Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 70 ... 94 95
Goozbabs

Dumoulin gaat alles geven om dat geel in handen te krijgen. Lijkt mij een goede motivatie voor hem, helemaal omdat hij zo baalt van de tijdrit

Jeffrey81

Ok mensen...

Ik heb vooralsnog gekozen voor Huy:

Froome
Nibali
Contador
Nibali
D.Martin
Valverde
Quintana
Purito
Pinot
Bardet

Maar ik heb bv ook nog:
Arredondo
Matthews
evt Degenkolb, Navardauskas, Kristoff

Zouden jullie nog iets wisselen?

Uwi

Als je iets wil wijzigen, zou ik Arredondo erin zetten in plaats van Quintana of Pinot

daannnnn

Ik heb nog 3 plekken over voor morgen, wie zouden jullie opstellen?

Froome, quintana (ik heb Valverde als captain), bardet, degenkolb, hagen, Wellens en kwiatkowski?

Jeffrey81

'@Uwi: dit is inderdaad precies mijn dilemma. Ik neig vooral naar Arredondo of Matthews voor Quintana. Ik ben alleen zo bang dat ik er spijt van ga krijgen, haha....

Uwi

Lastig, maar ik zou gaan voor Kwiatkowski, Wellens en Froome/Bardet. Volgens mij heeft Wellens de etappe van morgen aangestipt.

ICuThiNk

Ik zou sowieso Nibali niet 2x opstellen ;-)

Verder lijkt het me een prima "opstelling". Die ik niet zou wijzigen. Misschien Arredondo inpassen, maar zou niet weten voor wie.

Ik zit ook te twijfelen tussen Bardet, Pinot, Froome, Quintana en Nibali Welke 2 zijn de beste optie volgens jullie voor de rit van morgen?

Orange

Hoe kunnen Degenkolb, Navardauskas en Kristoff meekomen morgen?

Uwi

'@Jeffrey81

Ben er bijna 100% zeker van dat Matthews morgen niet uitgespeeld gaat worden, maar Gerrans of Albasini. Dit kan je echter wel teampunten opleveren mocht je Matthews kiezen en één van beide winnen. Maar Quintana krijgt teampunten mocht Valverde winnen. Om die reden kan je misschien nog beter Pinot er uit halen.

ICuThiNk

'@ UWi of een ieder ander .;-)

Wat denk jij van het volgende?

Welke 2 voor morgen uit het volgende rijtje?

Froome, Quintana, Bardet, Pinot, Nibali

WCEendT

'@Think
Bardet + Nibali ( de betere op steile snelle klimmen, vergeleken met Quintana/Froome)

Jeffrey81

'@ICuThiNk: Ik hoop op dubbele punten + teampunten als ik Nibali twee keer opstel, haha... ;)

@Uwi: Het verhaal over de teampunten geeft de doorslag: Arredondo voor Pinot. Ook al omdat de andere mensen in onze subpoule Arredondo niet hebben. Hij kan voor mij het verschil maken eventueel.

Niballie

Kan Sagan hier nou echt meedoen? Ik twijfel nog tussen Sagan, Dumoulin en Quintana/Nibali/Froome

Uwi

'@WCEeendT @ICuThiNk Helemaal mee eens!

@Jeffrey81 Precies, het is een gokje, maar je zou er wat mee kunnen winnen. Lijkt me sowieso niet dat Pinot top 10 rijdt, dus je neemt niet heel veel risico.

Ik heb zelf voor morgen Rodriguez (c), Quintana (teampunten Valverde), Sagan, Nibali, Froome, Valverde, Bardet, D.Martin en S.Yates.
Heb ook nog van Garderen en Kristoff (teampunten Rodriguez) achter de hand. Zouden jullie nog wat veranderen?

KcirAmsnir

Valverde gaat morgen winnen voor Rodriguez. Voor iedereen die begint over Degenkolb, Dumoulin en Kristoff, houdt maar op. Die hebben allen geen kans. De klassementsmannen zullen van voren moeten zitten om geen tijd te verliezen en een Nibali en Contador zeker in de top-10 en Froome en Quintana zullen niet veel lager eindigen. De meest explosieve klassementsmannen en de echte puncheurs a la Valverde die gaan hier hoge ogen gooien. Met Sagan weet je het maar nooit, maar de overige sprinters die goed een heuvel over kunnen hebben echt geen kans.

Niballie

Maar Sagan dan verkiezen boven een van de klassementsmannen?

Konysjev

Waarom kiezen de meesten hier Bardet boven Pinot voor de etappe van vandaag? Is Bardet de meer explosieve klimmer?
Ik heb nog maar ruimte voor één van de twee en ik twijfel...

Lance Beenstrong

Froome, quintana, Valverde, purito, nibali, sagan, gallopin, avermaet, dumoulin, bardet, pinot, D. Martin. Welke 3 laat ik thuis?

Daarbij, quintana kan evt puntjes pakken voor valverde en van avermaet wil zich zo goed mogelijk positioneren om morgen evt. het geel te kunnen pakken.

Laatst gewijzigd
siht

Dumoulin zal dan misschien niet bij de top10 zitten vandaag, ik zou hem toch maar invullen. Als hij de gele trui pakt heb je in iedergeval die punten binnen.

ricks_2000

Wat denken jullie voor vandaag?

A. Pinot
B. Bardet
C. Sagan
D. T.Martin

?

ivo001

Jammer dat je geen punten krijgt voor de uitslag van de tussensprint.
Ik moet nu kiezen tussen Sagan of Froome als kopman kiezen.
2013 is de enige keer dat Sagan de waalse pijl reed, en toen werd hij 12e.
Hij zal hier toch een beetje punten willen scoren voor de groene trui, en zijn 4e plek in het klassement proberen te verdedigen/verbeteren.

rubenvvs1999

Op dit moment is dit mijn team:

Quintana
Rodriguez (C)
Froome
Contador
Valverde
Pinot
D Martin
Costa
Van Avermaet

Ik kan ook nog Gallopin, Thomas, Bardet en Sagan in mijn selectie doen. Wat is de best mogelijke selectie voor mij?

ivo001

'@ruben

Lijkt me een prima team. Ik schat alleen Sagan hoger in dan Pinot vandaag.

rubenvvs1999

'@ivo en Gallopin dan? Kan hij zijn stuk oprijden of is dit echt te zwaar? En is deze muur ook niet te stijl voor van Avermaet?

Laatst gewijzigd
ivo001

'@ruben

http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=140805&c=5&season=all&edition_id=1027&sort_by=date&ApplyFilter=Filter
http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=140752&c=5&season=all&edition_id=1027&sort_by=date&ApplyFilter=Filter

1 2 ... 70 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.