Ik zou sowieso Nibali niet 2x opstellen ;-)
Verder lijkt het me een prima "opstelling". Die ik niet zou wijzigen. Misschien Arredondo inpassen, maar zou niet weten voor wie.
Ik zit ook te twijfelen tussen Bardet, Pinot, Froome, Quintana en Nibali Welke 2 zijn de beste optie volgens jullie voor de rit van morgen?
'@Jeffrey81
Ben er bijna 100% zeker van dat Matthews morgen niet uitgespeeld gaat worden, maar Gerrans of Albasini. Dit kan je echter wel teampunten opleveren mocht je Matthews kiezen en één van beide winnen. Maar Quintana krijgt teampunten mocht Valverde winnen. Om die reden kan je misschien nog beter Pinot er uit halen.
'@WCEeendT @ICuThiNk Helemaal mee eens!
@Jeffrey81 Precies, het is een gokje, maar je zou er wat mee kunnen winnen. Lijkt me sowieso niet dat Pinot top 10 rijdt, dus je neemt niet heel veel risico.
Ik heb zelf voor morgen Rodriguez (c), Quintana (teampunten Valverde), Sagan, Nibali, Froome, Valverde, Bardet, D.Martin en S.Yates.
Heb ook nog van Garderen en Kristoff (teampunten Rodriguez) achter de hand. Zouden jullie nog wat veranderen?
Valverde gaat morgen winnen voor Rodriguez. Voor iedereen die begint over Degenkolb, Dumoulin en Kristoff, houdt maar op. Die hebben allen geen kans. De klassementsmannen zullen van voren moeten zitten om geen tijd te verliezen en een Nibali en Contador zeker in de top-10 en Froome en Quintana zullen niet veel lager eindigen. De meest explosieve klassementsmannen en de echte puncheurs a la Valverde die gaan hier hoge ogen gooien. Met Sagan weet je het maar nooit, maar de overige sprinters die goed een heuvel over kunnen hebben echt geen kans.
Froome, quintana, Valverde, purito, nibali, sagan, gallopin, avermaet, dumoulin, bardet, pinot, D. Martin. Welke 3 laat ik thuis?
Daarbij, quintana kan evt puntjes pakken voor valverde en van avermaet wil zich zo goed mogelijk positioneren om morgen evt. het geel te kunnen pakken.
Jammer dat je geen punten krijgt voor de uitslag van de tussensprint.
Ik moet nu kiezen tussen Sagan of Froome als kopman kiezen.
2013 is de enige keer dat Sagan de waalse pijl reed, en toen werd hij 12e.
Hij zal hier toch een beetje punten willen scoren voor de groene trui, en zijn 4e plek in het klassement proberen te verdedigen/verbeteren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.