Vuelta CQ-Biedspel 2024

1 2 3 4 ... 10 11
VincentK

Als je trouwens een lijstje hebt met wie we niet meer kunnen kiezen, zou dat wat mij betreft nu voldoende zijn. Startlijst is sinds gisteren nauwelijks veranderd. Na de OS, nu TdF (volg ik ook) en Vuelta-voorpret. Het is een drukke zomer! Morgen verder.

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

5 renners binnen, prima start! Ruimschoots overboden op vEetvelt en Bittner, alleen bij Del Toro zat mijn bod redelijk dicht in de buurt.


Zo te zien ben ik trouwens niet de enige die flink heeft ingezet op renners die nog niet op de startlijst staan. Er zullen morgen aardig wat definitieve teams bekend worden, dat kan nog een leuke tweede biedronde opleveren.

BrackenRidgeCycling

We zijn weer klaar na 1 ronde, blij dat ik de Plus weer imn mijn team heb.
Volgens mij voor het zelfde bedrag als in de Tour.

Met Landa een podium kandidaat in mijn team.

Veel plezier nog met het bieden guys

Ab Normaal

Bleh, dan toch geen Ayuso.

Ik zag de bekendmakingen van UAE voor Polen en Denemarken met de beide Oliveira's en ging tellen. Dan moest de laatste renner een vrij onbeduidende renner, Covi, Hirschi of toch Ayuso worden. Daarom ging ik voor Ayuso, dacht die tegen kostprijs op te kunnen pikken. Mocht ie dan starten....

Helaas toch niet.

 

Terug naar de Tekentafel!

vernis

@Arry1338 ik denk dat je bij mij een foutje hebt gemaakt.
Paret Peintre Valentin zit in mijn team voor 300 en denk dat dit Pelayo Sanchez moet zijn?
Ik heb op Paret Peintre maar 150 geboden en op Pelayo 300.
Paret Peintre zit ook al in 2 andere teams

Limal
Ab Normaal
Bleh, dan toch geen Ayuso. Ik zag de bekendmakingen van UAE voor Polen en Denemarken met de beide O...

Ai, niet opgemerkt gisteren op PCS dat Ivo Oliveira dubbel geboekt stond en hij waarschijnlijk in Denemarken start. Het is natuurlijk geen Ayuso (sterkte, Ab), maar ik dacht met hem zekere ploegpunten en misschien wat sprintpuntjes te kunnen vergaren.

Nu is het afwachten of mijn gokje op Groves goed uitpakt. Als die start kan hij samen met mijn one-man-army Van Aert de massasprints domineren. En dat in een Vuelta waar er amper gesprint zal worden, succes gegarandeerd! /s

Laatst gewijzigd
pirazzi

Jay Vine komt beschikbaar voor 586 CQ punten.

Ab Normaal
pirazzi
Jay Vine komt beschikbaar voor 586 CQ punten.

Had toch liever voor die 1000 punten Ayuso. 

pirazzi

Je hebt nog de luxe dat je 2489 punten te besteden hebt voor 4 plekken, Ab Normaal. Ik maar 2000 voor 1 plek ...

Arry1338
vernis
@Arry1338 ik denk dat je bij mij een foutje hebt gemaakt.Paret Peintre Valentin zit in mijn team voo...

Klopt! Ik heb het aangepast. 

Arry1338

Met wat aanpassingen op de deelnemerslijst heb ik de 1e pagina weer bewerkt. De beschikbare renners zijn weer geupdatet. 

De volgende spelers hebben extra budget van de onderstaande renners, die vanaf nu mogen worden gewisseld. Andere renners mogen dit (nog) niet.

