'@Lr. Word..... er niet koud of warm van
Ik ken S-C redelijk goed vanwege een korte tussenfase in mijn leven en kom er af en toe maar fiets er meestal voorbij, via o.a. ook het 1/2 Zolenpadje of langs Neo of SSC 55.
Zravenmoer e.o. is me uiteraard ook bekend. In Waspik nog een vriendinnetje gehad.
EK endomorphe vrouwen was vanavond dan wel weer in Breda zo zag ik via een app van mijn zoon, die overigens ook een goede relatie heeft :p
Zo, dit was het meest belangrijke nieuws van vandaag alhier.
Over een pooltje mag je hier ook niet praten?
Voor mij een spannende week in de lokale poule met een tussenstand en nog één week van 2e en 6e.
Hup Aru!! en ook Hup Froome en Bardet!
Ja die ZZZ'straten en( o.a. Zandschel die je dus wel kent) van ex Zevenbergsche Hoek inwoner Stef Clement (die nu overigens in onze Gemeente woont) maken de hele dag weer goed.
Mooi dat vooral dit jaar en enigszins vorig jaar Stef Clement nu ook voor het grotere publiek alhier op WF bekender wordt en zeer (iets te ) wordt gewaardeerd sterker nog, wordt verheerlijkt.
Dat zou Stef ook weer niet willen.
Maarten ‘kijk nou ‘ns, buitenblad haha’ Ducrot is geen domme jongen: hij heeft immers doorgeleerd. Lange poos geleden weliswaar – in de tijd dat professoren nog verplicht het neo-marxisme moesten aanhangen- maar toch.
Maar het belangrijkste is: hij werkt bij de NOS! En iedereen weet dat de NOS synoniem is met topkwaliteit. Terecht legt hij kritiek naast zich neer. Hij weet zelf wel of het uitmuntend is of dat het gewoon goed is. Daar heeft hij die simpele tv-kijkers niet voor nodig. Die zijn nu eenmaal verstandelijk beperkt dus niet geheel serieus te nemen. Sterker nog: die moeten opgevoed worden. En dat doet Maarten. En aangezien wielrennen één grote metafoor is duidt Maarten, schijnbaar tussen neus en lippen door en in mooie volzinnen, Het Leven.
Nee, die zit helemaal op zijn plek bij de NOS.
(Maarten Ducrot in De Avondetappe 16-07-2017)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.