Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 46 ... 75 76
achtpuntzes

ik schakel net in, ben benieuwd. voorlopig nog een liedje.

achtpuntzes

volgens mij ben ik net te laat.

Klootje Kriekeljon

Zijn al weg ja, maar kan je wel opnieuw luisteren straks.

Lage rugpijn

'@8.6 : Ook een mooi en eenvoudig rondje vanuit den bosch : Bij hedel de brug over en dan via ammerzoden naar de brug bij raamsdonksveer, brug over en via raamsdonk, sprang, waalwijk, drunen , vlijmen weer terug naar den bosch.

@ romans en klootje: Ik werk in apeldoorn en hetbis daar inderdaad geweldig fietsen , welke kant je ook op rijdt.

Romāns Vainšteins

Weet jullie wat, als ik nog eens tijd heb ga ik ook een rondje doen daaro in NewKidz-land, wie weet met een biertje in den Bosch tengevolge ? Time will tell ...

Scotty

Zucht... Nynke de Jong... Wat een geschreeuw.

Die Goedele gisteren bij Vive le Velo, die is een stuk leuker!

Klootje Kriekeljon

Iemand al gezegd hoe goed Stef Clement is? ;)

Eigenlijk zo'n beetje alles waar je kritiek op kunt hebben bij een tafelgast, heeft hij dus niet. Zo goed is ie.

rennerske

'@ Klootje
Clement is gewoon steen en steengoed. Ideale tafelgast! Na zijn carrière meteen vastleggen voor DWDD, Pauw, Zomergasten en alle sporttalkshows! Wil hem over van alles en nog wat z'n ongezouten mening horen geven. Politiek, cultuur, sport, muziek, dondert niet waarover. Zo goed Klootje?

christidoc

Thomas de Gendt. EASY!

Thomas030

Steven de Jongh geeft aan dat dit met zekerheid de laatste Tour is van Contador :(. Hopen dat hij nog een mooie etappe kan pakken.

Retro Lex

Stef Clement moet je niet vastleggen als gast bij suffe programma's. Die topgozer verdient een eigen dagelijkse Talkshow ( hoeven geeneens gasten te komen )
Zonder Stef is er voor mij geen reden meer om naar TdJ te kijken.
Wel leuk dat de avondetappe een keer over de tour/ wielrennen ging. Maar helaas was het stukje over verzetten te ingewikkeld voor Dionne

Romāns Vainšteins

Alleen die Nynke de Jong is helemaal niks.

josemanuelfuente

Pffff wat is die Bardet dun

rennerske

'@RV
Nynke de Jong, Merijn de Vries, Dionne de Graaf, Jan Jansen, Leontine van Moorsel: Driewerf zucht, zo ontzettend vermoeiend om naar te luisteren. Definief dumpen a.u.b.

Lage rugpijn

'@'RV: Er zijn volgens mij geen plekken op aarde waar je beter een pilske kunt pakken dan in Den Bosch. Hou er wel rekening mee dat iedereen je " kut" noemt maar dat is gewoon een liefkozende begroeting. Bijv: " Prettig weekend" is in Den Bosch " tot een maondag kut" .

Lage rugpijn

Stef die het telefoonboek van breda voorleest zou ook al de moeite waard zijn, vooral als ie steeds harder gaat schreeuwen , kijk nu al uit naar de namen met een Z...

Romāns Vainšteins

Bardet heb ik nog eens mee staan praten na LBL en die gast is echt een ormofiel, of hoe dat ook mag heten dat je je het leplazerus vreet zonder aan te komen.

Lachen bij TdJ , Clement mocht dat gekakel duidelijk niet en hield zich niet in.

tristania

Ja, zal Clement wel missen bij TDJ. Jammer dat de kijkcijfers achterblijven want ze hebben een enorme inhaalslag gemaakt wat betreft kwaliteit van het programma. En ach, die Nynke, er zit altijd wel iemand aan tafel waar je kritiek op kunt hebben. Ze is wel spontaan maar iets te over enthousiast .

simplex

'@Lage rugpijn iets met een Z wat me te binnen schiet...
Zaart, Zwijnsbergenstraat,... Zandschel (hoog dan laag) ? ;)

Romāns Vainšteins

Het punt met haar is dat er geen diepere laag onder dat enthousiasme huist, avondetappe-stuff, hier wegblijven.
Ze gaven haar ook niet echt een kans want Genee had precies door hoe hij haar in zo'n positie kon brengen dat Clement het af kon maken, geflikt eigenlijk.

Lage rugpijn

'@ Roman : ectomorph

@ simplex: Zo, nu kom je wel heeeel dichtbij!

Romāns Vainšteins

'@LR > Precies ! Dat was hem ! Een kameraad van mij die heeft het en sindsdien is hij een ormofiel ja.

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Genee is een zeer getalenteerd presentator. Knap van hem dat bijna al zijn gasten er goed van af komen aan zijn tafel. Zelfs Gert Jakobs was niet onaangenaam om aan te zien.
Nynke de Jong is één van de uitzonderingen, ook Genee kan de door haar opgewekte irritatie niet indammen. Die stem, die oogopslag, die gebaartjes, nee daar is geen kruid tegen gewassen.

Lage rugpijn

'@ RV: Ha ha ha. Het schijnt dat ormofielen tegenwoordig ook mogen trouwen, kinderen adopteren en dat de nos volgend jaar het Ek voetbal voor ormofielen gaat uitzenden!

simplex

Wanneer is het EK vrouwen met die moeilijke typerende naam?

1 2 ... 46 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.