'@swiear: Dan zou ik gaan voor Dumoulin, Wellens en Vuillermoz. Dumoulin heeft een reële kans op geel en als hij etappe 3 goed doorkomt, zou hij dat zomaar een aantal dagen kunnen vasthouden. Wellens is altijd goed in een ontsnapping (teampunten Greipel zijn een leuke bonus) en Vuillermoz is op de 'muurtjes' naar mijn mening gelijkwaardig aan Kwiatkowski.
Ook ik zit met de kopmannen. Sagan en quintana staan voor mij vast (sagan voor groen/etappe overwinningen, quintana voor geel/bollen/jongeren)
Als derde zou ik een klassementsman willen die ook wel wat op de muurtjes kan. Dan zit ik te denken aan Rodriquez of Valverde. Wat zou jullie voorkeur zijn?
Beste Allen,
Ik heb mijn team op 1 plek na rond. Ik ga voor 20 renners dit jaar, gezien de kasseienrit en vorige tour. Nu heb ik 10 klimmers/klassementmannen, 1 tijdrijder en 8 sprinters waarvan er 4/5 goed een heuvel verteren. Ik heb nog 1 plek over en 2 miljoentjes te besteden voor een dark horse.
Iemand een tip? Klimmer/Aanvaller? Evt. een naam? Had eerst Barguil maar ben toch niet overtuigd. Hoor het graag!
Hierbij mijn team,
Ik heb nog 2 miljoen over die ik kan investeren, zouden jullie dit doen in nog 2 sprinters? Of nog een tijdritspecialst en sprinter?
Froome 5
Quintana 5
Nibali 5
Valverde 4
Rodriquez 3,5
Bardet 2,5
Pinot 2,5
Martin 2
Costa 2,5
Sagan 5
Degenkolb 3
Kristoff 3,5
Hagen 1,5
Bernett 0,5
Navardouskas 1
Cimolai 0,5
T. Dumoluin 1
Klassement:
Froome
Nibali
Quintana
Contador
Van Garderen
Pinot
Bardet
Martin
S. Yates
Tijdrit:
Dumoulin
Sprint:
Sagan
Kristoff
Degenkolb
Coquard
Boasson Hagen
Demare
Bennett
En nog 1,25M over, nog tips voor 1/2 extra sprinter(s)? Of Yates vervangen voor een duurdere klassementsrenner? Of Dumoulin weg doen?
Dit is mijn selectie tot nu toe na 50x veranderen.
Froome (K)
Contador
Quintana (K)
Pinot
Valverde
Purito
Bardet
Arredondo
T.Martin
T.Dumoulin
Malori
Sagan (K)
Kristoff
Degenkolb
Demare
Navardauskas
Cimolai
Ik heb nu nog 2,5 miljoen over. Wellicht haal ik Malori er nog tussen uit. Dan heb ik 3,5 miljoen. Twijfel dan wie ik nog moet toevoegen.
A. Fugelsang + Bennet
B. Rui Costa + Meintjes op S.Yates
C. van Garderen
D. S. Yates, meintjes en D. Martin
E. Rolland
Moeilijk Moeilijk Moeilijk.
Hierbij mijn selectie, heb nog 500.000 over maar al 20 renners... Iemand nog een tip om wat te verschuiven?
Klassement:
Contador
Nibali
Froome
Quintana
v Garderen
Kwiatkowski
Bardet
Pinot
Extra
Kelderman
D. Martin
Wellens
Yates
Sprint
Degenkolb
Matthews
Coquard
Boasson Hagen
Oss
Navardauskas
Trentin
Cimolai
Doe dit voor het eerst dus alle tips zijn welkom
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.