Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 67 ... 75 76
MichielH

Naar de avondetappe luisteren? echt stelletje amateurs daar, die seconden verschil zijn natuurlijk de bonus die Bernal kreeg door als eerste op de top van de berg te zijn. Een heel team aan mensen, iemand die een heel filmpje in elkaar zet om die 58 seconde netjes te laten zien, maar niemand daar, of aan tafel, die denkt aan de bonusseconden.

En dan de dikke (die door moet gaan als expert) die gaat beweren dat Alaphilippe het meest benadeeld is door de neutralisatie, "want hij heeft het geel verloren en is dus de grootste verliezer". Argumentatie die nergens op slaat natuurlijk.

Nee, de Avondetappe moet je niks serieus van aan nemen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Conor Dunne was de rebus gisteren, vandaag Ben King.

Laatst gewijzigd
molovin

'@MichielH; Wat Nelissen bedoelde was de verliezer van de dag, niet wie er het meest benadeeld was door de neutralisatie. Dan had die overigens Pinot moeten zeggen.

Spurter

Gert Jacobs vind ik iets teveel een parodie op zichzelf.

Avondetappe zat er weer flink naast inderdaad. Vind Danny Nelissen sowieso een aanfluiting.

Vive le Velo is en blijft aanmerkelijk minder dan het vroeger was, toen hadden de Belgen echt 'n goed Tour-programma in de avond. Nu is het maar matig. Zeker als je niks hebt met figuren als Planckaert.

Niels22

'@Michiel, boni bedroeg 8" voor Bernal, dus jouw geraaskal raakt kant nog wal

Laatste man

Avondetappe aan revival begonnen dit jaar. Meer kenners, actueler, betere gesprekken en minder onnozelheid.

Poels naar andere ploeg? Sunweb wellicht?! Donderdag nieuws.

Johnny7

Ik kijk alleen Tour Du jour maar alsjeblieft laat die Gert Jacobs volgend jaar niet meer terugkomen. Wat kan die man een onzin vertellen. En als hij dan doorheeft dat hij onzin aan het verkondigen is doet hij er nog een schepje bovenop! Wat een irritante kerel bah.

Spurter

Ja, parodie op zichzelf die kale. Totaal niet grappig.

rennerske

Weet dat het vloeken is in de Wielerkennerskerk is maar vermaak me wel met die Jacobs.

josemanuelfuente

Is meer leedvermaak

Utrecht19

Dit jasr helaas geen tour de jour op tv. Erg jammer. Moeten het gaan doen met nos en vivo le velo

$kedel

Vergeet Tour de L1mbourg niet ;)
Ook best goede gasten zo nu en dan, vandaag nog Leontien van Moorsel en Louis Delahaije.

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

Fc de Kampioenen lopen helaas uit. Nadeel van live

nobrakes

Leuke avondetappe gisteren, goede gasten

pirazzi

Ja, hoewel Dione de Graaff er moeite mee had om Jan Janssen te tutoyeren. Oplossing van de rebus is denk ik Timo Roosen.

Fuubs

Iemand een tip, hoe je vive le velo terug kan kijken?

Via ziggo go en met een account bij vrt nu lukt het niet meer.

$kedel

Ik kijk wel altijd via vrt.. Ze vragen wel om je telefoonnummer te valideren o.i.d. maar gewoon op Ok klikken is voor mij dan genoeg.

Retro Lex

Ik kan deze aanbevelen'
Een koers reeds gereden :
https://www.youtube.com/watch?v=JO3W1u3YoYI

oborobo

Gisteren bij Vive le Velo,Marijn de Vries.
Leuk om naar tekijken!

oborobo

Wauw wie is die schoonheid die bij Vive le Velo die
items doet over de renner van de dag.
Vandaag over Joris Nieuwenhuis met beste vriend Gosse
Van der Meer.
Zaten in een Camper!

Murcia

Ze is de echtgenote van Serge Pauwels.

FritsvanHoefelen

Ine Beyen

oborobo

Wat een boffert die Serge.

pirazzi

Klein minpuntje bij de live uitzendingen van de Nos is dat ze moeite hebben met renners herkennen. Gisteren ook weer, toen werd Impey genoemd aan de finish terwijl het Mezgec was.

FDJ

Ik trek die Marijn de Vries heel slecht persoonlijk. Vive le Velo en Tour de L1mbourg wel de fijnste talkshows. Mis Tour du Jour totaal niet.

Qua commentaar ben ik overgeschakeld naar eerst One en later ARD. Elke dag een oud renner ( Wegmann en Fröhkinger) als analyst. Prima. Joris van de Berg is een ramp. Dst geschreeuw van Clement vermoeiend en de Belg presteert het ondanks afwezigheid toch te veel de naam RE te noemen.

1 2 ... 67 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.