WFL: Tour 2024 - Draftspel Wielerflits Fantasy League

1 2 3 4 ... 7 8
Arry1338

nvm..

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus

De eerste draftronde is achter de rug met goed nieuws voor eenieder. Iedereen heeft diens eerste keuze in weten te lijven. Zoals verwacht was Tadej Pogačar populair en al vanaf pick 2 van de tabellen. Daarna vielen verschillende renners in de smaak. Primož Roglič, Remco Evenepoel, Jasper Philipsen of dan toch Jonas Vingegaard. Buiten de Sloveense topfavoriet ligt het deze Tour helemaal open. Arry1338 maakt van de eerste pick gebruik om gelijk 3 renners in te lijven, net als vernis en ook Ab Normaal, sporting63 en Zwartebroekengeletrui maken een pijlstart met 4 toegekende renners. pirazzi heeft er ondanks de tweede voorkeurspick slechts 2, maar wel een leuk stel. Naast Pogi zit namelijk ook Jonas Vingegaard bij pirazzi in de selectie, de Tourwinnaars van de laatste vier jaar. Verder heb ik Rabbiej gewoon meegenomen. Heeft geen voordeel gehad van het later inzenden.

 

Ploegen na draftronde 1

Divisie Rosa

Drossard Kudus (2) Zwartebroekengeletrui (4) bastaix (3) pirazzi (2)
Adam Yates Mads Pedersen Primož Roglič Tadej Pogačar
João Almeida Carlos Rodríguez Simon Yates Jonas Vingegaard
  Simon Yates Marijn van den Berg  
  Santiago Buitrago    
       
       
       
       
       
       

 

Divisie Jaune

vernis (3) sporting63 (4) Ab Normaal (4) Mithrandir (1)
Primož Roglič Remco Evenepoel Jasper Philipsen Remco Evenepoel
Mads Pedersen Mathieu van der Poel Carlos Rodríguez  
Enric Mas Arnaud de Lie Adam Yates  
  Egan Bernal Bryan Coquard  
       
       
       
       
       
       

 

Divisie Rojo

kokkie1975 (1) Arry1338 (3) Rabbiej (1) Team #12 (0)
Jonas Vingegaard Tadej Pogačar Jasper Philipsen  
  Arnaud de Lie    
  Dylan Groenewegen    
       
       
       
       
       
       
       

 

Spreadsheet: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1AqJTGFuTA3L7FEFZ2jp5ogZaw-ZMGoPT08_s0hYPNvQ/edit?usp=sharing

Logboek: https://docs.google.com/document/d/1xnn2Cpv_reuojGJZ74hLyG1d0TxFL3CS1MVavqGlsiU/edit?usp=sharing

Laatst gewijzigd
vernis

is er nu opnieuw een volgorde van voorkeurspicks?

Arry1338

Ik zie 3 keer Simon Yates en 1 keer Adam. 

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus

@vernis voorkeurspicks gelden vanaf nu als tiebreaker. Eerst zijn de teams met het minste aantal renners aan de beurt

 

@Arry1338 dikke vinger geweest. Ab Normaal beschikt over Adam, niet Simon

pirazzi

Voor draftronde 2 kunnen we 6 renners kiezen. Bij de Giro vond ik het wel handig dat er een lijst was met renners die nog 1 of 2x of niet meer beschikbaar waren. Het kan zijn dat Drossard Kudus daar nu geen tijd voor heeft.

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus
pirazzi
Voor draftronde 2 kunnen we 6 renners kiezen. Bij de Giro vond ik het wel handig dat er een lijst wa...

Klopt, gaat mij ditmaal helaas niet lukken. Simpelwg te tijdrovend

Arry1338

Voel je vrij om het lijstje te maken Pirazzi ;)

pirazzi

Nah, ik neem het risico wel dat ik een mailtje terug krijg met de tekst: "Die en die renner is niet meer beschikbaar!"

