Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 40 ... 75 76
oborobo

Herman heeft kennelijk alleen maar overhemden met lange mouwen meegenomen(is toch Zomer).
Dus dat betekend ieder keer weer oprollen geblazen.

Lage rugpijn

'@oborobo: Zou Herman een ontzettende tribal op zijn arm hebben...?

Quick step minded

Hemdjes met korte mouwen is dan ook een echt modemisdrijf.

Lage rugpijn

'@ quick step: Gelukkig, iemand die het snapt. Overhemden met korte mouwen, het liefst geruit, mogen alleen gedragen worden door ICT ers, rechercheurs en Charly Sheen. Geldt trouwens ook voor korte broeken.

Romāns Vainšteins

..Ik vind mannen met teveel mening over wie wat wel niet hoe en waar zou moeten aantrekken altijd een beetje wijverig..

Pietertje2

Dat Mike de Boer gelul kan weleens een verklaring zijn voor die lage rugpijn.

Lage rugpijn

'@ romans en pietertje: Wat meer aandacht voor wat wanneer te dragen kan ervoor zorgen dat jullie ook een mooie vriendin krijgen en die kan inderdaad weer leiden tot lage rugpijn.

Lage rugpijn

En ja, het is inderdaad een beetje wijverig, maar dat ben ik ook wel enigszins...

Romāns Vainšteins

Man, ik heb al een mooi dochtertje zelfs. Uiteraard kiest mamma haar kleertjes uit.

Te uitgebreide meningen over klederdracht zijn overigens een stuk minder verdacht dan de hobbies van Robert Wagner.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ romans: Ik heb 2 dochters en 2 zoons maar het 1 sluit het ander niet uit:-). Ja, dat van wagner is opvallend. Zijn er trouwens homosexuele renners? Bij de dames is het duidelijk natuurlijk.

Romāns Vainšteins

Wagner is wel 'flagged' bij mij nu.

rennerske

Die vd Velde is wel goed opgedroogd zeg!

josemanuelfuente

En je wist dat het woord amfetaminen zou vallen ...

Retro Lex

Johan vande Velde echt een hele grote. Mijn jeugdheld
Super dat hij te gast is.

xistnc

Aargh, zo vaak met die Hartman.... Plaatsvervangende schaamte, snel weg willen zappen. Maar toch kijken en het eigenlijk gewoon leuk vinden.

ONCE

Maxim kan niet zoveel fout doen, mijn jeugdheld

Wat doet jamai aan tafel bij de avondetappe? Of is dat z'n dubbelganger?

Retro Lex

Maxim kan ik wel hebben, vind ik zelfs leuk
Maar ik zap weg bij filemon en ex jakhalzen

Lage rugpijn

Genee leeft pas op als hij een grap over drank kan maken...En ja, Johan is ook mijn grote held..

Lage rugpijn

" Ik heb weleens gefietst " zegt de rugbyer....Prima reden om aan tafel te zitten...

Lage rugpijn

Godsamme....Ik weer nu wel lekker veel over rugby....Zeno toont ook aan dat een helm bij rugby misschien wel n goed idee is....
Morgen komt Harry de Vree langs, de aanvoerder van het nederlands curlingteam want die heeft ook n fiets.....

Lage rugpijn

" Wielerenners hebben een andere concentratie " denkt zeno....

Lage rugpijn

Oja, " het was een spannende RACE vandaag" zei wilfred Genee...Dat zegt genoeg....

Romāns Vainšteins

Raad eens wat ik van een horde in elkaar verstrengelde kleerkasten vind ...

Lage rugpijn

Wagner sxhijnt een groot rugbyliefhebber te zijn....

Romāns Vainšteins

Die swiped die shit de hele dag ja

1 2 ... 40 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.