(Ayuso) - Ab Normaal
(Retailleau) - Pirazzi
(Oliveira I.) - Limal
(Ewan) - Rahim
(Vermaerke) - Rabbiej & Arry1338
(Segaert) - Pier Tol & VincentK
(Galvan) - Pier Tol & King Kelly

Laatst gewijzigd
Bode80

Bittner is een goede gok gebleken. Hij is opgenomen in de Vuelta selectie! :-)

Nu Adria nog. ;-)

ivo001

Ik had ook op Bittner gegokt, maar met 112 duidelijk te weinig geboden aangezien er meer hadden geanticipeerd. 

Pier Tol

Segaert helaas toch niet mee bij Lotto, en Serrano waarschijnlijk ook niet bij Movistar... toch weer aan de puzzel

Pier Tol

Ook Francisco Galvan definitief niet mee, nog even en ik kan een heel nieuw team samenstellen 😬

Arry1338

Wederom inderdaad wat veranderingen. Pagina 1 is weer aangepast.

(Ayuso) - Ab Normaal
(Retailleau) - Pirazzi
(Oliveira I.) - Limal
(Ewan) - Rahim
(Vermaerke) - Rabbiej & Arry1338
(Segaert) - Pier Tol & VincentK
(Galvan) - Pier Tol & King Kelly
(Martinez L.) - Bastaix
(Serrano) - Pier Tol * In verband met deelname in Polen
(Garcia Cortina) - BlingSagan
(Barrenetxea) - Rabbiej

Laatst gewijzigd
Arry1338

Ajajaj, geen Lenny Martinez aan de start. 
Wederom alles aangepast. Pagina 1 en de post hierboven met de spelers die mogen vervangen.
Ik ga zelf mijn team pas rond 20:00 maken en daarna beginnen met verwerken van wat er binnen komt.
Het is anders een te grote handicap voor mijzelf met een team dat enkel Zana als bevestigde renner heeft ;)

Laatst gewijzigd
Thomberg

Klopt het dat ik gisteren Cian op tijd misliep? (had ook 601 geboden)

Sjonge Jonge
Thomberg
Klopt het dat ik gisteren Cian op tijd misliep? (had ook 601 geboden)

Of misschien uit medelijden dat Sporting in ieder geval 1 renner binnen heeft 😉

Arry1338
Thomberg
Klopt het dat ik gisteren Cian op tijd misliep? (had ook 601 geboden)

Jazeker, Sporting was je een aantal uur voor met exact hetzelfde bod.

Arviidd verloor van Aert overigens op slechts 5 punten. Hij was eerder dan Limal, maar bood dus net te weinig.

Bij Aberasturi waren er 2 boden van 101, en één van 102. Er was 122 nodig om hem af te pakken van jou, dus daar was je wel gelukkiger.

Pier Tol en Rahim boden beiden 400 op Riccitello, maar in deze was Rahim weer wat sneller. 

Ajvenema was 22 punten te zuinig voor Almeida, Sjonge Jonge bood dan weer 49 te weinig voor O'Connor.  

Ajvenema

Ah ja, die 22 punten waren wel jammer, die had ik best nog willen neerleggen:)

Arry1338

De teams zijn weer geupdate. In de loop van de avond/nacht zal ik ook de beschikbare renners weer bijwerken. Morgenvroeg is het sowieso gedaan ;)

Pier Tol

Arry, volgens mij heb je mijn mail gemist? Verstuurd om 21.17 uur... 

Arry1338

Ik zie inderdaad dat er wat is misgegaan. Ik heb het verkeerde bod van Ajvenema verwerkt én heb die van Pier Tol gemist.

Ik ga het nu aanpassen. Sorry voor hen die nu renners verliezen!

Edit: Rabbiej verliest George Bennett aan Pier Tol. 

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Ai, die dekselse Limal heeft Karel Kanaal van mij afgesnoept! Exact hetzelfde bod maar blijkbaar heb ik ‘m later ingestuurd.

 

Inmiddels wel 7 renners binnen, waaronder maar liefst vier schuingedrukte namen… nu maar hopen dat mijn glazen bol goed stond afgesteld 🤓

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.