Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 42 ... 75 76
Pietertje2

Deze is ook briljant al is die niet van die barman.

Rocco: I killed your cat, you druggie bitch.
Donna: God.
Rayvie: What?
Donna: Why?
Rocco: I thought it would bring closure to our relationship.

achtpuntzes

lol dit is een soort avondtopic van aangeschoten flitsers geworden.
best grappige reacties. :)

Lage rugpijn

'@ 8.6: En dan was ik ook nog nuchter...kun je nagaan..

oborobo

Nos gisteren na de etappe meteen,Bla, Bla, Bla met Zonneveld.

Sporza blijft gewoon volgen,meteen actueel met verloren tijd voor Aru.
Interview met Matthews,huldigingen.

Lage rugpijn

'@ oborobo: Zendt de NOS het ook uit?

Lage rugpijn

Wat n etappe! En dus gaat het in de avondetappe over vrouwenijshockey...

Pietertje2

Als ze dan Puck Moonen uitnodigingen dan kijk ik met plezier.

Lage rugpijn

Doet Puck Moonen dan ook aan ijshockey?

Lage rugpijn

Ik ben over mijn eigen schaduw heengestapt en heb even de leeuwinnen zitten kijken. In 25 minuten heeft de commentator 25 keer de woorden " verkeerde aanname" uitgesproken.....
Aan de andere kant hebben die noren 1 echte goede voetballer en kan miedema ook wel iets...

Klootje Kriekeljon

Er zijn wereldwijd een paar landen die echt wel sterk zijn voor vrouwenvoetbal. Maar de rest is dan meteen heel veel zwakker.

LyndaLid

Als je duizend keer loopt te zeiken over dat er aandacht aan vrouwenvoetbal wordt besteed, en het vervolgens toch gaat kijken moet je misschien eens een hobby zoeken.

Pietertje2

Nee die doet niet aan ijshockey maar dat maakt niet uit.

Pietertje2

Het voetbal IQ van die van der Sanden is nog lager dan haar uiterlijk doet vermoeden.

Lage rugpijn

'@ Pieter: Daar hedde gij dan weer gelijk in...

@ Lynda: He , leuk dat je er weer bent. Mijn hobby is zeiken op fora, is het dan wel goed? Maar soit, ik klaagde over de overmatige aandacht voor voetbal in een wielerprogramma maar vond dat ik het toch een kans moest geven. Helaas, het is niet om aan te zien.

Romāns Vainšteins

Ik ga ook even kijken. Vond voetbal altijd al kut maar nu is dat zelfs onweerlegbaar.

Romāns Vainšteins

Argh, verschrikkelijk

Romāns Vainšteins

god NEE!

Pietertje2

Het grootste probleem bij vrouwenvoetbal is gewoon dat vrouwen teveel onderdelen onvoldoende beheersen.

Neem atletiek, zwemmen of wielrennen dan zijn ze wel langzamer maar dat is enige vergelijkingsmateriaal.

Voetbal is gewoon veel dynamischer en dat valt gewoon op.

Romāns Vainšteins

Mag ik hier een giro openen om de medicijnen te bekostigen die me er weer bovenop gaan helpen ?

Klootje Kriekeljon

Niet om aan te gluren dit, maar ja.

Dan verdient het vrouwenwielrennen meer aandacht dan dit amateurgedoe.

Lage rugpijn

'@ romans: Dat wordt een langdurig herstel.... Ben trouwens benieuwd hoe TdJ eruit gaat zien? Dat wordt ole ole oleeee...

Lage rugpijn

'@ klootje: Mee eens. Vrouwen fietsen minder hard maar dat is nauwelijks te zien en de strijd is net zo intens als bij de mannen.

Klootje Kriekeljon

Een of andere anekdote over een speelster die vroeger met korte haren speelde en zichzelf Randy noemde is een onbedoelde bevestiging van misschien wel de grootste stereotypering van vrouwenvoetbal.

Kosmonaut

Ik sla dit maar over, voor dit niveau kan ik ook elke zaterdag terecht bij de F-jes van de plaatselijke voetbalclub.

Roeleboelie

Genee beheerst het uitdrukken van een goede wielerdiscussie als geen ander iig. Vreselijke vent

1 2 ... 42 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.