forum. Als je net als ik richting 60 gaat of al ouder bent, is het geen enkel probleem om midden in de nacht een bieding te posten. Je moet er toch een keer uit... :-)
Ik ben zo weg voor de dag en zit toch niet meer in iemands vaarwater, dus bij mij mag je alvast invullen:
8. Giulio Pellizzari 217
Als Ajvenema of Silent Hill hem verrassend genoeg toch willen afpakken, dan kies ik later wel iemand anders, vóór SvenVDB en ezequiel als directe concurrenten ;-)
Even voor de duidelijkheid voor iedereen die niet in de appgroep zit.
Ik heb een rekenfout gemaakt waardoor Ajvenema voor Kuss was gegaan. Omdat enkel BRC is geweest die een veel lager budget had heb ik Ajvenema de kans gegeven om voor Philipsen te gaan. Nu is hij druk en laat hij zijn laatste keuze voor wanneer hij tijd heeft. Hij laat zijn laatste keuze tzt hier in de chat weten.
Ab is vervolgens schuingedrukt ingevuld aangezien hij al had aangegeven wie hij zou kiezen. Ik moet het alleen even bevestigd hebben.
Voor nu is Silent Hill aan de beurt. De timer loopt sinds 9:00 vanochtend voor hem, realistisch denk ik?
Als iedere renner is ingevuld in het handige overzicht van Arry op pagina 1, ga ik er voor mezelf bij iedere renner achter zetten hoeveel punten ik verwacht dat die gaat halen en dan optellen.
Dat wordt de door mij ingeschatte ranglijst.
Benieuwd wie er voor mij dan als favoriet uit komt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.