Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 37 ... 75 76
Laatste man

Jo Planckaert fulmineert een deel van de ploegleiders bij Sporza. Zowel de concurrenten van Kittel (zijn ploeg) als die van Froome. Ze ondernemen te weinig en rijden alleen met de favorieten mee. Is wel wat arrogant trouwens, maar als je 5x wint kan dat ;)

Froome wederom spontaan, nu bij Sporza.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Froome had geen zin om te praten tijdens de rustdag maar vandaag wel.

FDJ

Sky had geen zin om te praten, Froome wel. Froome is gewoon een van de symhatiekste renners van het peloton. Heb m een paar keer gezien, maar ondanks zijn status heeft hij alle tijd voor fans, publiek enzovoort. Dat is ook één van de redenen dat ik fan ben van de renner Froome. En ook gelijk de reden dat ik niets met Aru heb.

Romāns Vainšteins

Ik vind het leuk wanneer renners in hun eigen comfort-zone blijven en zich niet anders voordoen dan ze zijn.

Precies daarom heb ik niks met de constant aan zijn spontaniteit werkende Froome en veel meer met de oprechte etter Aru.

xistnc

Wat heeft dat met de programma's van vanavond te maken, RV?

Dat was een flinke knuffel van Wagner met Kittel na de finish vanmiddag, op een foto bij Vive le Velo. Hmmm...

simplex

Profilering, i.c. gedrag en uiting van wielrenners geven normaal gesproken bij wat meer diepgang in confrontaties met media en andere volgers een redelijk goed beeld van de betreffende personen.
Je kunt je mening vaak niet op een enkele situatie zomaar simpel geven.
In dit voorbeeld van Aru wordt Aru helaas alleen beoordeeld op een enkele "foutieve actie" en zijn non verbale wil en/of vermogen om dit te verkopen aan de massa.

Hetzelfde verhaal doet zich vermoedelijk ook veelvuldig voor hier op Wielerflits en daar kan je meestal ook wel doorheen kijken.

Laatst gewijzigd
leegloper

Sporza had naar eigen zeggen een week geleden een idee, waarvan Sky schrok, maar ze mochten toch met Froome praten. Zou het niet meer vanuit Sky zijn, als Froome met meerdere cameraploegen interviews heeft?
Bij de NOS deden ze alsof Froome live was, maar het was wel ondertiteld.

Zijn deze door Sky geplande interviews een voorbode dat Froome morgen gaat uithalen? (Als hij ook met TV-zenders uit andere landen een kort interview heeft gehad.)

ti-raleigh

Ik ben het zowaar een keer met je eens RV. Ik heb het gevoel dat Froome een grote facade is.

oscarito1908

Haha, Dart en voetbalpubliek. Klopt natuurlijk wel, als je in de veronderstelling bent dat de NPO beter is en vooral erg objectief is.
Dat publiek is vastgeroest in gewoontes en gebruiken. Dodelijk voor de hersenen, al beseffen ze dit zelf niet op de rode roze wolk.

Dat vrouwenvoetbal komt me de keel uit. Ik wil er niets mee te maken hebben, vind het niet leuk om naar te kijken, maar inmiddels wordt het als hapklare kost naar binnen geschoven. No way dat ik daar 1 minuut van ga volgen. Zelf de fiets op is een beter alternatief.

TdJ is gewoon het beste programma. Gasten spreken er vrij uit. Tjallingi is daar het voorbeeld van. Vorige keer zat hij nog echt in het NOS keurslijf. Altijd policor, geen zinnig ding te vertellen. Vanavond was hij een stuk beter. Zijn liefde voor de MTB was erg duidelijk. En dat zijn de dingen die ik graag zie.

Laatst gewijzigd
pirazzi

In het Tourjournaal werd gezegd dat Froome nu alleen nog maar een gele neuspiercing heeft. Maar dat ding zat in zijn neusgaten, het is geen neuspiercing.

Pietertje2

Clement en Boogerd maken die idioot van bureau sport helemaal af.
Geweldig hoe zo'n dom figuur op zijn plek wordt gezet.

Romāns Vainšteins

Ik heb nu al zin om de aflevering zo op gemist te kijken.

Luuk Thijssen

Hij heeft natuurlijk wel een punt. Hij brengt het alleen te zwart-wit.
Ik ben wel benieuwd naar de samenstelling van de groep op het moment dat froome een stuurfout maakt?
Had Bardet bijvoorbeeld geen knechten meer die even wat tempo konden rijden?

Lage rugpijn

Hierbij bied ik mijn excuses aan aan Vera Pauw want zij bleek een hele leuke tafelgast te zijn met echte liefde voor de sport!

Wheely

Helemaal mooi die reactie per sms van Boom op Dijkstra. Valt me wel op dat Dijkstra er wel een beetje dezelfde mening als jou op na houdt Romans ;)

ChefSpijker

Bardet had Gautier en Latour nog op dat moment bij zich. Schitterend die sms van Lars aan Stef :)

xistnc

Wat schreef Lars?

Laatste man

Net te laat. Wat was de sms? Wel mooi duo Stef en Michael. Heerlijke wielerverhalen door mensen uit het peloton. Net mooi over het afdalen.

Lage rugpijn

Zou die boogert een etappe hebben gewonnen ofzo?

Luuk Thijssen

Gautier was natuurlijk al "nekkie dr af" maar Latour had Froome best een paniekmomentje mogen bezorgen.

Wheely

De sms: "Wat een lul die Dijkstra, hij snapt er geen reet van"

Zoiets...

simplex

Lage rugpijn 21:00 "Hierbij bied ik mijn excuses aan aan Vera Pauw want zij bleek een hele leuke tafelgast te zijn met echte liefde voor de sport! "

Sportief en verder zijn we het achteraf ook wel redelijk eens.
Sorry ook voor mijn 1e reactie/post die avond. ;)

Laatst gewijzigd
Retro Lex

De rebus. Ik weet m weer niet Iemand ?
De ninja turtle kan zijn Leonardo ( leo ) of Raphael ( raph ). tweede stukje ken ik niet
Majka is al eens geweest. Dus Ik gok op Rafael Valls.

ONCE

Raphael is het sowieso. Mijn eerste gedachte was dus vanzelfsprekend ook Valls

xistnc

Zal met dat zingen te maken hebben? Er is een operazanger die Andriato heet, dus ik denk dat het de Braziliaan Rafael Andriato is.

1 2 ... 37 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.