Naar de avondetappe luisteren? echt stelletje amateurs daar, die seconden verschil zijn natuurlijk de bonus die Bernal kreeg door als eerste op de top van de berg te zijn. Een heel team aan mensen, iemand die een heel filmpje in elkaar zet om die 58 seconde netjes te laten zien, maar niemand daar, of aan tafel, die denkt aan de bonusseconden.
En dan de dikke (die door moet gaan als expert) die gaat beweren dat Alaphilippe het meest benadeeld is door de neutralisatie, "want hij heeft het geel verloren en is dus de grootste verliezer". Argumentatie die nergens op slaat natuurlijk.
Nee, de Avondetappe moet je niks serieus van aan nemen.
Gert Jacobs vind ik iets teveel een parodie op zichzelf.
Avondetappe zat er weer flink naast inderdaad. Vind Danny Nelissen sowieso een aanfluiting.
Vive le Velo is en blijft aanmerkelijk minder dan het vroeger was, toen hadden de Belgen echt 'n goed Tour-programma in de avond. Nu is het maar matig. Zeker als je niks hebt met figuren als Planckaert.
Ik trek die Marijn de Vries heel slecht persoonlijk. Vive le Velo en Tour de L1mbourg wel de fijnste talkshows. Mis Tour du Jour totaal niet.
Qua commentaar ben ik overgeschakeld naar eerst One en later ARD. Elke dag een oud renner ( Wegmann en Fröhkinger) als analyst. Prima. Joris van de Berg is een ramp. Dst geschreeuw van Clement vermoeiend en de Belg presteert het ondanks afwezigheid toch te veel de naam RE te noemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.