Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 49 ... 75 76
xistnc

Gallopin zet ons wijsneuzen hier even op ons nummer :D

Romāns Vainšteins

Welke vrouw is dat ?

Wheely

Ik ben het wel eens met Usher. Mooi moment van Armstrong.

Retro Lex

en de rebus was Chat Haka/ Chad Haga

Pietertje2

'@RV

Sophie de Boer

Klootje Kriekeljon

Ja die Sophie de Boer. Wow kwam echt goed voor de dag. Ad rem, slim en pittig.

Lage rugpijn

'@ klootje: Pittig...?

Klootje Kriekeljon

Ook weer seksistisch?

xistnc

Dat deed ze zelf.

simplex

De term seksistisch bij deze complete vrouw wordt hier weer te onpas gebruikt?
Nee hoor klootje daar zijn we het eens!

Laatste man

Ze maakte wel een dodelijke grap over Puck Moonen op de vraag waarom Sophie niet meedeed aan mooiste wielrenster van Nederland.
"Dat scheelt een paar cupmaten" :D

Klootje Kriekeljon

Simplex, gelukkig.. Want had ding nog weggelaten om die reden (vrouwen zijn geen dingen, ondanks de gangbare uitspraak pittig ding).

Mag je eigenlijk nog wel uitspreken dat een vrouw aantrekkelijk is? Zelfs als de onderscheidende factor in die vaststelling de intelligentie en verbale capaciteiten van de dame in kwestie zijn?
Hmmm.. het valt toch niet mee om een man in 2017 te zijn hoor, je wordt als man tegenwoordig op zoveel zaken beoordeeld.. je zou er bijna chocolade-ijs van gaan eten.

Laatst gewijzigd
Wheely

Sophie de Boer rules, laat op een mooie manier zien wat een domme stumpers wij mannen kunnen kunnen zijn. Leuk, gevat en ontwapenend, binnen no time was het stoere mannenpogramma even van haar.

Klootje Kriekeljon

Wat heeft Herman? Ontstoken tand?

Lage rugpijn

Michael laat het d woord weer eens vallen en rooks lacht enigszins ongemakkelijk...

Roeleboelie

ok en nu ben ik toch wel klaar met tdj...komt die pannenkoek van een ten Rouwelaar met dat vreselijk lelijke shirt aanzetten terwijl ie geen fluit om wielrennen geeft.....
het moet toch weer over voetbal gaan he Genee??

Lage rugpijn

Ja, Genee vroeg gisteren tot 3 keer toe aan dat leuke meisje of ze nu ook de tour ging rijden...? Er is nondeju helemaal geen vrouwentour wilfred!

Pietertje2

Ik snap die Genee wel hoor, zolang ze blijft antwoorden is het prima.
Tenminste dat is ook altijd mijn insteek in de kroeg.

ChefSpijker

Roeleboelie >>> Volgens mij heeft dat weinig met Genee te maken maar met het feit dat ze het in Breda opnemen en NAC zowat hét uithangbord van Breda is. Dat op een gegeven moment iemand van NAC zou langskomen, was wel erg voorspelbaar. Al hadden ze dan wel iemand kunnen kiezen die wat meer met wielrennen had. Maar goed, die paar minuutjes, is gewoon even een luchtig itempje tussendoor die fietsgast'. Overigens heeft De Avondetappe nu oud-nieuwslezeres De Boer aan tafel die ook niets om wielrennen gaf (tot vandaag).

Retro Lex

De rebus: Ik ga voor Sonny Colbrelli

simplex

TdJ is een zwaar commercieel programma. Kijk vooral ook naar de reclames van dat zalige Belgisch blonde bier. Overigens ook in overige voortreffelijke smaken verkrijgbaar.
Restaurant Binnen is nu nog meer binnen (terwijl ze buiten zitten.)
De burgemeester Depla, Sophie de Boer, Jelle ten Rouwelaar, Ruud de knuffelmasseur etc. etc.
de redactie krijgt veel steun van Gemeente die deze prachtige stad graag wil promoten.
Zondag kan je naar echt jeugdwielrennen komen kijken.

Voor een commerciële zender die dit jaar een sterk verbeterd en onderhoudend (after) wielerprogramma uitzendt is met dit alles niks mis mee.

fvtende

Geen enkel probleem met TdJ. Dat een groot deel van het programma bestaat uit sponsor-verplichtingen maakt toch weinig uit. Ik vind het deze tour een stukje boeiender dan de Avondetappe in elk geval. Bij TdJ zitten regelmatig toch mensen die geen blad voor de mond nemen, maar het blijft inderdaad wel laagdrempelig.

RaketVuist

Waarom heeft Herman ineens zo'n dikke kop?

Lage rugpijn

Is ruud ook al langsgeweest dan?

simplex

Ja Lage rugpijn als je Ruud Bernard bedoelt. Ik denk dat hij jou niet van je kwaal heeft kunnen verlossen.

1 2 ... 49 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.