Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 3 4 ... 75 76
achtpuntzes

ik kijk en geniet van de tour, praat nog wat na op deze site en laat dat slap geouwehoer van zogenaamde kenners op de tv al een tijdje links liggen.

Laatst gewijzigd
Ine

'@Roberto
Er is altijd nog Karl Vannieuwkerke, ongeacht de gasten die worden uitgenodigd. Alleen die mens maakt het programma al het kijken waard. Superpresentator met een liefde voor de sport.

Laatste man

Vive le Velo, zeker nu de Avondetappe ontbreekt.

xistnc

Vanavond in Tour du Jour naast knipperjourno Kerckhoffs ook voormalig topsprinter Jeroen Blijlevens, die vorig jaar door Belkin weggejorist werd. Mocht je tegen die tijd nog niet over je teleurstelling van vandaag heen zijn, dan adviseer ik om niet te kijken...

Di_Rossi

Studio Tour; wat is dit erg, filemon met 2 Sprinters van het 2e plan de sprint laten analyseren hoe zij het hadden opgelost... Nee dit is het niet voor mij, gelukkig is daar dan nog de Belg vanavond.

Laatst gewijzigd
Onie

Kerckhoffs zal een prima schrijvend journalist zijn, maar ik word razend nerveus van hem als ie zijn verhaaltje doet bij TdJ. Als ie nog één keer met zijn ogen knippert dan wordt ik gek.

edit: Ik ben zojuist knettergek geworden

Laatst gewijzigd
Ouwe Boef

Studio tour, complete bagger!!!
Saai programma voor bejaarden, geen sfeer, gênant, saaie studio etc etc

Tour Du Jour is verbeterd en sws al 1000x
leuker om naar te kijken dan dat amateuristisch zooitje van Studio Tour. Dionne is net een kleuter die op schoolreisje is, dom wicht en Gert had bij Rijnmond moeten blijven. Kasten Kroon is helemaal klaar met die lamlul, over doping beginnen naar hem toe, laat mensen niet uitpraten dus kom hier niet aan op wielerflits met dat Genee triest is, Gert is 100x erger en hij is zo slecht!

Vive Le Vèlo is top!
NPO grote fout gemaakt door avondetappe te schrappen. MART SMEETS moet terug en gezien de vele reacties overal want er is meer dan wielerflits moet dat programma terug in 2016, met Mart of anders met Herman van der Zant!

Laatst gewijzigd
Di_Rossi

Nou vind ik Dionne nog wel gaan. Gert heb ik nog geen mening over, vind het begin matig van hem. Mijn probleem met dat programma blijft vooral de negatieve bijdrage van Filemon.
Ik heb een Beetje de vrees gekregen dat hij de komende jaren als "wielerkenner" betrokken gaat raken bij alle wielerverslaggeving van de NOS. Bij de NOS wordt alles wel een eenheidsworst, bankje in studio, zouteloze presentatoren, saaie gasten, saaie items etc..
Ik heb dit programma nu een paar keer gezien en elke keer bekruipt mij het gevoel van waar is Wilfried de Jong!!

Laatst gewijzigd
Reynaerde

Studie Tour bevalt me niet echt, komt niet verder dan een soort van studio sport+, waar toch nauwelijks aan iets van analyse wordt gedaan. Het is meer sportverslaggeving dan een praatprogramma.

TdJ heeft het ook nog niet echt. Buiten dat ik de setting op de camping drie keer niks vindt, heeft de tafel met Planckaerts en Boogerd en een lijst met interessante gasten zeker potentie. Tot op heden is het echter nog heel erg hap snap (2 minuten praten, itempje, 2 minuten praten, reclame etc.). Heb nog een kleine hoop dat ze dit aan zullen passen (bijv. VI Oranje had dit probleem vorige zomer ook, en dit hebben ze toen naar mijn mening na een paar aflevering ten goede gekeerd), maar vooralsnog zijn de gasten veel te veel figurant en kunnen ze niet verder komen dan een paar soundbites.

blokkie5

Studio tour is heel zwak. 75 % vanwege het volledig ontbreken van wielerkennis bij de presentatoren.
Vandaag: "en ook in de top 10 Barguil van...... " hij wist het gewoon echt niet!
De andere 25 % die het matig maakt is de kille omgeving en het vroege tijdstip.

Tour de Jour is eigenlijk om dezelfde redenen slecht. Genee kan door zijn slechte kennis nooit lekker inhaken met een goede vraag als een gast iets nuttigs meld waardoor het nooit echt spannend wordt. De camping is ook een slecht plan.

