Afvalkoers Giro 2024

1 2 ... 11 12 13 14 »
encanto

Gefeliciteerd Danusz!!!

Carbon ros

Gefeliciteerd!

danusz1986

Hartelijk dank voor alle felicitaties en ook bedankt voor de organisatie voor dit mooie spel. Gaat toch veel tijd in zitten elke keer. Wordt gewaardeerd. Voor de eerste keer de afvalkoers te winnen is de kroon op het telkens weer proberen om jezelf te verbeteren en leren van je fouten. Ik had 2 teams klaarstaan voor de deadline. De vraag was net als ieder ander Pogi ja of Pogi nee en met Pogi in mijn team zit je wat vaker relaxter te kijken dan zonder. Het team zonder Pogi was lang niet zo goed geweest met oa Kooij, Caruso, O'Connor en Thomas en dan geen Bauhaus, Dainese en Hirt. Ik heb voor het eerst ook een team gekozen met een niet al te hoge CQ waarde. Ik wil altijd het budget ten volle gebruiken, maar is eigenlijk nooit nodig. Dit vond ik nog eigenlijk net te hoog. Op naar de Tour! Wat echt een extreem lastige puzzel gaat worden, maar ik heb er zin in. Nogmaals bedankt voor alle felicitaties en dank aan de organisatie.

 

Laatst gewijzigd
JDV21

Gefeliciteerd Danusz! 

Silent Hill

Top team, Danusz. Eentje waar niets tegen te doen was, dus meer dan verdiend gewonnen. Je naam vereeuwigd op het palmares van de Afvalkoers !

Fins Els Collons

Gefeliciteerd Danusz!!!!

Laatst gewijzigd
Arry1338

Ook al lag ik er al lang uit, heb ik toch zo nu en dan hier gekeken hoe het ging. Ab en Rabbiej, jullie kunnen nooit genoeg credits krijgen, dus bij deze nog wat extra's!

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Proficiat Danusz!

Bedankt Rabbiej en Ab voor de alweer prima verslagskes en organisatie!

Bode80

Gefeliciteerd Danusz!! Mooi team en met een volledig team finishen is ook een kunst!

Dank wederom voor Ab en Rabbiej voor de organisatie! Goed geregeld!

Ik had vanaf het begin al de vrees dat DFM mij de kop zou kosten. Vendrama viel tegen door niet te sprinten maar op die ene dag was hij in de aanval en zorgde hij ervoor dat het team niet afviel. VPP gekozen voor zijn vorm in de bergen en zijn sprint in een kleine groep. Dat laatste kwam perfect samen in de 20e etappe. Eerlijk gezegd vantevoren niet gedacht hij 2e kon eindigen in de groep met favorieten in zo'n etappe.

Helaas was er in de finale niet veel te halen. Wel daarmee een plek in de Tour geregeld. :-)

Het puzzelen kan alvast beginnen!

danusz1986

Wordt een erg lastige puzzel met wie er allemaal mee doen en 8.000 budget. Maar dat maakt het ook heel leuk.

1 2 ... 11 12 13 14 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.