Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 92 93 94 95
snoek1974

'@ sprint geit

Zou ook zeggen D Martin en Meintjes , eerste heeft denk ik alleen kans als die in kopgroep mee is , maar heeft genoeg achterstand voor toestemming klassement renners en Meintjes heeft ook goed gepresteerd in deze etappe bij Dauphine dus zijn etappe om te pieken .

Dus @ gids 5

Zou gaan voor D Martin , stel hem zelf ook op en misschien heeft hij ook wel interesse in de Bolletjes trui

siht

Martin is toch nog ziek?

WieVis

Mijn team
Froome (c)
quintana
Contador
Nibali
Valverde
Pinot
Martin
S yates
A yates

Als wissel heb ik cavendish, kristoff, degenkolb, naverdauskas, matthews en vanmarcke en de uitgevallen martin, dumoulin en boom zo jammer

sprintgeit

'@ siht, tweette inderdaad laatst dat hij ziek was, maar dat was volgens mij toch al wel een dag of 4 geleden. Gaf toen ook aan dat hij in de Alpen nog wel voor een etappe wilde gaan strijden.

@WieVis, daarom ben ik met 11 klimmers aan de start gekomen. Kun je altijd nog wat heen en weer schuiven bij uitvallers/matige prestaties.

ivo001

Ik heb vandaag Meintjes en Simon Yates ten koste van Dan Martin en Nibali.

Heb me daarbij vooral gebaseerd op het resultaat van deze rit in de Dauphine. Nibali heeft tot nu toe verassend weinig punten gescoord.

nafnikleb

'@ivo, ik zou Nibali er nooit uitlaten deze etappe. Gigantische afdaling voor een finale klim. Echt een etappe voor Nibz. Zou Simon Yates eruit halen.

sprintgeit

'@ivo, ik zou zeker gaan heroverwegen. Nibali komt er goed doorheen en gaat met zijn daalcapaciteiten gegarandeerd aanvallen op de een na laatste col.

Ook is Simon Yates niet de Simon Yates uit de Dauphine. Hij heeft het duidelijk erg zwaar in zn eerste 3 weekse koers (is ook pas net 22!). Zou uit de namen die je nu noemt kiezen voor Meintjes en Nibali!

RubenVB

Wie weet wat de laatste status van Gallopin is na eergisteren?

siht

Vuillermoz of Meintjes ?

Bi-winning

Heb twee plekken vrij en de volgende namen komen daarvoor in aanmerkin. Sagan, Arredondo, S Yates en Martin.

Alle hulp is welkom

spherepeer

Ik heb zowel talanksy (wat een miskoop) en dan martin erin staan vandaag. Ik denk namelijk dat de kans heel groot is dat talansky/martin/hesjedal hier iets gaat proberen. S yates en Sagan heb ik er toch maar uit gelaten. Tot nu toe is het bijna elke etappe een misverstand geweest om Sagan niet op te stellen/kopman te maken (ik heb nu meer dan 1000 punten gehaald met alleen Sagan), maar deze keer lijkt het me toch wat te sterk. Maarja, je weet het nooit met die man.

@Bi-winning:
S Yates lijkt gewoon ziek/slecht in vorm. Lijkt me een slechte gok. Martin zou ik dus sowieso opstellen. Het laatste plekje zou ik dan laten afhangen van je voorkeur voor gokken. Met Sagan heb je een zekerheid op 9 punten, plus een kleine kans op heel veel punten (als ie meezit op het eind heeft hij gegarandeerd weer top 5 te pakken. Kans lijkt alleen wel erg klein). Dan nog een kansje op teampunten als Majka of Contador iets geks doet. Arredondo lijkt normaal gesproken een grotere kanshebber maar heeft volgens mij nog niet veel laten zien (toch?). Ook minder kans op teampunten denk ik.

TL;DR: Martin met Sagan als je denkt dat hij enige kans heeft, anders Martin met Arredondo

Laatst gewijzigd
ricks_2000

Welke 3 erin?