Rabbiej

2x gekozen (niet meer beschikbaar)

Adam Yates

Simon Yates

Mads Pedersen

Carlos Rodriguez

Primoz Roglic

Tadej Pogacar

Jonas Vingegaard

Arnaud de Lie

Remco Evenepoel

Jasper Philipsen

 

1x gekozen (nog 1x beschikbaar)

Joao Almeida

Santiago Buitrago

Marijn van den Berg

Enric Mas

Egan Bernal

Bryan Coquard

Mathieu van der Poel

Dylan Groenewegen

 

Wie nog 2x beschikbaar zijn mag je zelf uitzoeken :)

pirazzi

🙌 Applaus! Merci bien, Rabbiej.

Drossard Kudus

Grote dank Rabbiej voor het overzicht!

 

Zo vlak voor de rust van Oranje - Oostenrijk misschien nog slim om een reminder te sturen. Deadline voor de volgende draftronde is vanavond 20:00.

Rabbiej

Ik dacht dat Gibbons een knecht bij UAE was (zoals vorig jaar) en heb hem op basis daarvan in mijn draft opgenomen maar hij rijdt bij Lidl.. Dat is een duur plekje.

 

Drossard Kudus

Ik ben een eindje kunnen komen met de tweede draftronde. Helaas kwam de eindbestemming van de trein iets te vroeg. Het restant zal ik zsm afwikkelen. Voor een 'tussenstand' zijn de vergeven renners zijn in het spreadsheet te vinden

Drossard Kudus

Draftronde 2 is klaar en de teams raken al iets meer opgevuld. Waar sporting63 in de Giro noodgedwongen als laatste de selectie compleet had, is deze nu het meest gevuld. Al 9 man hebben zich in diens equipe gevoegd. Helaas miste Mithrandir de deadline, waardoor de teller op 1 blijft staan. Voordeel bij een nadeel: bij de eerst volgende draftronde liefst vijf vrije keuzes alvorens de rest zich er in gaat mengen.

 

Divisie Rosa

Drossard Kudus (6) Zwartebroekengeletrui (7) bastaix (7) pirazzi (6)
Adam Yates Mads Pedersen Primož Roglič Tadej Pogačar
João Almeida Carlos Rodríguez Simon Yates Jonas Vingegaard
Juan Ayuso Simon Yates Marijn van den Berg Dylan Groenewegen
Mateo Jorgenson  Santiago Buitrago Wout van Aert Juan Ayuso
Lenny Martinez Thomas Pidcock Biniam Girmay Stefan Bissegger
Pavel Sivakov Sam Bennett Giulio Ciccone Søren Kragh Andersen
  Richard Carapaz Tobias Halland Johannessen  
       
       
       

 

Divisie Jaune

vernis (8) sporting63 (9) Ab Normaal (7) Mithrandir (1)
Primož Roglič Remco Evenepoel Jasper Philipsen Remco Evenepoel
Mads Pedersen Mathieu van der Poel Carlos Rodríguez  
Enric Mas Arnaud de Lie Adam Yates  
Phil Bauhaus Egan Bernal Bryan Coquard  
Felix Gall Lenny Martinez Aleksandr Vlasov  
Thomas Pidcock Paul Lapeira Derek Gee  
Fernando Gaviria Biniam Girmay Kévin Vauquelin  
Mikel Landa Mikel Landa    
  Maxim van Gils    
       

 

Divisie Rojo

kokkie1975 (6) Arry1338 (7) Rabbiej (6) Team #12 (0)
Jonas Vingegaard Tadej Pogačar Jasper Philipsen  
Mateo Jorgenson Arnaud de Lie João Almeida  
Bryan Coquard Dylan Groenewegen Pascal Ackermann  
Phil Bauhaus Felix Gall Wout van Aert  
Sam Bennett Pello Bilbao Marc Soler  
Egan Bernal Stephen Williams Ryan Gibbons  
  Santiago Buitrago    
       
       
       

 

Volgende draftronde weer 6 namen per ballot. Deadline is donderdag 20:00.

 

Spreadsheet: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1AqJTGFuTA3L7FEFZ2jp5ogZaw-ZMGoPT08_s0hYPNvQ/edit?usp=sharing

Logboek: https://docs.google.com/document/d/1xnn2Cpv_reuojGJZ74hLyG1d0TxFL3CS1MVavqGlsiU/edit?usp=sharing

Mithrandir

Sorry voor het missen van de deadline.

