Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 66 ... 75 76
Laatste man

Prima verhaal, kreeg gelukkig ook voldoende tijd.

Utrecht19

Leuke discussie tussen een oud renner en een huidige renner over no needles policy bij tdj.

leek

Rene Froger bij de avondetappe. Verschrikkelijk.

xistnc

Kwam nog aan de orde dat Nibali helemaal into dry needling schijnt te zijn? Ik kwam niet meer bij toen ik dat hoorde.

Retro Lex

Froger staat niet zo scherp

leek

Als het maar schone naaldjes zijn. Hopelijk helpt het hem om nog een gooi te doen naar een etappe, want momenteel lijkt het of de naalden er tijdens de koers nog in zitten.

leek

Hij is zijn multivocaaaaaale bril vergeten.

pirazzi

Rebus vandaag Dennis van Winden ... ?

leek

Je zou de hele dag naast die Froger in de auto moeten zitten en I want to ride my bicycle mee moeten zingen.

oborobo

René Froger met z'n dikke kop.

Wheely

Froger de Nederlandse Betancur.

FrankV

Louis Vervaeke met een klein lachje wanneer de tafelheer oppert dat Ineos vol gepiekt heeft op de 3de week.
Het lukt al eens maar het is niet zo dat je met een bepaald trainingsschema in één de boksen zeker weet dat je beter bent in de 3de dan in de 2de week. DUHH!! We zijn mensen.

FrankV

En Bram gaat weer in dorpspastoormodus met te zeggen dat EEN ploeg niet kan presteren door rommel in het management, na een paar switchjes van posities JUMBO Visma gekomen is tot de ploeg die ze nu is. Nou neeh, Met Van Aert en De Plus haal je 2 goudhaantjes binnen. De rest van de recente nieuwkomers heb ik ook wel een uitleg voor maar Roosen, Grondahl Jansen, Bouwman, Bertjan Lindeman, Van Emden, etc. Zijn gewoon net zo goed, (gemiddeld goed voor 1 profzege per 4 seizoen en een aantal ereplaatsen) als 3 jaar geleden.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Waarom zend de Belg niet continu uit op Canvas, iedere keer weer dat op en neer geschakel

Jopie

Kroon heerlijk in een tanktop, mooie vent.

rennerske

Kroon horen praten over de koers is een feest. Overigens zijn Boogerd en Jacobs ook welbespraakte en gedegen analisten. Maar ja, tezamen zo’n 40 grote rondes gereden, dat is misschien wel net zo veel als alle WF-ers bij elkaar, dus die gasten weten echt wel waar ze het over hebben.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ik heb dat ook bij Kroon en Boogerd. Een genot om naar te luisteren

Retro Lex

De rebus zal denk ik Romain Hardy

Corné 't Glansarm

Gert Jakobs een welbespraakt en gedegen analist... zo kun je er ook naar kijken, maar ik denk niet dat ik zoveel kan drinken dat ik dat ook denk als ik hem hoor...
Michael Boogerd is inmiddels even overschat als analist als hij als renner was, maar analyse kan hij in elk geval zonder verboden substanties doen, want zelfgeilerij is niet verboden,

Als analisten hoor ik graag nog altijd Henk Lubberding, maar inderdaad ook Karsten Kroon. En tegenwoordig ook Stef Clement en Theo Bos. En hoewel hij ook verschrikkelijk ernaast kan zitten, heeft Danny Nelissen ook wel erg vaak gelijk...

ChefSpijker

Clement was vanmiddag wel echt matig tijdens de uitzending van de NOS (neemt soms 's middags ff de plek van Ducrot in). Vind 'm wel een fijn stemgeluid hebben, maar sloeg meerdere keren flink de plank mis.

Barguil had volgens hem Alaphilippe verslagen op het Frans kampioenschap, terwijl Alaphilippe daar niet eens gestart is.
Bart (aldus Stef) Wellens won de bergsprint van Bardet en hij vond het maar raar dat Bardet nog voor de bergpunten mee deed, want hij was er al flink doorheen gezakt bergop eerder deze Tour. Zelfs Herbert vond 't nodig om hem te corrigeren dat er verderop in de etappe cols lagen waar Wellens er wel afgereden zou worden en daar veel meer punten te verdienen zijn en Bardet dan goed deze punten kon gebruiken. Als zelfs Herbert je moet corrigeren...

En dit allemaal binnen 5 minuten of zo. Vind Boogerd wat dat betreft wel een stuk beter. In elk geval qua parate kennis.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Als ik de kijkcijfers zie heeft Avondetappe geen last gehad van verlate vive le velo

oborobo

Is Annemiek van Vleuten,eigenlijk nog vrij?

Adrianus en Patrick

Annemiek van Vleuten is in ieder geval vrij mager;)

Retro Lex

De rebus oplossing ( romain Hardy ) had ik fout. Die dunne is Stan Laurel. .
Dus iets met KO in het begin en Stan aan het eind ?

nobrakes

Jumbo visma moet toch echt even naar de avondetappe kijken. Groepje kruijswijk kwam toch echt 5 seconden eerder over de streep

1 2 ... 66 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.