Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 65 ... 75 76
sooike

'@DemPols
Dus bij de regionale omroepen zitten amateuristische presentatoren en "lulletjes rozenwater"? Ik kijk en luister dagelijks met plezier naar mijn regionale omroep en daar zitten vaak betere presentatoren en minder lulletjes rozenwater dan bij de landelijke omroepen. Programma's zonder dédain gemaakt, uit het hart, betrokken en deskundig over de streek waarvoor ze uitzenden. Ik breek hier dus een lans voor de regionale omroepen, al besef ik wel dat ik het in Brabant goed heb getroffen. De helft van radio 1 en het NOS Journaal werkte ooit bij de Brabantse omroep, dus zo slecht is het allemaal niet! Pas op je woorden !

DemPolS

Sooike, als ik dat vind dan vindt ik dat. Dat kun jij anders vinden.Al komt de hele wereld vanuit de regionale omroep. Ik vind het een amateuristische bende. Dat jij daar een bepaalde dedain waart uit hoe de npo programma's maakt slaat als een tang op een varken. Daarbij zijn jouw reacties op dit forum doorspekt met enige dedain en zodra daar met jouw over gesproken wordt ben je weer weg en laat je niks van je horen. Over dédain gesproken, ik pas helemaal, niet op mijn woorden dat zou jij eens moeten doen. Jouw reacties zijn doorspekt met arrogantie misschien dat je het niet door hebt, maar daar ben je al zovaak op aangesproken dat je dat inmiddels wel door hebt en volgens mij dat gebruikt puur om reacties uit te lokken.

rennerske

Tour de Jour met Steegmans en Boogerd was goed te pruimen. Goed dat Boogerd nog maar eens benadrukt hoe krom het is dat Armstrong en hij door de Tourorganisatie gestigmatiseerd zijn, terwijl Vino, Indurain en Virenque er vrolijk rond lopen en Merckx bij aanvang van deze Tour zelfs op een schild gehesen werd. Onbegrijpelijke hypocrisie.

kielabokki

Net zo hypocriet als Boogerd die zijn mening geeft over dit onderwerp.

josemanuelfuente

Boogerd keek er er ongemakkelijk bij

rennerske

Goed dat Boogerd zich uitspreekt, hoe ongemakkelijk dat ook moet voelen, begrijpelijk dat hij er schaamtevol bij kijkt , maar volkomen onbegrijpelijk dat Vino, Virenque, Merckx en andere valsspelers gedoogd en zelfs vereerd worden.

Laatst gewijzigd
coolietje

Merckx in dezelfde categorie plaatsen als vino en virenque is ook redelijk onbegrijpelijk

rennerske

Merckx 3 ( drie!!!) keer betrapt op doping.

coolietje

Zoetemelk ook 3 (drie!!!) keer betrapt op doping.

coolietje

De dopingstrapatsen van de jaren ‘60 en ‘70 vergelijken met het georganiseerd dopinggebruik van de jaren ‘90 en ‘00 gaat sowieso mank.

rennerske

'@ Zoetemelk ook zo iemand die ondanks zijn dopinggebruik nog steeds bewierookt wordt. Mag van mij hoor maar vind het hypocriet en met twee maten meten in vergelijking met jongens die oneerlijk speelden in latere tijden.

kevinraar

Weet iemand het antwoord op de rebus

$kedel

'@coolietje

Waarom zou dit niet te vergelijken zijn?
Als je Armstrong nogsteeds zo fel veroordeelt kun je m.i. niet veel anders dan hetzelfde te doen met de 'helden' van weleer.

Allemaal leuk en aardig dat ze op de belg bijv Merckx altijd de hand boven het hoofd zullen houden, maar de feiten schetsen van die jaren zeker geen beter beeld qua dopinggebruik.

Laatst gewijzigd
rennerske

'@$kedel. Helemaal eens met je genuanceerde en onweerlegbare mening.

kielabokki

Zeitgeist.

Jacco van Stierop

Zaken uit het verleden veroordelen vanuit het perspectief van het nu.
Vermoeiend, die drang om al die straatnaambordjes te willen vervangen.

$kedel

"Vermoeiend, die drang om al die straatnaambordjes te willen vervangen."

Dat is het inderdaad, en al helemaal als dit met de botte bijl gebeurd, zonder enige objectiviteit.

josemanuelfuente

Mooi bij Tour de L1mbourg, Jaap Stalenburg die Wuyts compleet affakkelt.

rennerske

Prima uitzending met inkijkje op de botsende denkwerelden van Dumoulin en Sunweb. Aanrader . Wordt om 19.30 en 22.30 herhaald.

sooike

Gisteren na storingen op Sporza tijdens de live-uitzending van de etappe enkele keren gezappt naar de NOS. Die Ducrot ging al bij de eerste beelden heerlijk op zijn bek. Er was een fietswissel bij Dimension Date. "Dit is Sicart", zei Ducrot. Helaas was het een andere ploegmaat die in de kopgroep zat. Ducrot kent alleen renners als hij het kaderplaatje of het rugnummer ziet. Bovendien wel erg lange stiltes tussen de twee NOS-ers terwijl er toch genoeg te vertellen viel. Ook verderop enkele tactische opmerkingen van Ducrot die werkelijk nergens op sloegen. Stef Clement probeerde vervolgens de stupide vragen van Van der Zandt te ontwijken met enkele gevatte reacties. Ducrot, Dijkstra, Van der Zandt en De Graaff ....waar hebben we het aan verdiend? Gelukkig was Sporza weer snel terug met beeld en prachtig commentaar en bespiegelingen van Wuijts en vooral Decauwer. Het was weer genieten !

Retro Lex

Ik heb gisteren met heel veel plezier naar Bobby Traksel op ES geluisterd. Die was enthousiast over de Jumbos / Nederlandse renners.

Spurter

Traksel is over alles enthousiast. Hij vertelt het allemaal een beetje alsof hij z'n kinderen voor leest uit een sprookjes boek van Grimm.

rennerske

Vond Jacobs in eerdere jaargangen van TdJ altijd een rare snijboon maar dit jaar kan ik me kostelijk met hem vermaken. Weet natuurlijk ook wel waar hij over praat met de ervaring van zo’n 10 grote rondes in zijn achterzak.

Laatst gewijzigd
Retro Lex

Rebus is vandaag Rafael Majka

leegloper

Interessante gast bij de avondetappe die meer weet over gendoping.

1 2 ... 65 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.