Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 36 ... 94 95
BergjeopBergjeaf

Ik denk dat Sagan een grotere kans heeft op de groene trui en deze ook lang gaat dragen. Ook denk ik dat sagan vaak een top-3 gaat rijden, ook in de wat heuvelachtigere etappes.. Ik zou wel voor Sagan gaan dus

Zouden jullie Bardet of Peraud pakken? Ik weet niet goed wie nu dé kopman wordt

JimKro

Bardet lijkt me

siht

Ik vind Valverde nog steeds een groot twijfelgeval.
Wat zijn nou juist de redenen om hem te kiezen?
Want er zijn ook genoeg nadelen te noemen:
- duur
- rijd in dienst van Quintana
- Oud(er)
- Zou al moe zijn van het seizoen

In hoeverre kan hij iets betekenen in de heuvel etappes?

ivo001

Bardet > Peraud

BergjeopBergjeaf

Joe bedankt!

Valverde is lastig.. als hij een vrije rol krijgt kan hij vast 2 of 3 etappes uitkiezen en daar volle bak voor gaan. Maar als hij alleen maar voor Quintana rijdt, dan is het weggegooid geld denk ik. Net als Porte en Majka.

ivo001

Nu vraag ik me af of Cavendish dit seizoen eigenlijk wel sterker is dan Bouhanni?

Laatst gewijzigd
LyndaLid

'@ ivo

Kan je twee scorito accounts hebben?!

ivo001

'@Lyndalid
Had ik niet moeten zeggen ;)

Kristoffan

Gewoon 1 account, niet zielig doen. Dat maakt het leuker.

Marakus

'@siht, Valverde zal wel weer goed zijn en in de heuvel etappes zal hij zeker voor zichzelf gaan en is daar ook gelijk een favoriet natuurlijk! Hij gaat zeker weer veel punten pakken een echte knecht is het niet en kan hij volgens mij ook niet.

LyndaLid

'@ Kristoffan

Lekker zelf weten, winnen maakt het leuker. Zolang het mág, lekker twee teams maken, heb ik ook nog eens iets aan mijn tweede emailadres.

Laatst gewijzigd
dennishoutenbos

.

Laatst gewijzigd
IL DON

Dag mensen,

Hierbij mijn voorlopige team, graag wat feedback:

C. Froome (cap)
N. Quintana (cap)
V. Nibali
J. Rodriguez
T. Pinot
R. Bardet
M.Kwiatkowski
R. Costa
D. Martin

T. Martin
T. Dumoulin
G.Thomas

P. Sagan (cap)
A. Kristoff
J. Degenkolb
E. Boasson Hagen
A. Demare
J. Rojas
D. Cimolai
S. Bennett

Ik heb nu dus 20 man. Maar ik zou toch graag nog een extra reserve klassementsrenner erbij willen hebben. Ik heb nu Thomas en eventueel Sagan als reserve voor truienpunten en/of teampunten. Maar ik heb een aantal klassementsrenners waar ik niet helemaal zeker van ben (Kwiatkowski, Bardet en Rui Costa) die zomaar door het ijs kunnen zakken en dan zit je dus met weinig reserves. Maar ik weet niet goed wie ik dan voor de rest weg kan halen. Ik zit nu met de volgende opties:

A. Sagan en Thomas weghalen voor Van Garderen en Matthews (en dan Kristoff als kopman maken i.p.v. Sagan)
B: Degenkolb en Thomas weghalen voor Van Garderen en Boom
C: De selectie gewon zo intact laten

Ik hoor graag jullie feedback wat ik eventueel kan verbeteren..

IL DON

Overigens moet ik er nog bij zeggen dat ik geen (ex-) dopingcoureurs meeneem, dus Contador en Valverde vallen voor mij af.

dennishoutenbos

1. daniel martin + T martin
2. Bardet tom dumoulin

?

nafnikleb

'@siht
– duur
klopt
– rijd in dienst van Quintana
moet ik nog zien. Valverde is meestal niet zo dienstbaar
– Oud(er)
bij Valverde nog nooit nadelig geweest
– Zou al moe zijn van het seizoen
Valverde is nooit moe

bongie

'@tommoz
Regel is toch dat je met minimaal 5 renners moet finishen?
BMC heeft 6 tijdrijders mee waarvan 2 tot de absolute top behoren. Ze kunnen hierdoor vol gas gaan en met 6 finishen terwijl Tony Martin zijn halve team eraf rijdt als ie zijn lievelingstempo gaat rijden..

bongie

'@ nafnikleb
amen

peewee1972

velen kiezen hier ook voor Bennett, waarschijnlijk omdat hij goedkoop is?
maar denk je ook dat hij qua uitslagen beter zal rijden dan bijv. een Bouhanni, Demare, Cocquard en Degenkolb?
wie kan er hier iets over zeggen?

Matti

Nee

ConINGtador

'@peewee1972: Tuurlijk zullen Bouhanni, Demare, Coquard en Degenkolb meer punten halen dan een Bennett. Zij hebben al veel meer bewezen en hebben een goed team om hun heen. Bennett is een interessante optie voor 500k, maar ook niet meer dan dat. Ik denk zelfs dat er betere opties zijn voor dat bedrag.

ivo001

Sam Bennets overwinningen dit jaar:
http://www.procyclingstats.com/race/Bayern_Rundfahrt_2015_Stage_3_Ebern (tegen Bouhanni en Degenkolb)
http://www.procyclingstats.com/race/Bayern_Rundfahrt_2015_Stage_1_Waldsassen (tegen Bouhanni en Degenkolb)
http://www.procyclingstats.com/race/Tour_of_Qatar_2015_Stage_6_Doha_Corniche (tegen Bouhanni, Sagan, Rojas)

Mijns inziens een goede besteding van je laatse 500K.

Laatst gewijzigd
bongie

Is Cimolai kopman voor de sprint bij Lampre of Pozzato?

David B

'@Coningtador: Dan wil ik wel eens weten welke optie voor 500k jij een betere zou vinden, als je een sprinter zoekt.

Daan°

Nog 1 miljoen over voor een sprinter, wie moet ik nemen? Rojas, gaat die wel meesprinten of moet hij knechten?

Graag tips!

1 2 ... 36 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.