Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 45 ... 75 76
Lebbes

Ik ben eens benieuwd of er meerdere hier zij die naar de podcast van Armstrong luisteren/kijken. Het heeft mij een tijd geduurd voor ik hem weer serieus kon nemen, ik heb hem al zijn gele truien zien winnen en alle doping verhalen hebben mij een tijdje van het wielrennen afgehouden. Maar achteraf bleek iedereen het zelfde te doen.
https://youtu.be/HOoqsdvfWQ0

Lage rugpijn

'@ lebbes: Hey, wat een goeie tip! Ga ik toch even luisteren en , tja, stiekem blijf ik toch een beetje een Armstrong fan....

Klootje Kriekeljon

RV, als zelfs Puck Moonen de RTL-man niet weet te trekken.. dan zie ik het somber in.

LR, stom. Natuurlijk woon jij aan het halve zolenpad!

8.6, zonde want TdJ is echt heel erg de moeite waard dit jaar. Alleen om Clement al.

Lage rugpijn

Stef is super, alleen gaat hij wel steeds harder schreeuwen...Maar ja, het is natuurlijk ook een tilburger van oorsprong.

Lage rugpijn

'@ klootje: Heb ik puck gemist?

Romāns Vainšteins

'Puckface'

Lalsacien

Als Clement stopt met wielrennen zie ik hem commentator worden. Dat kan best wat worden!

Pietertje2

'@lage rugpijn

Sprang is nog gevaarlijker om te vermelden, dat is een lange straat.

Romāns Vainšteins

Is het hier een Brabo-polonaise of zo ?

FritsvanHoefelen

'@lalsacien wel bij NOS graag. Dan hoef ik niet te luisteren.

Lage rugpijn

'@ Pietertje: Langste dorp van Nederland.

@ Romans: Ook niet brabo's zijn van harte welkom.

Romāns Vainšteins

Is het langst niet de combi Rouveen-Staphorst ?

Een keertje op de grote plaat 's Zondagsvroeg afgeragd, dik 10 km klinkers en boerderijen, geweldig interessant !

Stadskanaal ook zoiets boeiends, en lang, zeker als je daarvoor net al Veendam - Wildervank erop hebt zitten.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Keken ze je niet aan omdat je geen bloemetjes op je fiets had? Net een reli-reservaat daar, met aapjes die allemaal terugkijken als je hun habitat binnentreedt.

Ik mag er dan trouwens geboren en getogen zijn, maar Brabo ben ik zeker niet. Waar heeft jouw wieg gestaan RV?

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ romans: Zijn rouveen en staphorst 1 dorp? Het gaat niet om de langste gemeente he, maar om het langste dorp. Volgens mij is het van ene uiteinde, waalwijk, tot het andere einde , waspik, ong 12 kilometer.

Klootje Kriekeljon

De Langstraat is langer dan dat hoor. Anders zouden ze in Geertruidenberg nooit de Langstraat hebben bezorgd ;)

Een willekeurig grappig feitje is dat zowel Sprang-Capelle als Geertruidbenberg technisch gesproken bij het graafschap Holland hoorden, dus welke Brabo's?

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Ook ik heb nauwelijks brabant gevoel. Sprang is een van de weinige protestantse brabantse dorpen met veel sgp bewoners. Geen carnaval dus dat scheelt een slok op een borrel.

Lage rugpijn

'@ klootje: correct. Ook s gravenmoer is protestant om die reden. Door sprang capelle loopt de zuidhollandsedijk, de vroegere grens tussen holland en de zuidelijke nederlanden. De langstraat is inderdaad nog langer maar is geen dorp :-). Oorsprong daarvan ligt in de schoenenindustrie , vandaar ook het halve zolen lijntje waar nu een fietspad ligt...
jezus, dit lijkt wel een stukje van dijkstra.....

Lage rugpijn

'@ klootje: " Den Berg" , net een stukje verder dan fantenland waar het zo geweldig uitgaan was :-)

Klootje Kriekeljon

Lekker fietsen op het halve-zolenpad, je maakt er snel meters op dat asfalt.

Jij was een graag geziene gast op de Keizersdijk? Het is er nu zo goed als dood, in Faantenland. Vroeger kwamen ze van heinde en ver voor de Sandokan, Esta Loca en Hacienda.

Zo, dat was weer genoeg ontdek je plekje.

achtpuntzes

ik ben niet zo bekend daar in Sprang Capelle, maar ik zal eens een rondje fietsen die kant uit, is best te doen vanuit Den Bosch.

Romāns Vainšteins

Mijn wieg lag onder de rook van destijds de gore knokstad Arnhem. Zuid Velwue FTW! Tegenwoordig zijn de hoeren + Koerdische mafia weggekickt en is Kamperwijk Klarendal het strijdtoneel van hippefrutselzaakjes en baardoliebrouwerijen.

Maar ik woon al heel lang in Groningen met daarvoor ook een (te) lange periode in Amsterdam, toch zou ik mezelf eerder als Arnhemmer kwalificeren, je roots he...

Klootje Kriekeljon

8.6, het gerekte vierkant Waalwijk-Raamsdonk-Breda-Tilburg is een leuke van ongeveer 70km.

RV, nog veel mooier fietsen daar! Rozendaal-Rheden misschien wel mooiste stukje Nederland (mening)

Romāns Vainšteins

Fietsomgeving is daar uitstekend ja. Maar nog verder omhoog richting kroondomeinen en richting Putten / Vierhouten Ermelo (Speulder-en Sprielderbos) zelfs nog mooier die f*cking Veluwe. Ken hem ook helemaal van boven tot onder, misschien wel 100 x een 8uur+ - rit gedaan, verveelt niet.

Avatar of
Nick Doup
admin

Radioprogramma's ook welkom hier?

Martin en Youri van WielerFlits zijn aanwezig bij Radio 1: http://www.nporadio1.nl/live

Klootje Kriekeljon

Thanks Nick, as we speak zie ik.

1 2 ... 45 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.