Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 48 ... 75 76
Lage rugpijn

'@ roeleboelie: Dank je , dan durf ik het wel aan.

Poeksel

Ja, bij het haar van Karl valt dat minder op, als het waait.

Wheely

Dat zal het zijn.

Lage rugpijn

Die leukemans is gaan fitnessen nadat hij gestopt is denk ik.

Retro Lex

Klopt.
Aan het begin zei leukemans dat ie tegenwoordig 4 dagen per week in de sportschool zit. De overige 3 dagen is ie weer begonnen met fietsen voor de cardio. ( Vind ie blijkbaar leuker dan spinning in de sportschool ;-) )

simplex

Voor de goede orde hierbij de mededeling dat Stef Clement gisteravond voor het laatst bij TdJ was en vanwege werk verder moet passen.
Stef heeft dit voortvarend opgepakt en is vanmorgen om 8:00 voor zijn training vertrokken.
Deze keer kwam ik hem tegen op de fiets, maar vaker heeft hij mij soepeltjes ingehaald.
Heb TdJ van vanavond trouwens nog niet gezien.

ppi : gestegen van 6 en 2 naar 1 en 5 . :p

Laatst gewijzigd
Leukefans

'@RL
En als hij niet in de fitness zit volgt hij de koers naar eigen zeggen via PCS en... Wielerflits. :D

Lage rugpijn

'@ retro: Dank je , ik had het begin gemist ivm , nou ja , dat is wel duidelijk. En ja, spinning is ook kut.

Wheely

'@Leukefans
Ik vroeg me direct af of jij Leukemans was! :)

Lage rugpijn

Wist niet zoveel over Leukemans eigenlijk maar die heeft redelijke resultaten geboekt.

Retro Lex

Zullen we Leukemans Mister Druivenkoers noemen ?
Zou leuk voor 'm zijn als die in het wielrennen kan blijven als ploegleider na zijn open sollicitatie. Leek me sympathieke kerel

Laatste man

Ik bedoelde jou Lage Rugpijn 😉

Leukefans

'@Wheely
Haha, helaas, enkel een fan. Maar als je meeleest Bjorn, bedankt voor je optreden gisterenavond, het was fijn je nog eens bezig te zien. Nu hopelijk snel achter het stuur van een volgwagen! 😉

sooike

Ik hoorde dat juf Dione de naam van de schrijver in de teaser anders uitsprak dan aan tafel. Ik weet trouwens nog steeds niet wie hij is, maar onze kleuterjuf kende hem blijkbaar ook niet. Maar ja, hij was toch in de buurt en bij gebrek aan beter.. Ik zeg er meteen bij dat ik na de inleiding ("praaagtiggg kasteel") al weer weg was !

Lage rugpijn

'@!sooike: De acteur heeft Ruud Lubbers en Bram Moscowicz gespeeld in tv series...

sooike

'@Lage rugpijn
Ik heb geen tijd om series te kijken. Ik kijk alleen naar het wielrennen en zeker als er een TLJ-renner wint is mijn huis te klein. Komt gelukkig niet zo vaak voor als was de overwinning van Roglic vandaag imponerend !

xistnc

Het serviesgoed vliegt door huize Sooike, pijnstillers zijn niet aan te slepen. Sterkte man!

Pietertje2

'@xstinc

Ik denk meer aan de baron van Bassie en Adriaan die zijn stoma kapot slaat.

MarcelGr91

Ik kon niet echt een heel geschikt topic vinden voor deze vraag, dus vandaar maar hier.
Weet iemand een site of iets dergelijks om de rit in de Tour van vandaag volledig terug te kijken? Of eventueel alleen de laatste 2 bergen + afdaling. Helaas vergeten op te nemen vandaag en wil het graag terugkijken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@MarcelGr91 http://tiz-cycling.racing/categories/grand-tour/

Laatst gewijzigd
MarcelGr91

Thanks Rahim!

Javier

Zo ik zit even Tour du Jour te kijken. Vanaf nu mis ik nooit meer een veldritwedstrijd bij de vrouwen. Oh mijn god, wat een leuke dame.

Knalerwtensoep

Leuk interview ook wel. Een vrouw die Genee van zijn pad kan brengen, dan kom je wel van goede huizen.

josemanuelfuente

Daar staan de rondemisters voor in de rij

Pizzi

Schitterende kit, lekker gevat ook. Like!

1 2 ... 48 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.