Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 47 ... 76 77
Lage rugpijn

'@ Jacco: Ik vind dat zijn gasten er goed uitkomen ondanks Genee.

Lage rugpijn

Het EK voor endomorphe vrouwen wordt nu gespeeld in Nederland.

Romāns Vainšteins

Genee is wel een ijdeltuit maar hij voelt precies aan hoe hij op aan moet geven en dat bij elk type persoonlijkheid.

Die Nynke ging overboord toen ze maar bleef kakelen want als reguliere gast viel er weinig mee aan te vangen.

simplex

'@Lr. "z"eistraat" (lang of kort?)

Lage rugpijn

'@ simplex: Nu wordt je weer kouder.

Lage rugpijn

Word.

simplex

'@Lr. Word..... er niet koud of warm van
Ik ken S-C redelijk goed vanwege een korte tussenfase in mijn leven en kom er af en toe maar fiets er meestal voorbij, via o.a. ook het 1/2 Zolenpadje of langs Neo of SSC 55.
Zravenmoer e.o. is me uiteraard ook bekend. In Waspik nog een vriendinnetje gehad.

EK endomorphe vrouwen was vanavond dan wel weer in Breda zo zag ik via een app van mijn zoon, die overigens ook een goede relatie heeft :p

Zo, dit was het meest belangrijke nieuws van vandaag alhier.
Over een pooltje mag je hier ook niet praten?
Voor mij een spannende week in de lokale poule met een tussenstand en nog één week van 2e en 6e.
Hup Aru!! en ook Hup Froome en Bardet!

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ simplex: Och , aan Sprang- Capelle mis je op zich niet zoveel maar het is lekker rustig wonen. De overkant van mijn straat is trouwens loon op zand dus het scheelt maar een haartje. :-). Tja , daat staat Breda om bekend, voor mesomorph moet je Den Bosch zijn. :-).

simplex

Ja die ZZZ'straten en( o.a. Zandschel die je dus wel kent) van ex Zevenbergsche Hoek inwoner Stef Clement (die nu overigens in onze Gemeente woont) maken de hele dag weer goed.
Mooi dat vooral dit jaar en enigszins vorig jaar Stef Clement nu ook voor het grotere publiek alhier op WF bekender wordt en zeer (iets te ) wordt gewaardeerd sterker nog, wordt verheerlijkt.
Dat zou Stef ook weer niet willen.

Lage rugpijn

Jazeker, lage zandschel is 40 meter verderop en de hoge zandschel is de geboortestraat van mijn moeder.
Ik kende Stef niet zo goed maar voor een wielrenner is hij inderdaad prettig om naar te luisteren, zit tenminste leven in!

josemanuelfuente

WF bij Tour du Jour

pirazzi

Johann van Zyl

Roeleboelie

De avondetappe heeft maar weer eens een totale nono uitgenodigd. Moet ook wel want anders gaat het teveel over wielrennen met luberding aan tafel.

Tdj was prima al heb ik het idee dat Genee het niet zo leuk meer vindt omdat niemand daar zijn geweldige humor kan waarderen.

Retro Lex

Ik zie Lubberding veel te weinig op TV in tour programma's. Hij zit wel vaak bij Radio 1 Langs de Lijn.
In zijn actieve tijd was hij een van de eerste die Muesli mee nam in z'n koffer. Zijn ploegbaas en ploeggenoten vonden dat maar heel vreemd

Wheely

Cool! Leukemans leest Wielerflits vertelt hij net bij Vive Le Velo. :)

Lage rugpijn

Nondeju. Kom net thuis , moest spinningles geven...( ja, ik weet het ....beschamend maar goed) , zie ik bij vive le velo dat rare mens zitten..Hoe komen ze erop in vlaanderen.. Maar goed, praat me bij jongens, moet ik iets terugkijken bij tdj of de avondetappe?

Wheely

Vandaar die rugpijn, gaat eerst maar douchen.

Roeleboelie

Tdj was op zich prima te doen. Boogerd is echt heel goed te pruimen daar en een enthousiaste Belg is altijd mooi om naar te luisteren.
De avondetappe ook redelijk omdat de "bekende" Nederlander weinig aandacht kreeg. Lubberding vind ik echt heel mooi over de koers praten.

Poeksel

Nu weet ik het. Lage Rugpijn is Peter Hammer uit Banholt[/url]!

Lage rugpijn

'@ poeksel: Shit, zie je wel dat het een vervelend mens is die Lideweij...Daar gaat mijn privacy! Overigens heette ik voor 2000 Petra Hammer.

Lage rugpijn

Die Leukemansgaat helemaal stuk daar...Hij verstaat haar ook niet volgens mij...

Laatste man

Wat drijft jou eigenlijk om alleen hier te posten? Vind dat gewoon bijzonder.

Jacco van Stierop

Maarten ‘kijk nou ‘ns, buitenblad haha’ Ducrot is geen domme jongen: hij heeft immers doorgeleerd. Lange poos geleden weliswaar – in de tijd dat professoren nog verplicht het neo-marxisme moesten aanhangen- maar toch.
Maar het belangrijkste is: hij werkt bij de NOS! En iedereen weet dat de NOS synoniem is met topkwaliteit. Terecht legt hij kritiek naast zich neer. Hij weet zelf wel of het uitmuntend is of dat het gewoon goed is. Daar heeft hij die simpele tv-kijkers niet voor nodig. Die zijn nu eenmaal verstandelijk beperkt dus niet geheel serieus te nemen. Sterker nog: die moeten opgevoed worden. En dat doet Maarten. En aangezien wielrennen één grote metafoor is duidt Maarten, schijnbaar tussen neus en lippen door en in mooie volzinnen, Het Leven.

Nee, die zit helemaal op zijn plek bij de NOS.

(Maarten Ducrot in De Avondetappe 16-07-2017)

Lage rugpijn

'@ laatste man: Waarom zeg je niet tegen wie je het hebt, vind ik bijzonder.

Wheely

Wat ik wel bijzonder vind is dat die blonde meid de wind uit de waaieretappe heeft meegenomen naar de uitzending. Die draait maar rondjes om haar hoofd, lijkt Hans Klok wel.

1 2 ... 47 ... 76 77

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.