WielerFlits fuseert met WVcycling

1 2 3 »
Maillot à Pois
Wijsgeer
#49
Maxim, ik weet niet of ik me beledigd ("je bent een azijnpisser") of vereerd ("je bent een betrokken...

Lijkt me net een ultiem teken van waardering als je hier na al die bans en gebruikersnamen nog steeds welkom bent om te reageren en WF zelfs iemand betaalt om je posts na te lezen 😉

Maar ernstig:
hoe kan je verwachten gewaardeerd te worden als je zelf welhaast nooit een vorm van waardering laat blijken voor je favoriete site?

Marik
Maillot à Pois
#51
Lijkt me net een ultiem teken van waardering als je hier na al die bans en gebruikersnamen nog steed...

Douze points voor deze reactie 👌

Piet Lut

Wat een enorm slechte database tot nu toe. Uitslagen worden er in gezet en daarna totaal niet meer gecontroleerd of er wijzigingen in de uitslag zijn en blijft de foutieve uitslag als archief staan

Ik blijf uitslagen kijken op een ander medium waar het wel klopt en bijgewerkt wordt na afloop

 

Raul Alcala

Meer dan 34000 paginas met reacties? Er gaat iets mis redactie 

Sorry weet niet welk topic

https://www.wielerflits.nl/nieuws/nos-komt-in-zoektocht-naar-presentator-de-avondetappe-uit-bij-bekende-naam/

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
#54
Meer dan 34000 paginas met reacties? Er gaat iets mis redactie  Sorry weet niet welk topic ht...

ja iedereen dacht dat het jip zou gaan worden!

Raul Alcala

😄

Wheely

Is het eigenlijk mogelijk om de cyclingflash uitslagen te embedden in een forumbericht? 

Piet Lut
Piet Lut
#53
Wat een enorm slechte database tot nu toe. Uitslagen worden er in gezet en daarna totaal niet meer g...

Twee maanden geleden al aangegeven en nog niets gebeurd. Groot gedeelte van de uitslagen in Cyclingflash zijn incorrect. Winnaars kloppen wel maar verder verschilt het veelvoudig met de officiele uitslagen van de UCI. Broddelwerken!

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.