Nee lage rugpijn, je loopt te kramen.
Je reageert op retro Lex die het duidelijk over de kennis bij de nos heeft en zegt zelf nog dat sinds Mart weg is ze niet zoveel meer weten.
Maakt niet zoveel uit, iedereen maakt fouten maar misschien een beetje indimmen met dat betweterige toontje.
" Je loopt te kramen" zou betekenen dat ik een kind ter wereld aan het brengen was , hetgeen niet zo is. Je bedoelt waarschijnlijk dat ik onzin " uitkraam"? Mocht dat zo zijn dan heb je gelijk want dat verwijt krijg ik wel vaker.
Voor wat betreft Mart ..., tja, hij was knorrig, arrogant, zelfingenomen en ijdel, allemaal goede eigenschappen dus en daarnaast had de man natuurlijk ontzettend veel wielerkennis. Zijn gedweep met beroemde mensen zat hem weleens in de weg maar ja, zelfs Mart is niet perfect natuurlijk.
Brabants is niet aan iedereen besteed zie ik al wel.
Maar lul er maar lekker overheen, als iemand het over weten heeft gaat het over kennis en niet over de gasten.
En nee Mart had geen kennis, de man kon leuk vertellen maar door zijn arrogantie dacht hij dat zolang hij maar een spannend verhaal vertelde het wel goed was, maar de tijd van Theo op.de motor is al even voorbij.
Hij maakte zoveel blunders in de avondetappe dat het gewoon pijnlijk werd.
Hetzelfde doet hij nu bij Ziggo bij het basketbal.
Nou Pieter , " indimmen" en " kramen" zijn geen brabants maar gewoon slecht Nederlands. Dan had je beter kunnen zeggen dat ik loop te " zeveren" of " kwatsen". En ja, natuurlijk lul ik erover heen, wat had je dan verwacht? Dat ik zou zeggen " Pieterke, gij het gelijk jonguh"?. ..
Maar soit, jij kijkt basketbal blijkbaar. Is dat een leuke sport eigenlijk?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.