Ploegleider Tour de France 2024

« 1 2 3
dawizz

Kan ik ook met 9 renners meespelen? Budget is op 😁

hjtimmer

Helaas helaas, je moet er 13 hebben volgens mij..

Poeksel

Maar het is wel een stuk lastiger zonder 'foutjes' zoals Rubio en Dainese voor 2 punten in de Giro. 

dawizz

Ik hoop idd dat er nog wat goedkope pareltjes bijkomen, anders wordt het een schier onmogelijke puzzel 

VincentK

De puzzel is nooit onmogelijk. Iedereen start met dezelfde opties. 

Sepa Van de block

Wel interessant dit idd, vind het juist wel leuk dat je nu echt wat moeilijkere keuzes moet maken. Alleen jammer dat tot nu toe bij de 1 en 2 punters heel weinig interessants staat

Avatar of
WielerFlits Ploegleider
moderator

UNO-X heeft al eerste zijn definitieve ploeg bevestigd. Deze renners zijn inmiddels ook toegevoegd in Wielerflits Ploegleider. Wie neem jij van deze acht renners sowieso mee?

Avatar of
WielerFlits Ploegleider
moderator
dawizz
#4
Ik hoop idd dat er nog wat goedkope pareltjes bijkomen, anders wordt het een schier onmogelijke puzz...

Die komen heus nog. Beloofd ;-) In de Giro waren ze er met Narvaez, Rubio en V.Paret-Peintre ook

Bob

Lapeira voor 2 zie ik, niet slecht.

Tony Soprano

Kan het kloppen dat de excellijst van 2023 niet klopt? Ik zie helemaal geen scores bij de renners

Emootje

Ik zie wel scores aar bij Vingegaard staat 0. Dus die lijst is niet goed.

F. SHRAM

Misschien ligt het aan mij, maar het is al ruim een dag bekend dat Van Aert mee doet en nog staat hij er niet op. Ik vind dat erg slordig.

F. SHRAM
Tony Soprano
#10
Kan het kloppen dat de excellijst van 2023 niet klopt? Ik zie helemaal geen scores bij de renners

Klopt, dit is na de giro van vorig jaar niet ge-updatet. Nog zo'n slordigheid.

de Bruin

Vingegaard of Jorgenson?  ;)

Laatst gewijzigd
michael de ruiter

zal ik de knuppel der maar ingooien dan.slijp de messen en kom maar met het comentaar

 

dit is mijn team dit jaar =)

 

1)poga 20 punten

2) roglic 17 punten

3)evenepoel 16 punten

4)philipsen 16 punten

5) pedersen 15 punten

6)van Gils 5 punten

7)Derk Gee 4 punten

8)lapeira 2 punten

 

totaal van 95 punten

 

wissels 

1) B. armirail  1 punt

2) rex 1 punt

3) kirsch 1 punt

4)castroviejo 1 punt

5) de plus 1 punt

 

niet voor een Visma renner gekozen omdat het te onduidelijk is.

sterkte allemaal en tot in Nice veel plezier en groetjes

 

de Jollige trapper

 

 

 

Laatst gewijzigd
Tony Soprano

Ik zou graag eerst een andere knuppel in het hoenderhok willen gooien.

Wielerflits Ploegleider mag zich graag profileren als de tegenhanger van het populaire Scorito. Voor mensen die geen zin in dagelijkse opstellingen hebben een mooi alternatief. 
Maar we zitten nu een week voor de Tourstart en de rennerslijst is nog verre van compleet. Ik begrijp dat selecties van teams nog niet definitief zijn, maar dat was voorgaande jaren ook niet het probleem om in ieder geval al wat longlists van de teams mee te nemen. Ik mag hopen dat er niet gewacht wordt tot EF donderdagmiddag als laatste team haar definitieve achttal heeft doorgegeven. Dan heb je nog anderhalve dag om echt serieus te kunnen puzzelen. 
Juist bij Ploegleider is het puzzelen voorafgaand het leukste. Je dagelijkse wissel en de voorspelling invullen is zo gepiept. Maar parcoursanalyse, renners volgen, afwegingen maken, puntenpotentieel berekenen en lekker schuiven maken het spel leuk. Dit gaat alleen met tijdig aangeleverde rennerslijsten, excel sheet die klopt etc. 
Mijn verzoek aan Wielerflits Ploegleider is dan ook om het spel zelf iets serieuzer te nemen en je iets meer in te leven in de deelnemers ervan. Alvast dank

Wijon
Tony Soprano
#16
Ik zou graag eerst een andere knuppel in het hoenderhok willen gooien. Wielerflits Ploegleider mag...

+1

VincentK
michael de ruiter
#15
zal ik de knuppel der maar ingooien dan.slijp de messen en kom maar met het comentaar   dit i...

Als je eerste 8  Parijs Nice halen, ga je ver komen.

 Ben blij met je 1 punters, Rex had ik voor einde eerste week niet aan gedacht en als de Plus echt maar 1 is, is het een koopje. 

Bob

Wanneer kun je De Plus gebruiken dan? Hij zal moeten werken voor C.Rod, G, Bernal en Pidcock.

VincentK
Bob
#19
Wanneer kun je De Plus gebruiken dan? Hij zal moeten werken voor C.Rod, G, Bernal en Pidcock.

Wat is je budget? Is natuurlijk reserve voor 1 punt. Maar laatste week veel goede ritten voor hem en het is mogelijk dat Pidcock dan naar huis (of eigenlijk Parijs) is en als de andere mannen niet goed staan krijgt hij dan zo maar de ruimte. 1-punt renners die je altijd opstelt zijn er niet :-). 

Bob

Hopelijk komen er nog een paar juweeltjes. Corbin Strong was vorig jaar bijv 1 punt.

Emootje
Tony Soprano
#16
Ik zou graag eerst een andere knuppel in het hoenderhok willen gooien. Wielerflits Ploegleider mag...

Yes! Dit. Belachelijk gewoon...

Bob

ja het wordt nu wel tijd

ElmoOpdefiets
Tony Soprano
#16
Ik zou graag eerst een andere knuppel in het hoenderhok willen gooien. Wielerflits Ploegleider mag...

Dit inderdaad. Als het al niet mogelijk is om long lists zoals Tony ze noemt er in te zetten geef dan op z'n minst aan wanneer de overige renners er in komen.. Vandaag zijn er al best veel teams die hun ploeg hebben aangekondigd op de (social) media dus het lijkt me niet meer dan logisch dat deze teams ook vandaag in het spel komen te staan. Vergeet niet dat we ook een aantal euro's voor dit spel betalen.

Wijon

Vroeger was alles beter zeggen ze wel eens. Dan klikte je een team samen, en dacht je: dit is het. Vervolgens inactief en dan mocht je weer dezelfde lol opnieuw beleven. Mooie tijden. RIP DvhN/LC Ploegleider. 

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.