Vuelta CQ-Biedspel 2024

1 2 3 4 ... 10 11
Ajvenema

Ik ben dr bij!

Rabbiej

Had blijkbaar nog niet bevestigd; bij deze.

sporting63

Ik doe graag mee!

Arry1338

Er is nog plek voor 2 reserves, die met aanmelden en bieden een plek reserveren in de Giro van 2025!

Verder lijkt het erop dat de eerste biedronde een ingewikkelde zal zijn. Maar, dit geeft natuurlijk ook een mogelijkheid om renners die nog niet op de startlijst staan goedkoop op te kunnen pikken.

Ik heb in de 3e post de huidige startlijst en de CQ waarde geplaatst. Alvast veel puzzelplezier!

VincentK

Wat een service dat er al een lijstje met renners op de huidige startlijst klaarstaat!

pirazzi

Het is gelukt om een eerste bod te sturen.

Arry1338

24 uur tot de deadline! Nog ruimte voor reserves! 

Ik heb de (voorlopige) deelnemerslijst nog eens aangepast. De eerste biedingen lopen binnen maar voor ik die kan verwerken moet ik mijn eigen bod maken en versturen. Is er iemand die zich daarvoor beschikbaar wilt stellen (en dat dan ook kan negeren in zijn eigen mailbox?) 

Succes nog met puzzelen deze laatste 24 uur. 


VincentK

Je mag je biedingen (weer) naar mij sturen. Begin dan s.v.p. wel met veel lege regels.

Mijn eerste biedingen heb je al.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Nog 11 uur tot de eerste deadline!

BlingSagan

bod ingestuurd!

Arry1338

De startlijst op de 1e pagina is aangepast, de ontvangen lijsten tot dusver zijn verwerkt.
Ik denk dat we nog wel wat reserves kunnen gebruiken! Stuur een bod en doe misschien nog mee!

Arry1338

Nog een uur te gaan, met nog plek voor 6 biedingen!

Guido Maltempi

Mijn bod is onderweg!

Thomberg

Bod ingestuurd!

Arry1338

Momenteel mis ik nog 2 biedingen van de spelers die zich hebben aangemeld. Wel heb ik die van Vernis achter de hand. Mocht er nu niks meer binnenkomen speelt Vernis mee en doen we het spel met 23.

Ajvenema

Is 2e ronde instromen geen optie? Denk dat er genoeg moois over zal zijn

Bode80

Mijn bod is verstuurd dus we zijn in ieder geval met 24. :-)

Arry1338

We zijn inderdaad precies met 24. Mithrandir is het vergeten dus Vernis doet mee!

Ik ga nu de teams updaten op de 1e pagina. Dit zal tot ongeveer half 11 duren.

Het updaten van de beschikbare renners doe ik daarna, maar dat zal wat later vanavond pas klaar zijn!

Ajvenema

Benieuwd of vergallito en planckaert al weg zijn👀

Mithrandir

? Ik heb vanmorgen 9.22u een bod verstuurt.

VincentK
Mithrandir
? Ik heb vanmorgen 9.22u een bod verstuurt.

Kan bijna niet. Toen zat iedereen toch naar Sifan Hassan te kijken? ;-)

Arry1338

Ik heb er op de een of andere manier overheen gelezen. We spelen het spel met uitzondering dit keer met 25 deelnemers! Excuses!

De teams zijn bijgewerkt op pagina 1. Ik neem even een break en ga me dan buigen over de beschikbare renners. Voel je vrij alvast een volgend bod op te sturen, ik zal nog niet spieken en vanavond nog mijn eigen nieuwe bod naar Vincentk versturen.

Laatst gewijzigd
Arry1338
Verwijderd
Laatst gewijzigd
VincentK

Dat valt vies tegen, 2 renners vooralsnog. @Arry1338, ik wacht even op het nieuwe overzicht, maar zolang je de witregels niet vergeet, kan er ook niet per ongeluk iets fout gaan. 

Ajvenema

Geen onaardige oogst!

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.