Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 3 4 ... 75 76
Javier

'@Aap

Bedankt!

Verweggistan

Karsten Kroon
V`

Laatste man

Dat staartje van Kroon :D

Wheely

Vooralsnog weinig mis met Studio Tour, ook niet heel bijzonder, weinig eigen smoel. Opzich goede gasten. Beetje standaard Studio sport maar dan over wielrennen. Zal alleen vaak de late herhaling kijken ivm het vroeg tijdstip.

Bureau Sport vind ik af en toe echt meesterlijk trouwens met Bassie en Adriaan en de kanarie voor Contador.

Roy van den Busken

Er zaten nog enkele kleine misverstanden in de eerste uitzending, maar kwam vooral door improvisatie. Gert stelde soms niet helemaal de juiste vragen, maar de gasten konden dit goedmaken. Eén keer viel de verbinding naar Dione weg. Mooie rubriek van Mart en goede interviews van Jeroen Stekelenburg.

pirazzi

Up voor Ivo.

ivo001

Thanks Pirazzi! Algemene opinie is dus dan tour du jour vooral flauwekul is, en dat de meeste eerst het nieuwe NPO programma gaan testen.

LyndaLid

Nu die gore gladjanus van een Genee alweer zat.

"Hebben jullie nou ook zo'n idee dat LottoJumbo geen ambitie heeft?"

A. Wat een laffe sfeermaker is dat toch
B. Wat een waardeloze manier van vragen stellen, zo leg je iemand iets in de mond. Gelukkig had Boogerd dat door.

oscarito1908

Nee je kunt toch ook zeggen dat het niet zo is.

Ik snap hem goed, aan het begin van het jaar zouden ze meegaan doen met de Wereldtop tijdens de voorstelling. Vervolgens fietsen ze een voorjaar waar de honden geen brood van lusten.

oscarito1908

Dan heb je eigenlijk teveel ambitie (grootspraak) dan echt prestaties te leveren.

Javier

Tour de Jour is er naar mijn mening echt op achteruit gegaan.

Klootje Kriekeljon

Tour du Jour leek vorig jaar een goede stap gemaakt te hebben en was nu echt dramatisch. Schoolkrant-niveau. En vooralsnog hele domme beslissing om op de camping te gaan staan. Studio heeft veel meer sfeer.

Genee zijn houdbaarheidsdatum is aan het naderen merk ik.

LyndaLid

Aaarrgghh die Kerckhoffs is echt niet uit te staan! Waarom heeft die man een podium om zijn rattenkopje te laten zien? Hij kan helemaal niet praten, waarom dan op tv komen?

Dat hele Tour du Jour trouwens... Nog 2 kansen krijgen ze, wat een vreselijke setting ook daar op zo'n lekker burgerlijke camping in Nieuwegein. Slechte akoestiek en die Genee weet niet waar ie het over heeft en wilt alleen maar sturen richting provocerende of kinderachtig-vieze opmerkingen.

pirazzi

Genee wist wel dat Dennis en Dumoulin ooit samen voor dezelfde ploeg reden.

LyndaLid

Ja haha daar schrok ik van, maar volgens mij zei ie maar wat :). Ja, sommige mensen houden er van maar het is zó laagdrempelig hoe hij zijn programma leidt. Het gaat bijna niet over wielrennen, alleen als Boogerd iets vertelt.

Overigens knappe meid die vriendin van Lars Boom, met een hele lelijke ondergeverfde arm!

ValverdeBassoNibali

Kerckhoffs, waarschijnlijk kan die er niks aan doen, maar die kop. Dat kan toch niet. Met z'n knipperende oogjes

Verweggistan

Dione is wel aanstekelijk enthousiast en blij :)
En Wilfred Genee heeft er duidelijk geen zin in en dat kan ik begrijpen; is er dan echt niemand die hem kan aflossen/verlossen?

Scotty

Vive le velo! Dat wordt mijn vaste programma heb ik besloten. TdJ sla ik over dit jaar.

Roberto

Alle programma's nu weer een keer gezien. TdJ blijft toch een sensatieprogramma, Genee die lekker aan het provoceren is en Kerckhoffs wil ook alleen maar chocoladeletters. Boogerd krijgt amper kans
om een serieus verhaal te houden.
Studio Tour is even wennen, andere setting en andere presentator. Meer kenners in het programma en de aanwezigheid van (ex)renners maakt het inhoudelijker.
Vive le Velo ook een goed programma, maar ligt heel erg aan de gasten in het programma.

LyndaLid

Vive le Vélo is vooral sterk omdat het op de Belg is en die gewoon net wat meer van wielrennen weten. Maar dat concept is toch ook wel heel erg bejaard hoor, dat is inderdaad alleen leuk als er interessante gasten zitten.

Wat dat betreft is wat de NOS heeft gedaan een hele slimme keuze! Ik ben er nog niet helemaal over uit of die presentator genoeg van wielrennen weet, maar door steeds gasten met kennis van het huidige wielrennen te hebben is het zeker de moeite waard! Behalve als ze natuurlijk de samenvatting laten zien en Herbert en Maarten aan het woord komen :)

Maar ik vind het een verademing om jongens als Theo Bos en Karsten Kroon te zien, in plaats van Edwin Winkels, die gekke Lubberding en Bert Wagendorp als "kenners". Allemaal enthousiastelingen hoor, en ze weten heus wel wat, maar hun kennis over het huidige peloton liet/laat ernstig te wensen over.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Roberto, dat vind ik wel heel simpel gesteld.

Het is zoveel meer dan de gasten alleen, want Leontien van Moorsel die weet ook weinig hoor, Zubeldia kende ze volgens mij geeneens bijv.
Er zit daar gewoon veel meer kwaliteit en wielerkennis.

Idd LL, grote vooruitgang bij NOS zijn de gasten tot nu toe. Niet de groep met vervelende vriendjes van Mart.

Laatst gewijzigd
Javier

NOS vind ik super om naar te kijken. TDJ sla ik over, ondanks dat ik toch wel fan ben van Boogerd en Planckaerts.

Roberto

'@klootje
Wat precies heb ik te simpel gesteld, welk programma?
Volgens mij heb ik geen oordeel gegeven over v. Moorsel

Klootje Kriekeljon

'Vive le Velo ook een goed programma, maar ligt heel erg aan de gasten in het programma.'

Zet daar dezelfde vriendjes van Smeets neer en je hebt een 3x zo goed programma hoor, ligt echt niet aan de gasten.

Roberto

'@klootje
Sommige gasten vind ik persoonlijk wat minder interessant. En dat maakt voor mij uit of die uitzending goed of minder goed is.
Dat geldt in mindere mate trouwens ook voor de andere programma's.

1 2 3 4 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.