Ik geniet altijd het meest van Vive le Velo. Het gaat het grootste gedeelte echt ergens over en het is duidelijk dat ze ook rekening houden met de Nederlandse kijkers dit jaar. Het is soms wel wat ouderwets/ langzaam. 4 man aan tafel zou leuker zijn voor wat discussie.

Scotty

Ze zouden een praatprogramma moeten maken over wielerprogramma's.

gardeyn

Top idee van de NOS. Een programma maken dat dichter op de etappe zit. Zo dicht dat de renners nog niet aanwezig zijn om aan te schuiven!

Laatst gewijzigd
John Bidon

Dacht ik even een ruime samenvatting te zien bij de nos. Begint die knuppel van een presentator met de opmerking dat Dumoulin eruit ligt. Lekkere spoiler van die poedel. Daarna misschien 1-2 minuutje koers gezien en voor de rest Dionne, de koers uit 1989! en wachten op renners die er niet zijn. Geef de kijker gewoon eens een samenvatting van 20 minuten. Verder niet gehoord wie allemaal zijn uitgevallen en ook geen overzicht van de Nederlanders. En dan afvragen waarom de tv een dode medium is. Ik ga lekker op YouTube de etappe maar eens terugkijken. Nos dikke faal!

pirazzi

Het item over de tour van 1989 zit erin bij Studio Tour om Mart Smeets ook nog iets te doen te geven maar die heeft genoeg schnabbels rondom de Tour volgens mij met tijdschriften e.d.

krypton

Dacht ik door het jammerlijke einde van De Avondetappe dan toch tenminste verlost te zijn van Edwin Winkels, zit ie nu hier weer aan tafel bij Tour du Jour. Altijd dat interessant willen doen van die vent, tenenkrommend.

Onie

'@krypton, daar hebben ze in Spanje ook een woord voor, dedo del pie-que se encrespa (tenenkrommend) ;).

Franco Bitossi

Vive le Velo; ciclismo discusso magnifico. Dat snappen zelfs de Belgen en de Ollanders.

Laatst gewijzigd
Di_Rossi

Ook top het gesprek met de dagwinnaar in dit geval met Purito in het spaans. Genoten! Alleen daarvoor al het kijken waard.
Vive le Velo is ver weg gedemarreerd van de 2 Nederlandse programma's.

oscarito1908

Vive le Velo en de docu daarachter is de moeite waard voor de liefhebbers.

In Vlaanderen weten ze tenminste wat koers betekend. En de omerta, daar zijn ze het allerbeste in.

Poeksel
oscarito1908

Nee, zuidelijk Nederland weet dat wel.

Boven de rivieren schaatsen ze liever. En heerst daar totaal geen koersmentaliteit (op enkele families na).
Die ontdekken het wielrennen door de training voor het schaatsen. Puur omdat ze er aanleg voor hebben kiezen ze die sport.

Niet vanuit een wielerhart.

LyndaLid

Dat vinden vooral de Belgen zelf, dat zij de baas van het wielrennen zijn. Toch winnen ze verdomd weinig voor "het wielerland". Ik vind dat altijd een beetje onzin. Dat ze daar bij de publieke omroep beter snappen hoe het zit is natuurlijk wel waar!

hiddenz

'@oscarito,

er rijdt geen een renner rond die er geen aanleg voor heeft, en een wielerhart? wat is dat? eentje volgepompt met doping zodat hij groter is en meer bloed kan rondpompen? Er is geen een wielrenner in de tour zonder "wielerhart", anders doe je dat jezelf niet aan, kan je nog zoveel aanleg hebben.

on, Ik vind studio tour tot nu toe nog niet echt interessant, voor mij op het verkeerde moment en niet echt sfeervolle locatie. Heb het ook nog maar 1 keer gekeken, maar kon mij niet echt boeien, teveel schermen, en franse pergola me reet.

tour de jour, vind ik eigenlijk beter, ik vind boogerd en planckaert leuk en altijd wel iets interessants te hebben zeggen over de koers. De gasten zijn ook okay en Genee, tsja het is wel een capabele presentator.

vive le velo, ook pas een keer gezien, maar het is goed, maar weinig origineel, was het al niet, is het nog steeds niet. Naar mijn mening gewoon de belgische variant van de oude avondetappe, een kopie.

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Ga vanavond toch eens de avondetappe bekijken. Echt geen zin om Boonen een uur over de zege van Martin te moeten aanhoren.

Javier

Weet iemand waar er iets te vinden is over het aantal Nederlandse kijkers naar Sporza vanuit Nederland? (kijkcijfers)

1 2 3 4 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.