Jo Planckaert fulmineert een deel van de ploegleiders bij Sporza. Zowel de concurrenten van Kittel (zijn ploeg) als die van Froome. Ze ondernemen te weinig en rijden alleen met de favorieten mee. Is wel wat arrogant trouwens, maar als je 5x wint kan dat ;)
Froome wederom spontaan, nu bij Sporza.
Sky had geen zin om te praten, Froome wel. Froome is gewoon een van de symhatiekste renners van het peloton. Heb m een paar keer gezien, maar ondanks zijn status heeft hij alle tijd voor fans, publiek enzovoort. Dat is ook één van de redenen dat ik fan ben van de renner Froome. En ook gelijk de reden dat ik niets met Aru heb.
Profilering, i.c. gedrag en uiting van wielrenners geven normaal gesproken bij wat meer diepgang in confrontaties met media en andere volgers een redelijk goed beeld van de betreffende personen.
Je kunt je mening vaak niet op een enkele situatie zomaar simpel geven.
In dit voorbeeld van Aru wordt Aru helaas alleen beoordeeld op een enkele "foutieve actie" en zijn non verbale wil en/of vermogen om dit te verkopen aan de massa.
Hetzelfde verhaal doet zich vermoedelijk ook veelvuldig voor hier op Wielerflits en daar kan je meestal ook wel doorheen kijken.
Sporza had naar eigen zeggen een week geleden een idee, waarvan Sky schrok, maar ze mochten toch met Froome praten. Zou het niet meer vanuit Sky zijn, als Froome met meerdere cameraploegen interviews heeft?
Bij de NOS deden ze alsof Froome live was, maar het was wel ondertiteld.
Zijn deze door Sky geplande interviews een voorbode dat Froome morgen gaat uithalen? (Als hij ook met TV-zenders uit andere landen een kort interview heeft gehad.)
Haha, Dart en voetbalpubliek. Klopt natuurlijk wel, als je in de veronderstelling bent dat de NPO beter is en vooral erg objectief is.
Dat publiek is vastgeroest in gewoontes en gebruiken. Dodelijk voor de hersenen, al beseffen ze dit zelf niet op de rode roze wolk.
Dat vrouwenvoetbal komt me de keel uit. Ik wil er niets mee te maken hebben, vind het niet leuk om naar te kijken, maar inmiddels wordt het als hapklare kost naar binnen geschoven. No way dat ik daar 1 minuut van ga volgen. Zelf de fiets op is een beter alternatief.
TdJ is gewoon het beste programma. Gasten spreken er vrij uit. Tjallingi is daar het voorbeeld van. Vorige keer zat hij nog echt in het NOS keurslijf. Altijd policor, geen zinnig ding te vertellen. Vanavond was hij een stuk beter. Zijn liefde voor de MTB was erg duidelijk. En dat zijn de dingen die ik graag zie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.