Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 58 ... 94 95
WCEendT

En alsnog heb je 9klimmers 9sprinters of dat niet?

Benzardi

Nee................ 9 klimmers en 8 sprinters.
Ik denk dat de tour na de muur en de keitjes etappe, wel een klimmer/klassement renner hoog genoeg staat om hem in te kunnen zetten als er een sprint etappe is.

WCEendT

Okeey dan nog een vraagje, Rodriguez of Bardet? Het word dan Rodriguez of Bardet en een 500 renner.

Edit: Maak er twee van... goede renners van 500 (heb Pantano, Cimolai & Bennett al).

Laatst gewijzigd
Benzardi

Moeilijk ;o)
Ik zat even te kijken, maar voor 500 kon ik weinig vinden, tenzij je voor Stannard of Sinkeldam wil gaan.
Ik heb Bardet gekozen, maar ja of dat een goede keus is ..............????

WCEendT

Klassement:
Froome
Contador
Nibali (c)
Quintana
Van Garderen
Mollema
Rodriguez
Pinot
D. Martin

Tijdrit (twijfel nog heel erg of het wel waard is 2 tijdrijders nemen):
T. Martin
Dumoulin

Sprint:
Degenkolb (c)
Kristoff
Matthews (c)
Boason Hagen
Demare
Bennett
Pantano
Cimolai

Trainee

Zou 1 van die tijdrijders nemen, waarschijnlijk Dumoulin omdat ie ook jongerenpunten kan pakken. Overigens vind ik de keuze voor Degenkolb en Matthews als kopman heel opvallend. Waarom is dat?

snoek1974

Nog 1 miljoen over en nog 2 plekken over , heb nu 10 klimmers / 6 sprinters en 2 tijdrijders

Ben hier wel in dubio waar ik nog voor gaan , denk aan de volgende die het kunnen invullen en gan voor 19 renners

Sprinter Navardauskas

Klimmer S. Yates / Anacona / Meintjes of Frank

Tijdrijder Malori of Kangert

Aanvaller Boom of Van Marcke

Neig naar een klimmer , wat denken jullie ?

WCEendT

'@Trainee
Matthews Degenkolb zijn eigenlijk de "vervangers" van Sagan, en naar mijn mening is Matthews als t heuvel op sprint is beter als Sagan of minstens een waardige tegenstander, en in de massasprint hoop ik erop dat Degenkolb meer snelheid heeft als Sagan (waarom niet Kristoff? Omdat ik denk dat Degenkolb wint/top3 eindigd in de kasseien rit...)

WCEendT

'@Snoek
Je zegt dat je al 10 klimmers hebt, je kan er per bergetappe maar 9 opstellen, dus als je voor een elfde klimmer gaat dan ga je er dus eigenlijk al vanuit dat 1/2 van je klimmers uitvallen of je er 2 niet/ misschien wel nooit gebruikt.

snoek1974

De 10de klimmer is Kwia , dus meer een heuvel renner dan echt een klimmer , twijfel nog een beetje over hem en over Tony Martin , want punten gaan alleen op bij winst Martin en winst Cavendish in de eerste 2 etappes en niet over de gehele tour en Kwia is niet echt in vorm op het moment

Zou dan weer 5 miljoen over hebben voor 4 renners , ff weer verder puzzelen

Trainee

Maar @WCeend, is het gezien het parcours niet verstandig om 2 klassementsmannen als captain te nemen, aangezien er 2x zoveel ritten zijn waar 1 van hen dubbele punten zal pakken ipv degenkolb/matthews? Bijvoorbeeld Rodriguez (punch) en Nibali?

Benzardi

'@wceendt

Hier ben ik voorlopig op uit ben gekomen.

V. Nibali
C. Froome
Klassementsrenner
N. Quintana Rojas
A. Contador
T. Pinot
R. Bardet
M. Kwiatkowski
D. Martin
R. Gesink
P. Sagan
A. Kristoff
J. Degenkolb
M. Matthews
B. Coquard
A. Demare
R. Navardauskas
S. Bennett

WCEendT

'@Trainee
Probleem is dat ik geen idee heb of mannen als Gerrans, Valverde & Rodriguez er goed voor staan, anders zou ik sws voor 1 van hun als kopman gaan aangezien er redelijk veel "heuvel" aankomsten zijn.

WCEendT

Iemand nog redenen tegen/voor het nemen van Costa?

Goozbabs

'@WCEendt

Denk dat hij wel heuvel etappes punten gaat scoren. Maar zie hem niet goed in het klassement rijden en hooggebergte.

ICuThiNk

Beste iedereen,

op het moment heb ik:

– Froome
– Quintana
– Nibali
– Valverde
– Purito
– Bardet
– Pinot
– Arredondo
– Meintjes
– T. Martin
– Malori
– Sagan
– Kristoff
– EBH
– Navardauskas
– van Avermaet
– Costa
– D. Martin
– Bennet
– Cimolai.

Graag hoor ik onderbouwde kritiek of opmerkingen welke aanpassing ik beter nog kan doen.

Alvast bedankt!

droomteam

WcEendt 2sprinters als kopman lijkt mij echt niet verstandig . ik zou gaan voor Froome - Nibali of Quintana en sprinter Kristoff

bart1e

Demare of navardouskas?

ICuThiNk

'@bart1e

Navardauskas

twapie

Wat denken jullie?
A. Rodriguez
B. Arredondo en Tony Martin

ivo001

'@twapie
Rodriguez

WCEendT

'@Twapie
Rodriguez

@Bart1e
Demare

S@NDER1984

Ik heb mijn team wel compleet, laat Contador thuis en om die reden wel Majka genomen.

Maar twijfel nu Majka of Van Garderen...

WCEendT

'@S@NDER1984
... Van Garderen, kopman bij zijn team super Dauphine gehad, goede tijdrit.

shankie

Barguil, Arredondo, Wellens, Gallopin of Simon Yates??

Help please!?

1 2 ... 58 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.