Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 41 ... 75 76
Poeksel

Deze weet Retro Lex!

Laatst gewijzigd
ONCE

Antwan Tolhoek

Laatst gewijzigd
Retro Lex

Rebus : Antwan Tolhoek
Wel suf dat ze zoveel renners nemen die niet meerijden of al gestopt zijn ( of zouden ze at niet weten bij de nos ? )

Lage rugpijn

'@ retro lex: Sinds Mart weg is weten ze bij de NOS niet zoveel meer...anders hadden ze ons niet met zeno opgescheept...

Pietertje2

Zoveel commentaar hebben en dan Mart kennis van wielrennen toedichten.
Zeer pijnlijk.

Lage rugpijn

'@ pietertje2: Beter opletten pietertje, het ging om de keuze van de gasten niet om wielerkennis. Als je mee wil doen met de grote jongens hier moet je wel scherp blijven.
En verder, morgen wuyts aan tafel dus dat is prima.

Retro Lex

Wuyts, de man die nog geen seconde z'n mond kan houden en bij voorkeur ( hele )oude uitslagen opratelt.

Pietertje2

Nee lage rugpijn, je loopt te kramen.
Je reageert op retro Lex die het duidelijk over de kennis bij de nos heeft en zegt zelf nog dat sinds Mart weg is ze niet zoveel meer weten.

Maakt niet zoveel uit, iedereen maakt fouten maar misschien een beetje indimmen met dat betweterige toontje.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

" Je loopt te kramen" zou betekenen dat ik een kind ter wereld aan het brengen was , hetgeen niet zo is. Je bedoelt waarschijnlijk dat ik onzin " uitkraam"? Mocht dat zo zijn dan heb je gelijk want dat verwijt krijg ik wel vaker.
Voor wat betreft Mart ..., tja, hij was knorrig, arrogant, zelfingenomen en ijdel, allemaal goede eigenschappen dus en daarnaast had de man natuurlijk ontzettend veel wielerkennis. Zijn gedweep met beroemde mensen zat hem weleens in de weg maar ja, zelfs Mart is niet perfect natuurlijk.

rennerske

Inderdaad lage rugpijn: dammen of indimmen😜

Lage rugpijn

'@ rennerske:
😊 Ja, deze contanimatie is wel erg lastig maar Pietertje is wel consequent : uitkramen wordt kramen en dimmen wordt indimmen..
Een uitlooppoging zal dan ook wel wegdemarreren worden ofzo?

Pietertje2

Brabants is niet aan iedereen besteed zie ik al wel.

Maar lul er maar lekker overheen, als iemand het over weten heeft gaat het over kennis en niet over de gasten.

En nee Mart had geen kennis, de man kon leuk vertellen maar door zijn arrogantie dacht hij dat zolang hij maar een spannend verhaal vertelde het wel goed was, maar de tijd van Theo op.de motor is al even voorbij.
Hij maakte zoveel blunders in de avondetappe dat het gewoon pijnlijk werd.
Hetzelfde doet hij nu bij Ziggo bij het basketbal.

Retro Lex

Bij mij ging de vlag uit toen mart stopte met TV

rennerske

'@ Lage Rugpijn

Als het dan maar niet uit de hand escaleert

Lage rugpijn

Nou Pieter , " indimmen" en " kramen" zijn geen brabants maar gewoon slecht Nederlands. Dan had je beter kunnen zeggen dat ik loop te " zeveren" of " kwatsen". En ja, natuurlijk lul ik erover heen, wat had je dan verwacht? Dat ik zou zeggen " Pieterke, gij het gelijk jonguh"?. ..
Maar soit, jij kijkt basketbal blijkbaar. Is dat een leuke sport eigenlijk?

Lage rugpijn

'@ rennerske: Nee, want dan zijn rapen gaargekookt.

Klootje Kriekeljon

Touché. (Gewitwel, ge zèt Dick Jaspers nie)

Basketbal das toch zoiets als korfbal zonder lekkere wijven om mee te douchen?

Laatst gewijzigd
rennerske

'@ Lage Rugpijn
Je slaat de hamer op z'n kop! Ik kan er ook geen mouw aan vast knopen.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ klootje: 😊 Over deze grap kom ik vanavond niet meer heen, ik zit in een humoristische chasse patat...

rennerske

'@ Lage Rugpijn & Klootje
Mijn vriendin zit naast me op de bank te lachen als een hoer met liespijn!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Vast wel, probeer eens... ;)

Lage rugpijn

'@ rennerske: Herstel, die van jou is nog beter, de tranen biggelen met tuiten langs mijn wangen...

Pietertje2

Ik moet nu wel erg aan die Ierse barkeeper uit de boondock saints denken, daarvan heeft van gaal Engels geleerd.

Lage rugpijn

Van Gaal...Kijk, dat zou nou een leuke gast zijn voor de avondetappe. Die gaat bij de start aan kittel uitleggen dat hij beter wat later de sprint aan kan gaan.

Lage rugpijn

Pietertje: Inderdaad , " people in glass houses sink ships" 😊

1 2 ... 41 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.