Een drukke dag in combinatie met Nederland-Oostenrijk zorgden ervoor dat ik 20.42u mijn Ballot pas stuurde.

Ik ga er voor zorgen dat ik morgenavond wel op tijd ben.

pirazzi

Alvast mijn ballot voor ronde 3 verstuurd want morgen een drukke dag.

Het feit dat Rabbiej wel werd toegelaten na de deadline en Mithrandir niet heeft misschien met de treinreis te maken?

kokkie1975

2x gekozen (niet meer beschikbaar)

Adam Yates

Simon Yates

Mads Pedersen

Carlos Rodriguez

Primoz Roglic

Tadej Pogacar

Jonas Vingegaard

Arnaud de Lie

Remco Evenepoel

Jasper Philipsen

Joao Almeida

Santiago Buitrago 

Egan Bernal

Bryan Coquard

Dylan Groenewegen

Ayuso

Jorgenson

Lenny Martinez

Pidcock

Bennett

Van Aert

Girmay

Bauhaus

Gall

Landa

 

 

1x gekozen (nog 1x beschikbaar)

Marijn van den Berg

Enric Mas

Mathieu van der Poel

Sivakov

Carapaz

Ciconne

T. H. Johanneson

Bissegger

Krag Andersen

Lapeira

van Gils

Vlasov

Gee

Vaqulain

Bilbao

Williams

Ackermann

Soler

Gibbons

 

#disclaimer--> kan iemand gemist hebben.

 

Drossard Kudus
pirazzi
Alvast mijn ballot voor ronde 3 verstuurd want morgen een drukke dag. Het feit dat Rabbiej wel werd...

Heeft inderdaad alles met de reis te maken. Voelde ook heel dubbel, maar anders krijg ik het niet voor elkaar deze week

Drossard Kudus
kokkie1975
2x gekozen (niet meer beschikbaar) Adam Yates Simon Yates Mads Pedersen Carlos Rodriguez Primoz...

Dank kokkie1975 voor het overzicht

pirazzi

Pidcock
Oeps die heb ik in mijn ballot voor draftronde 3 opgenomen dus zal even een wijziging sturen.

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus

Goede middag allemaal. Nog even een reminder: vanavond 20:00 is de volgende deadline. Ditmaal geen gelijktijdige EK-wedstrijden op het programma. Ook geen Amerikaanse sportfinales meer. De grote showdown om de Stanley Cup is alsnog in het voordeel van de Florida Panthers beslecht. Dus geen miraculeuze comeback van de Edmonton Oilers. In eigen huis waren de Panthers met 1-2 te sterk, Sam Reinhart werd de matchwinner die de eerste Stanley Cup voor de Floridians binnen haalde. Connor McDavid ontving de Conn Smythe Trophy voor Playoff MVP, ondanks dat hij onderdeel uitmaakte van de verliezende finalist. Slechts vijfmaal eerder gebeurde dit, waarvan viermaal goalies. McDavid is na David Leach in 1976 dus de tweede schaatser om dit voor elkaar te krijgen.

Drossard Kudus

Helaas weer wat vertraging voor mij vanavond. Alvast mijn ballot omwege transparantie. Uit mijn hoofd:


  1. David Gaudu

  2. Jai Hindley

  3. Wilco Kelderman

  4. Oscar Onley

  5. Paul Lapeira

  6. Christophe Laporte

(al zou het kunnen dat ik Hindley en Kelderman andersom had)

Drossard Kudus

Ik heb de draft nog kunnen verwerken, het overzicht van de teams zal morgen in de loop van de dag verschijnen. Goede nieuws: de meesten hebben de selectie vanavond vervolledigd. Slechts drie ploegen moeten morgen nog aan de bak: bij Arry1338 missen er nog 4 man, Mithrandir en Rabbiej moeten er nog 3 bij zien te krijgen. Morgen de laatste draftronde. 8 man mogen er ditmaal op het ballot. Deadline is weer om 20:00.

Rabbiej

Heb het echt te druk de afgelopen dagen... Mijn excuses voor het ontbreken van een ballot. Ik ga een nieuwe opsturen.

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.