Wielerprogramma's tijdens de Tour

1 2 ... 71 ... 75 76
pirazzi

Wat kletst Bobby Traksel nu dat Cort 11de staat in het klassement. Hij staat 170ste.

pirazzi

De tweede rebus was Jordi Meeus en de derde is denk ik Omer Goldstein.

FDJ

Wel een verademing aan deze Tour is de keuze tussen zenders. Eurosport voegt nooit iets toe met de uitzending. Die Bobbie na afloop is niets. Wiggins die vanaf de motor mensen toepraat alsof ze allemaal leken zijn en op een wijze dat je denkt hoeveel heeft hij gedronken. Voegt niets toe.

Blij dus met Sporza. Vive le Velo is het wielerprogramma bij uitstek. Goede gasten en eigenlijk alles is wielergerelateerd. De reportages van Sammy zijn ongeëvenaarde kunststukjes.

Bij de NOS is de avondetappe er wel op vooruit gegaan nu het al even niet meer door twee gepresenteerd wordt en dit jaar verrassen zij ook met goede gasten. Bo Hamburger leuk weer eens te zien, Van Bon als fotograaf top. Kittel is echt een geweldige analyst. Zo'n Blaudzun hoeft voor mij niet, maar snap de keuze.

Kortom Eurosport onvoldoende. Sporza en NOS qua avondprogramma een dikke voldoende.

oborobo

Blaudzun wat een engerd,die wil je in het donker niet tegenkomen.
Voegt niets toe,zit er ieder jaar .

FDJ

Thomas Dekker zette die voetbalcommentator perfect op zijn plek in het hol van de leeuw.

Jodegr

'@FDJ.
Ik kreeg die discussie maar half mee helaas. Wat had die Grueter precies gezegd waarom Dekker zo reageerde?

Murcia

'@Jodegr
Ging om deze tweet: https://twitter.com/Jeroen_Grueter/status/1543617879546929152?cxt=HHwWgICxtY6ShOwqAAAA
waar Dekker zich terecht over opwond. Dione nam haar collega overdreven in bescherming door te zeggen dat zij zijn tweet niet als een aanval op Groenewegen had gelezen, pure lulkoek. Thomas ging nog even fijntjes in op het feit dat Grueter die kennelijk zich zo moreel verheven voelt straks lekker in Qatar commentaar gaat geven. Zeer terecht dat hij hier op wees. Dione heeft nog steeds geen gezag aan tafel en durft haar vriendjes niet af te vallen. Grueter heeft inmiddels na de storm van kritiek een ietwat verontschuldiging aangeboden.

Pizzi

Lekker Thomas, die zegt tenminste waar het op staat.

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Ik had gisteren al mijn moed bij elkaar geraapt en heb enkele afleveringen van De Avondetappe van deze jaargang op ‘uitzending gemist’ vluchtig doorgescrold. Totdat een met vettig haar omringde grote bril in beeld kwam. Dione zei dat de bril niet alleen schitterende muziek maakte, maar tevens heul, heul veel van wielrennen wist, want hij kende Marcel Kittel!

Ik laat mij graag uitdagen, maar dit was puur jennen. Ik haakte af; mijn vrouw vroeg zich bezorgd af waarom ik zo begerig naar de whiskyfles greep.

Oblomov

Avondetappe hikt gewoon weer tegen de miljoen kijkers aan, met een marktaandeel van tussen de 20 en 25%...

Dat blijft toch een fantastische vondst om een breder publiek te bereiken dan alleen live de wedstrijden te tonen. Tijdens het WK 1998 zijn ze toch met dit soort programma's begonnen? Met Mart Smeets aan de wijn. Of was de Tour eerst?

Illustreert ook weer eens hoe ver de Tour boven alles uittorent als je sponsorwaarde op de Nederlandse markt wil leveren.

Rad

Was het vooraf gecommuniceerd dat ze in (het oosten van) Nederland zaten? Had er wel graag bij willen zijn namelijk.

arjenzvob

Wat zijn jullie neerbuigend over Blaudzun! Zijn podcast is echt wel tof, en hij heeft oprecht veel verstand van wielrennen. Beetje kansloze opmerkingen over 'in het donker tegenkomen' en 'want hij kende Marcel Kittel'. Verder vond ik het stukje wel humor @Jacco.

Poeksel

Hoeveel artiesten ken jij die naar een wielrenner zijn vernoemd, @jacco ?

arjenzvob

Haha, touché @Poeksel. Volgens mij is onze boodschap duidelijk.

oborobo

Die hele Blaudzun ziet er toch niet uit,heeft volgens mij ook nog nagellak op.
En dat haar!

Klootje Kriekeljon

Ik voel me niet serieus genomen als ik naar de NOS kijk. Blaudzun mocht opdraven, maar dat mag hij al jaren. Net als die andere wassen beelden.

josemanuelfuente

Veel gedoe in Belgenland over de bijverdiensten van Karl Vannieuwkerke
https://www.made-in.be/west-vlaanderen/karl-vannieuwkerke-opent-vive-le-velo-shop-in-diksmuide/

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Klootje kriekeljon het is bij Vivelevelo toch niet veel anders, daar zitten ook vaak gasten die de koers maar nauwelijks volgen... en dan heeft Blaudzun in ieder geval meer verstand van de koers als bijvoorbeeld Geert Verdickt die gisterenavond bij Karl aan tafel zat.

arjenzvob

'@oborobo Wat een zielig figuur ben jij zeg. Iemand afbranden omdat hij een eigen stijl heeft. Bah!

Klootje Kriekeljon

Vind je Rahimns? Het is avond tv voor de Tour maar niet wielrenkijker. En als je dan eindelijk de echte Blaudzun ontmoet, zet dan je zonnebril af joh onbeschofte halve tamme.

Laatst gewijzigd
oborobo

arjenzvob

Jij heb zeker ook een geheel eigen stijl!

Ditwashet, over inheemse profielnaam gesproken.

arjenzvob

Veelzeggende reactie oborobo. Niet eens in staat een fatsoenlijk weerwoord te geven. Je slaat hier echt een modderfiguur.

oborobo

Hier maak ik geen woorden aan vuil.

Laatste man

Gister een leuke tafel bij De Avondetappe. Vanavond vond ik vooral Roxanne niet zo best..

molovin

Eddy Planckaert begint weer te raaskallen dat het helemaal verkeerd gaat voor V Aert bij Jumbo. Hij refereerde ook weer aan het feit dat hij al WK op de weg had moeten zijn hahaha. Hij slaat weer helemaal.door in het negatieve.

1 2 ... 71 ... 75 76

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.