Ik ben eens benieuwd of er meerdere hier zij die naar de podcast van Armstrong luisteren/kijken. Het heeft mij een tijd geduurd voor ik hem weer serieus kon nemen, ik heb hem al zijn gele truien zien winnen en alle doping verhalen hebben mij een tijdje van het wielrennen afgehouden. Maar achteraf bleek iedereen het zelfde te doen.
https://youtu.be/HOoqsdvfWQ0
Is het langst niet de combi Rouveen-Staphorst ?
Een keertje op de grote plaat 's Zondagsvroeg afgeragd, dik 10 km klinkers en boerderijen, geweldig interessant !
Stadskanaal ook zoiets boeiends, en lang, zeker als je daarvoor net al Veendam - Wildervank erop hebt zitten.
Keken ze je niet aan omdat je geen bloemetjes op je fiets had? Net een reli-reservaat daar, met aapjes die allemaal terugkijken als je hun habitat binnentreedt.
Ik mag er dan trouwens geboren en getogen zijn, maar Brabo ben ik zeker niet. Waar heeft jouw wieg gestaan RV?
De Langstraat is langer dan dat hoor. Anders zouden ze in Geertruidenberg nooit de Langstraat hebben bezorgd ;)
Een willekeurig grappig feitje is dat zowel Sprang-Capelle als Geertruidbenberg technisch gesproken bij het graafschap Holland hoorden, dus welke Brabo's?
'@ klootje: correct. Ook s gravenmoer is protestant om die reden. Door sprang capelle loopt de zuidhollandsedijk, de vroegere grens tussen holland en de zuidelijke nederlanden. De langstraat is inderdaad nog langer maar is geen dorp :-). Oorsprong daarvan ligt in de schoenenindustrie , vandaar ook het halve zolen lijntje waar nu een fietspad ligt...
jezus, dit lijkt wel een stukje van dijkstra.....
Lekker fietsen op het halve-zolenpad, je maakt er snel meters op dat asfalt.
Jij was een graag geziene gast op de Keizersdijk? Het is er nu zo goed als dood, in Faantenland. Vroeger kwamen ze van heinde en ver voor de Sandokan, Esta Loca en Hacienda.
Zo, dat was weer genoeg ontdek je plekje.
Mijn wieg lag onder de rook van destijds de gore knokstad Arnhem. Zuid Velwue FTW! Tegenwoordig zijn de hoeren + Koerdische mafia weggekickt en is Kamperwijk Klarendal het strijdtoneel van hippefrutselzaakjes en baardoliebrouwerijen.
Maar ik woon al heel lang in Groningen met daarvoor ook een (te) lange periode in Amsterdam, toch zou ik mezelf eerder als Arnhemmer kwalificeren, je roots he...
Fietsomgeving is daar uitstekend ja. Maar nog verder omhoog richting kroondomeinen en richting Putten / Vierhouten Ermelo (Speulder-en Sprielderbos) zelfs nog mooier die f*cking Veluwe. Ken hem ook helemaal van boven tot onder, misschien wel 100 x een 8uur+ - rit gedaan, verveelt niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.