Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 92 93 94 95 »
nafnikleb

Meintjes is abandon lees ik net.

spherepeer

Zonde, want mijn selectie blijkt vooralsnog ok. Behalve de last minute keuze voor Demare en Costa ipv Thomas en S yates en Vuillermoz xD

Oi dat is wel heel duur ja, haha. Yates heeft uiteindelijke niet veel opgeleverd maar Thomas en Vuillermoz samen is toch een slordige 400 punten op dit moment :)

Laatst gewijzigd
JimKro

Ik ben uiteindelijk tevreden met m'n team, maar heb het laten liggen in een aantal keuzes over teamselectie en kopmanschap. Heeft een paar honderd punten gescheeld en daarmee toch het verschil met de echte top. Ik ben benieuwd of ik morgen nog zal stijgen met de klassementspunten. Ik heb toch de top 6 van het algemeen klassement en de top 5 van het bergklassement in m'n team.

Het team van de nummer 1 is trouwens wel echt lelijk zeg haha ;)

Laatst gewijzigd
maxdudink

morgen sagan of kristoff kopman?

waggie

Ik zal geen 3e worden zoals in de Giro, maar een plaats rond de 5000 is niet heel slecht.

Konysjev

Ik sta op positie 111 nu en dat is verreweg mijn beste resultaat ooit.
Waarschijnlijk eindig ik in de Top-100 als alle klassementen zijn opgemaakt en als je ziet dat er duizenden deelnemers zijn bij dit spel dan ben ik daar dik tevreden mee!

Niballie

Ondanks een redelijk falende onderneming van mij deze Scorito-poule toch nog een leuk 'dingetje' bereikt: exact 5000 punten. Had goede hoop na een 31e plaats bij de Giro-poule, maar het mocht niet baten. Op naar de Vuelta!

Laatst gewijzigd
Slumdoggy

Zeer content. 5e in de wielerflitspoule, 36e landelijk.

embargo

5167e, vind ik toch een redelijk resultaat

TheStrikers

448e geeindigd ben ik best tevreden over, dat terwijl ik niet eens Nibali in me team had!

Op naar de Vuelta heb ik ook zin in.

spherepeer

Door het eindklassement van plaats 78 naar 196 gezakt. Toch erg tevreden, aangezien ik slechts 2 van de grote 4 had (froome/quintana), geen teampunten via sky en 4 renners abandon (dumoulin, bennett, avermaet, van garderen). Uiteindelijk het meeste punten gepakt door heel vaak sagan als kopman te kiezen, uiteindelijk totaal 1221 punten opgeleverd. Mijn kopmannen sagan, froome en quintana hebben meer dan de helft van de punten opgeleverd.

Achteraf behoorlijk tevreden, denk dat ik volgende keer alleen wel iets meer op knechten ga letten, want die leveren toch behoorlijk veel punten op. Alle knechten van sky scoren uiteindelijk veel hoger dan bijvoorbeeld een dan mannen als dan martin die een paar etappes dichtbij de winst zijn of klassementsmannen als gesink en mollema die vaak rond plek 10-20 binnenkomen en in het algemeen klassement geen top 5 halen. Hier ook een duidelijk verberpunt voor scorito.com, want maakt het wel wat minder leuk m.i.

Brakkel

157e geworden en nog belangrijker poule op mijn werk gewonnen :-)
Wielerflits poule gewoon vergeten aan te melden... Niet zo slim.
Grootste fout is toch geweest om Nibali kopman te maken in plaats van Froome. En ook 1x Geschke niet opgesteld (ja net toen hij de etappe won).
Ook het niet kiezen van Greipel was duur, maar ik had vooraf gewoon erg hoge verwachtingen van Cavendish na zijn voorjaar en het Brits kampioenschap.
Vind ook wel dat de teampunten wel erg veel opleveren. Nu viel het deze tour nog mee doordat de ploegentijdrit veel later was dan bijvoorbeeld in de giro.

Starlynk

Je moet niet vergeten dat de punten van de knechten veel meer uitgesmeerd zijn over de etappes, dus om daar echt mee te scoren moet je ze bijna elke etappe op stellen. En ze scoren ook alleen maar als hun kopman in het geel of andere trui rijdt en zijn weggegooid geld als de kopman niet scoort, dus ik zou persoonlijk nooit voor teampunten gaan (althans niet voor een knecht als Rowe of Stannard.. Porte of Thomas is wel interessant uiteraard omdat ze zelf ook scoren).

nafnikleb

2386ste landelijk. Wel tevreden over. De poule met m'n vriendengroep 2e (de eerste is 2e landelijk dus tja), poule van het werk 3e.

Grootste fout: Degenkolb kopman ipv Sagan. (Had me 524 punten meer opgeleverd en m'n score boven de 6000 punten gebracht)
Purito heeft niet helemaal opgeleverd als kopman wat ik had gehoopt maar leverde me wel een keer 112 punten in een rit waar veel anderen waarschijnlijk veel minder scoorden.
Quintana is wél een goede kopman gebleken.
Ander groot gemis zijn de punten van Greipel, die had ik niet zo dominant verwacht.

Een echt puntenkanon voor een lage prijs zat er dit jaar niet echt tussen. Boasson Hagen en Gesink misschien met rond de 175 punten voor 1,5mil.
Zin in de Vuelta! Daar zitten net als bij de Giro altijd meer verrassingen in!

nafnikleb

'@Mark Rasing, ah ja dat klopt. Dat waren relatief goedkope puntenkanonnen geweest!

ivo001

Uiteindelijk 7872e geworden met 5121p. Paar keer wat punten laten liggen door de verkeerde renners te kiezen.
Mijn grootste probleem was het hebben van Kristoff als kopman, en het ontbreken van Sagan en Greipel.

Uiteindelijk ook 0p gescoord met Simon Yates.

JimKro

1200e geworden. Kan er net mee door

Orange

70ste, 303de landelijk en 1e in mijn vriendenpoule. Zeer tevreden!

Gelegevaar

Matige ronde voor mij. In de Vuelta maar voor de herkansing ;-)

1 2 ... 92 93 94 95 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.