Er is nog plek voor 2 reserves, die met aanmelden en bieden een plek reserveren in de Giro van 2025!
Verder lijkt het erop dat de eerste biedronde een ingewikkelde zal zijn. Maar, dit geeft natuurlijk ook een mogelijkheid om renners die nog niet op de startlijst staan goedkoop op te kunnen pikken.
Ik heb in de 3e post de huidige startlijst en de CQ waarde geplaatst. Alvast veel puzzelplezier!
24 uur tot de deadline! Nog ruimte voor reserves!
Ik heb de (voorlopige) deelnemerslijst nog eens aangepast. De eerste biedingen lopen binnen maar voor ik die kan verwerken moet ik mijn eigen bod maken en versturen. Is er iemand die zich daarvoor beschikbaar wilt stellen (en dat dan ook kan negeren in zijn eigen mailbox?)
Succes nog met puzzelen deze laatste 24 uur.
Ik heb er op de een of andere manier overheen gelezen. We spelen het spel met uitzondering dit keer met 25 deelnemers! Excuses!
De teams zijn bijgewerkt op pagina 1. Ik neem even een break en ga me dan buigen over de beschikbare renners. Voel je vrij alvast een volgend bod op te sturen, ik zal nog niet spieken en vanavond nog mijn eigen nieuwe bod naar Vincentk versturen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.