Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 69 ... 75 76
doeme80

Vive le vélo.
Cees Bol fanclub in België.
Fanclubs zijn dekmantels om te zuipen. Niks mis mee !

Murcia

Ik weet niet hoe anderen denken over de analist Sven Nys maar bij mij werkt hij vooral op de lachspieren. Bijvoorbeeld zijn uitspraak dat de renners bovenaan in het klassement degenen zijn die we in de gaten moeten houden is een klassiekertje voor de open deuren bokaal.

Joop Zoetemelk

Ik vind Viva le Velo als de Avond etappe geen ruk aan.
Ik kijk uit fatsoen idee.

Wennemars, Robben uitnodigingen waarom in godsnaam?

Ik wil mooie wielrennen inhoudelijk gesprekken voor de fans zien.
Bv een Matthieu vd Poel, Erik Dekker of een kritische nooit aan tafel van een Zonneveld. (Nee geen Clement, die wil altijd eerlijk zijn, dat Sinterklaas nep is verteld Clement al bij de geboorte, als je echt eerlijk wil zijn moet je met namen komen uit je carrière)

Het is allemaal zoete koek en voorgekauwde meuk wat we te zien krijgen.

Er zijn duizenden wieler verhalen te vertellen over hoe etappe winst tot stand kwam nodig wat bekende namen uit.

SprintMaster

Slaan ze Drenthe over bij de Avondetappe? Nu voor de tweede keer al in Overijssel.

pirazzi

De tweede keer? Gisteren was in Gelderland toch.

ti-raleigh

3e keer
Er zit hier iets in de grond

Laatst gewijzigd
FDJ

Tour de L1mbourg heeft elke dag wel wielergasten. Prima uitzendingen. De NOS lijkt vooral het brede publiel te willen bedienen.

FritsvanHoefelen

Die zitten al 2 weken in Limburg, FDJ

Jacco van Stierop

Mooi, de beelden van Youri Mulder op de Mont Ventoux, en dat uitgebreid werd stilgestaan bij zijn belevenissen aldaar samen met zijn kameraad Rob. Heeeeeel leerzaam!

Fijn dat wij, gewone kijkers, zo’n interessante blik op de spannende levens van de NOS-anchors krijgen voorgetoverd; verheug me al op de uitzending vanuit de kamer met al die geleerde, Amerikaanse boeken van Mart in dat prààààchtige Haarlem.

Herman deed weer lekker gek en Dione moest daar best wel om lachen. Ze zijn echt heel goed op elkaar ingespeeld!
Ook nog wat verplichte koersbeelden uit Frankrijk, dus kon ik even koffie zetten ,maar was gelukkig net op tijd terug voor de rebus. De lat leggen ze wel hoog hoor, echte hersenkrakers!

Vandaag een rustdag geloof ik, maar ben toch benieuwd naar vanavond , naar de bijzondere en enerverende verhalen waar ze ons steeds maar weer op weten te trakteren!

SprintMaster

Haha Jaco, heerlijk sarcasme.

@pirazzi: maandag zaten ze al in Zwolle. Daarvoor In Zuidhorn, ze hebben Drenthe overgeslagen.

pirazzi

Misschien komt Drenthe nog wel aan de beurt @ SprintMaster, er zijn tenslotte maar 12 provincies en meer dan 20 uitzendingen van de Avondetappe!

Murcia

Jacco, ik ben het helemaal met je kijk eens, waarbij de stralende lach van Dione een speciale award verdient. Het leukste is de samenvatting als Lucky TV met gekke stemmetjes en geluidseffecten die je zelfs in moderne blockbusters niet ziet. Ook begrijpen ze heel goed dat de kijker niet langer dan een minuut zijn aandacht vast kan houden daarom ook de mini-mini gesprekjes aan tafel. "Rob jij trainde vroeger als een debiel he?" Ja hoor Dione, je wist niet beter maar..." "Hou dit vast Rob we moeten naar de rebus hi hi hi."

FritsvanHoefelen

Waarom zou je in Drenthe een uitzending willen maken?

Joop Zoetemelk

Waarom niet FritsvanHoevel?

Drenthe is toch (een van) de mooiste provincie(s) van Nederland.
Ook heeft het weinig of geen Corona gekregen.

Er zijn heel veel mooie plekken waar ze de avond etappe zouden kunnen uitzenden.

FritsvanHoefelen

Stef Clement is wel de Dirk Kuijt van de analisten hè?

FDJ

Ik heb mij gisteren bijzonder zitten ergeren aan Margo de Vries bij Tour de L1mbourg. Innovatiemanagement bij de KnWU. Allereerst: Wie is deze vrouw en wat heeft zij in de wielerwereld al voor ervaring? Ik vrees niets en dat zij er puur is komen te zitten omdat zij vrouw is. Net als die bij voorkeur vrouwvacature die de knwu onlangs uitschreef en deze site haalde.

Deze vrouw heeft 0 ervaring in de wielersport. Ze liet er in elk geval weinig van merken en zat daar een partij interessant in de rondte te lullen hoe het allemaal anders moest om zichzelf vervolgens binnen 5 minuten ook weer tegen te spreken. Ik hoop toch dat de KNWU niet teveel van dit soort nobody's op zulke functies heeft want dan ziet het er beroerd uit voor de toekomst.

josemanuelfuente

Die zangeres bij vivelevelo mag van mij wel weg

oborobo

André Rieu bij de NOS?

Jodegr

Sven Nys wordt midden in zijn verhaal, zelfs midden in een zin ineens onderbroken door giechel giechel Dione Voor de achterlijke rebus. Kan je eigenlijk niet maken. Dat programma en Dione zitten Veel te vast in hun draaiboekje.

$kedel

Als je toch geen raad weet met alle verhalen van deskundigen maakt dat ook weinig meer uit natuurlijk;p

Murcia

Was inderdaad een voorbeeld van hoe slecht het programma is geworden. Nys mag dan wel alle open deuren intrappen die er zijn, het is gewoon onbeschoft dat hij midden in een zin door Dione onderbroken wordt omdat die klote rebus er zo nodig weer in moet worden gefietst. De laatste twee afleveringen van Vive le Velo vond ik overigens prima. Marijn en haar pareltjes van de nederlandse taal negeer ik altijd maar de broers Vanmarcke waren prima gasten net als gisteren van Looy en de econoom die over het verdienmodel in het wielrennen sprak.

FritsvanHoefelen

Dat was tamelijk pijnlijk en onbeschoft inderdaad.
Misschien moeten ze het dagelijkse pr-praatje met Jumbo ook gewoon schrappen.

Jodegr

Ben ik de enige die de toegevoegde waarde van al die oude Nederlandse renners van in de 70/80 niet ziet? Giechel giechel dione is alleen maar bezig de ene na de andere veer in de reet van die oudjes te douwen en er komt vaak geen zinnig woord uit die oudjes, met vandaag als dieptepunt bij de avondetappe. Gasten zoals Dekker komen daardoor ook amper aan het woord.

oborobo

Rinus Wagtmans werd ook heel de tijd onderbroken door Giechel.

Wheely

Rinus had wel een interessant punt over de winst van Kwiatkowski, dat dit eigenlijk volgens de regels helemaal niet mag. Ze hadden voor de overwinning moeten strijden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 69 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.