Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 64 ... 75 76
nobrakes

Heeft hij gelijk aan toch, je neemt met die gast ook een enorm risico

kielabokki

Zag gister de avondetappe over de etappezege van van Aert. Ze toonden een juichende de Plus in beeld als een balende Bennett. Bovenop de eerder genoemde fouten.

Dat is toch om te janken, dat er geen 1 Youri bij de NOS werkt?

Gelukkig zat Chantal Blaak er, dat maakte het kijkplezier meer dan goed.

FDJ

Schandalige uitspraak van Nelissen. Snap sowieso de meerwaarde van die arrogante betweter niet.

Kittel zit mentaal in een dip. Dat is iets wat je niet met flierefluiter kunt vergelijken. Een flierefluiter wint geen 14 Touretappes.

kielabokki

In het peloton heerst een andere standaard waarschijnlijk, het hebbende over karakter of niet.

De jaren terug bij Eurosport verguisde Nelissen was zo slecht nog niet. Als tafelgast ook zowat de enige met zinnige bijdragen. Samen met Lubberding. Al is het behelpen.

Ludi

Het "probleem" van Kittel is dat hij echt een pure sprinter is, niet meer niet minder. Een beetje zoals Groenewegen. OF hij zit erbij en heeft echt een hele goede kans op de winst en finisht eigenlijk zeker top, of hij finisht buiten de top 10 en meestal ook buiten de top 20. Dit soort renners krijgen over het algemeen minder finishkansen waar ze kunnen sprinten dan renners als Matthews en Sagan, en voor mijn gevoel zelfs minder dan Viviani, Ewan en co. Als al die paar kansen dan ook nog niet lukken door pech, geen zelfvertrouwen, geen goede vorm, gewoon een heel matig team of gewoon de leeftijd, dan ziet de renner er meteen niet meer goed uit. Dat zie je nu ook wel aan Cavendish.

Kittel komt van Quickstep waar hij gewoon de beste trein had, daar moest hij weg, dat doet mentaal vast ook iets met zo'n jongen. Daarna zit hij bij Katusha, dat gewoon een veel minder team is. Een sprinter met weinig zelfvertrouwen en een matig team is niet de ideale combinatie. Dat zie je ook wel in zijn verloop, in 2017 wint hij 5 etappes in de tour voor Quick step. in 2018 wint hij in het begin van het jaar nog wat "op gewoonte" maar daarna loopt het gewoon leeg en is het eigenlijk niets meer.

Zowel Groenewegen, Kittel en Cavendish zijn geen flierefluiters. De houding van meneer Nelissen valt mij tegen.

oborobo

Gelukkig nog een avond Chantal Blaak.

coolietje

Vanavond Stig Broeckx in Vive Le Velo

pirazzi

Chantal Blaak is afwezig vanavond d8 ik omdat ze morgen aan La Course deelneemt.

josemanuelfuente

Louis in de avondetappe, ik ga de "ik's' alvast turven!

Sagan=hulk

Stig Broeckx in Vibe le Vélo, prachtig om te zien!

Fuubs

Hulde aan Stig, wat een held, wat een karakter. Niet jaloers op wat hem is overkomen, super jaloers op zijn positiviteit en doorzettingsvermogen. Ook top dat vive le velo hem aan tafel zet. Ik zit te genieten.

elkey21745811305

Ja, vanavond met plezier naar TdJ en VlV gekeken. Onbegrijpelijk dat de NOS meer kijkers trekt. Zeker Vive le Velo is vrijwel hetzelfde format als de Avondetappe,, alleen tien keer beter.

pirazzi

Weet weer de rebus: Eddy Dunbar.

sooike

Inderdaad heeft De Avondetappe hetzelfde format als Vive le Velo, alleen de uitvoering van dat format verschilt nogal: koerskenner Karl van Nieuwkerke versus schooljufke Dione de Graaf. Wielerkenner Sven Nys versus Danny Nelissen . Programmamaker Sammy Neirinck versus Herman van der Zandt. Vlaamse bescheidenheid en ingetogenheid versus randstedelijke bluf en arrogantie. En overdag: Wuijts/Decauwer versus Ducrot en Dijkstra. Kortom: wielerpassie versus eigendunk, passievolle bewondering voor de wielersport versus "gemaakte"personages", die deskundigheid veinzen.
Vive le Velo, Vive Sporza !!!

Retro Lex

'@ Pirazzi. Deze rebus had ik ook. Maar dit jaar weet ik er een heleboel niet. Vorig jaar mistte ik er 1tje.

Maar wat een verschil vanavond. Bij VlV zat Stig Broeks. Bij Nos zat Louis

pirazzi

Klopt er zijn een paar makkelijke bij maar ook wat vergezochte, zoals die van Fausto Masnada. Hoe kan iemand weten dat twee oude vrouwen op een foto oma's zijn?

Utrecht19

Ik heb nog nooit iemand ( Louis van Gaal) zoveel onzin horen vertellen over wielrennen. Helaas waren de " analisten" ondersteboven van hem waardoor zeker Rob Harmeling alleen maar mee aan het lachen was. En denkt Louis met al zijn wijsheid echt dat het gaat helpen om een gaatje te laten in de sprinttrein want hij had nog nooit gezien dat er zoveel renners van 1 ploeg op kop reed dus moest het zeker lukken. Nou duidelijk iemand die nog nooit een sprintetappe heeft gezien:)

FrankV

De uitzending van VlV gistere met Stig Broeckx was echt heel mooi.

FDJ

'@Sooike je overdrijft graag dat is alom bekend. Maar Wuyts valt zeker ook het nodige op aan te merken, maar wielerpassie is bij hem vooral chauvinisme. Wout van Aert wint de ploegentijdrit en Jumbo Visma dus ook.

Renaat en José zijn wel goed, maar ik vind Dijkstra en Ducrot zeker niet slecht. Dijkstra heeft een hele fijne luisterstem. Wat de NOS goed doet is het af en toe een derde man in het hokje zetten. Theo Bos was excellent. Kjeld nuis deed het ook top.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik kijk naar al die programma's en ze hebben allemaal positieve en negatieve dingen... ik vergelijk ze gewoon niet met elkaar maar geniet er gewoon van. Zo jammer dat er alleen in deze periode dit soort programma's gemaakt worden over wielrennen op de nederlandse tv.... die Belgen doen dat dan weer beter.

josemanuelfuente

Oei, Boogerd noemt Indurain in een discussie over doping, volgens mij had hij er gelijk spijt van .....

Sagan=hulk

Weer 3 toffe gasten in Vive le Vélo.

xistnc

Ben Hermans?

njits

De Avondetappe gaat toch meer over de koers terwijl Vive le velo de laatste jaren is afgegleden naar een emmo showtje om het ego van KVNK nog wat meer te strelen. Elk jaar de zelfde gasten die niks te zeggen hebben, al die ex renners in belgie en wie nodigen dan uit wat zangerkes en bv "s.

DemPolS

Tdj is net of je naar de regionale omroep zit te kijken. Amateuristische presentator en een lulletje rozewater als Villemon Wesselink die van een flesje water nog een tranentrekkende relaas wil maken. Begind echt vd Kerkhofs trekjes te krijgen.
De NOS is voor het breder publiek best interessant, de vrt is voor degene bij wie het gras altijd groener is bij de buren. Eurosport is voor de wat meer ingevoerden.

Voor ieder wat wils, toch?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 64 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.