Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 70 ... 75 76
oborobo

Boogerd en Thomas Dekker voor het eerst na lange tijd
weer samen aan tafel.
Hadden vanmiddag met elkaar gesproken, maar bleven
er toch een beetje vaag over.
Komt niet meer goed.

FritsvanHoefelen

Ze zijn het niet eens, maar het is te lucratief

PatLef had voor de tijdrit al gezien dat Roglic slecht was

oscarito1908

Vond lefevre vrij genuanceerd.

pirazzi

Inmiddels is ook duidelijk waarom de Avondetappe niet vanuit Drenthe is uitgezonden: alleen plaatsen met historische betekenis voor de Tour de France kwamen in aanmerking.
De reportage over de Sloveense supporters vond ik wel mooi: ze moedigden eerst Roglic aan en toen Pogacar won was er eerst verbaasde stilte en daarna toch ook weer feest.

molovin

In Vive le Velo kan er geen uitzending voorbij gaan zonder dat er over Evenepoel wordt gesproken en zijn toekomstige duels met Pogacar (Bernal werd gewoon al overgeslagen). Bakelants nuanceerde dat vrij terecht dat hij nog steeds zijn eerste grote ronde moet rijden. Het is een supertalent, dat ziet iedereen, maar hoe hij gehypet wordt vanuit Vlaanderen heb ik echt nog nooit gezien.

oborobo

Wat tedenken over de uitspraak;Jumbo Visma 3 weken op kop gereden voor Pogacar!
Arrogant,volgens PatLef.

Wheely

Ook ik vond Lefevere vrij genuanceerd, ze probeerden hem ook duidelijk uitspraken te ontlokken.

Greg heeft een leuke zus trouwens.

Klootje Kriekeljon

Zelfs een genuanceerde Lefevere is een hoop jaloezie, wrok en zelfbevlekking.

tristania

Beide programma's hebben aangetoond dat men niet per se helemaal nar Frankrijk hoeft om dat programma te maken. Spaart toch weer wat geld uit voor de publieke omroep. Programma's ontlopen elkaar niet veel en zijn in theorie geweldige programma's. Alleen bij Avondetappe Dionne vervangen door betere presentator. En op de Belg iets minder chauvinisme want kreeg elke dag gevoel dat van Wout van Aert ook die etappe weer had kunnen winnen.
En miste Tour de Jour wel.

Jacco van Stierop

'@tristania

Even los van de vraag hoe schadelijk of irritant chauvinisme is: is het chauvinisme bij de NOS zoveel minder? Volgens mij is dit zo’n beetje de volgorde als er een interviewtje moet worden gemaakt:

1 Nederlandse renner in een Nederlandse ploeg.
2 Nederlandse renner in een buitenlandse ploeg.
3 Buitenlandse renner in een Nederlandse ploeg.
4 Buitenlandse renner van een ploeg die een Nederlandse renner en/of ploegleider in dienst heeft.
5 Buitenlandse renner die het Nederlands/Vlaams machtig is, rijdend voor een buitenlandse ploeg.

Voor alle andere coureurs, of ze nou aanvallend rijden of een sprankelende persoonlijkheid hebben, is geen tijd.

Die Han Kock heb ik geloof ik nog nooit met een buitenlandse renner een interview zien maken.

Ik heb lang niet alles bekeken, maar heb de indruk dat bij Vive le vélo er meer buitenlanders (Nederlanders) zijn aangeschoven dan bij De Avondetappe.

Laatst gewijzigd
FDJ

Vive le Velo presteert het weer Evenepoel naast Pogacar te zetten en te zeuren over Jumbo en hoe ze Van Aert behandelen. Uitknop van de tv is dus zojuist ingedrukt. Stuitende chauvinisme van ze.

tristania

'@JACCO VAN STIEROP: Reportages over Nederlanders of Belgen vind ik niet zo irritant o direct chauvinistisch. Inderdaad wel een gemis dat weinig buitenlandse renners aan de beurt komen. Ik wil ook wel wat meer interviews zien met Uran, Mas of Caruso. Maar elke dag die discussie over Wout van Aert.

oborobo

van de Berg en Ducrot waren wel heel verbaasd,toen het peleton door het Louvre ging.
Was vorig jaar toch ook al?

FritsvanHoefelen

Het is niet tijdens de Tour maar ik mag hopen dat Sunweb een zaak begint tegen Bakelants. Is nogal zuur vertrokken en insinueert nu bij Extra Time dat Sunweb knieproblemen van van Wilder gebruikt als dekmantel voor corona...

Murcia

Je hebt gelijk dat hij opvallend zuur was over Sunweb en Kelderman in het bijzonder. Als ex-renner van de ploeg met een pijnlijk vertrek komt dat niet echt geloofwaardig over. Verder een prima uitzending vooral door Boonen en Roodhooft. Tom zegt altijd iets zinnigs, zoals vandaag bijvoorbeeld over het waaierrijden van Hofstedtter.

Laatst gewijzigd
oborobo

De avondetappe: Diana Kuip ziet er goed uit!

oborobo

Vive le Velo;Marijn de Vries Top!

rennerske

Hoe smaken toch kunnen verschillen. Toen Marijn de Vries in beeld kwam meteen doorgezapt om niet meer terug te keren.

Murcia

Marijn voegt weinig toe inderdaad, viel gisteren op door te zemelen over de kleinere versnelling van Wout 56-11 vs 58-11 en dat dat een uitzondering was terwijl zelfs zijn ploegmaat ook diezelfde keuze had gemaakt. Vorig jaar geweldig op haar nummer gezet door Boonen over de Trek strategie en nu iemand die ons meedeelt dat in de waterkokers van hotels gasten hun onderbroeken wassen. Tsja... De man over de marketing achter de sport was een stuk interessanter maar verder dan wat algemeenheden kwam hij ook niet wegens tijdgebrek. Eddy is vooral de mascotte van dienst. Vive le Velo is voor mij nog altijd vaste prik, een vergelijking met de Avondetappe is als tussen een limousine en een stadswagentje maar een opfrisbeurt voor het programma zou wat mij betreft wel mogen.

Laatst gewijzigd
oborobo

Rennerske

Ik bedoel ziet er goed uit.

josemanuelfuente

Vond Marijn jaren terug een verfrissende verschijning, maar is me nu wat te activistisch aan het worden.

josemanuelfuente

Valt wel op de eerste dagen, dezelfde gasten bij Vive le Velo en Avondetappe.

pirazzi

De eerste rebus was makkelijk van de Avondetappe: Olav Kooij. De tweede heb ik nog niet gezien.

oborobo

De tweede weet ik ook niet,is moeilijk.
Wel leuke gast(Bo Hamburger oud TVM) bij Avondetappe.

pirazzi

Huseyin Ozcan?

1 2 ... 70 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.