A. Bardet
B. D.Martin
C. Pinot
D. Sagan

??

Laatst gewijzigd
siht

A,B,C

2 plekken over:
Vuillermoz, Pinot, Meintjes

sprintgeit

'@Ricks Bardet Pinot en D Martin.. gewoon lekker gokken! Voor de afweging Martin/Sagan verwijs ik naar spherepeer zn reactie

@Siht: Pinot en Meintjes

S@NDER1984

Iedereen zou toch eens de voorgaande reacties moeten lezen alvorens zijn/haar vraag te stellen.. :D

ivo001

Dan twijfel ik toch nog tussen Meintjes en Dan Martin.

Meintjes was deze tour al erg sterk, en ondanks zijn val, kwam hij terug in de afdaling.

Voor Dan Martin is het elke keer net niet, voor die hele ploeg lijkt dat.
En ik hoop eigenlijk dat zijn Hesjedal uitspelen.

RubenVB

'@ Sander1984 Klopt. Ik zie alleen echt niets over Gallopin staan ;-p

spherepeer

Tsja. Sagan.

Jeffrey81

Meintjes was vandaag als allerlaatste binnen, op bijna 40 minuten, en bijna te laat...... Die is duidelijk niet in orde. Waarom zou iemand er over nadenken om hem op te stellen?

Zelf heb ik maar één keuze te maken: Martin of Arredondo. Wie o wie??

Gids05

Ik denk dat je met martin meer kans maakt masr arredondo zou zomaar ineens kunnen en dan pak je punten want zoveel hebben hem niet ik zou gewoon op aredondo gokken

ivo001

Meintjes had maagproblemen.
Ik stel hem in ieder geval niet op voor morgen.

Dan moet ik nog kiezen tussen D Martin en S Yates.
VInd morgen een etappe voor Hesjedal, die stampt gewoon door om zo'n lange beklimming.
Vandaag Adam Yates voorin, dus morgen Simon :)

nasibal

Afgelopen 2 etappes Geschke niet opgesteld. In de muuretappes hem wel opgesteld ten koste van anderen.

Als Dark Horse van 500k heeft hij me toch al verrekte veel punten gekost. Bardet scoort overigens ook elke keer als ik hem thuis laat.

Zonde, want mijn selectie blijkt vooralsnog ok. Behalve de last minute keuze voor Demare en Costa ipv Thomas en S yates en Vuillermoz xD

Edit: Valls staat bij mij ook nog steeds op 0 punten, terwijl hij deze tour al 3 keer in de punten heeft gereden. Helaas niet op de momenten dat ik hem opstelde. Waardeloos haha

Laatst gewijzigd
Konysjev

Net zo waardeloos als dat ik ervan baalde dat ik toch Froome kopman had gemaakt in plaats van Sagan in die etappe naar Gap vlak voor de rustdag.
Dat heeft mij 37 punten gekost...:-(

nafnikleb

Kelderman en Meintjes hou ik aan de kant vandaag. Meintjes is ziekig en Kelderman zal nog een dagje extra willen 'herstellen' voor hij nog een keer de aanval kiest.

Ik moet nog 2 van de 3 kiezen:
Sagan, Pinot of D. Martin.

Neig naar Sagan en D.Martin...

Edit: maar altijd bang om Fransen eruit te laten ;)

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Pinot gaf gister aan het gewoon weer te proberen. Met die afdaling maakt hij weer niet veel kans, maar zou zomaar weer top 20 kunnen rijden. Bij Cannondale heb ik het gevoel dat Hesjedal en Talansky er beter in zitten, maar wellicht wisselen ze de rollen vandaag om. Lijkt me toch dat een Martin in goede doen een kans maakt!

Die Col du Glandon, lijkt me voor Sagan toch echt iets teveel van het goede ook al zit hij vooraan. Dus ik zou hem er gewoon uitlaten.

Had toch wat meer van Meintjes gehoopt, is eigenlijk de enige van die ploeg die tegenvalt.

1 2 ... 92 93 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.