Afvalkoers Vuelta 2024

1 2 ... 8 9 10 11 »
ditisdavid

Gefeliciteerd Arjen!

Een kleine 14 seconden scheelt het. Had misschien anders af kunnen lopen bij gelijke wind voor het hele veld, maar vooral gewoon eigen schuld dat ik op plekje 12 ben gegaan voor een extra aanvaller die ik nergens nodig had ipv iemand die vandaag punten kon halen.

arjenzvob

Hoppaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! Een 17e plek van Crod geeft me de overwinning! Wat tof om dit geweldige spel te winnen!!!!!!

Ik wil de organisatie bedanken voor alle uitslagen en statistieken. Dank je ditisdavid, sportief van je. Burns ook gefeliciteerd met je 3e plek.

Wat mij betreft een schitterende Vuelta, niet alleen door mijn winst hier, maar ook door de wedstrijd met verrassingen. 

Tot de GIRO en/of het klassiekerspel!

Laatst gewijzigd
arviidd

Gefeliciteerd  Arjen en bedankt voor de organisatie Rabbiej. 

oli4g

Gefeliciteerd met de overwinning! De laatste etappes waren nog heel nipt en spannend. 

Tot in de Giro of het klassiekerspel!

VincentK

Gefeliciteerd  Arjen, je hield 13 seconde over (op plek 21) aan het einde van de rit. In dit spel een soort van fotofinish :-).  En nogmaals bedankt voor de organisatie Rabbiej. Spelers zoals ik zijn spelleiders zoals jij en een paar andere forumleden veel dank verschuldigd. Jullie spellen maken het wielrennen nog leuker dan het al is!

Rabbiej

Bedankt voor alle leuke berichten en gefeliciteerd arjenzvob, in dit spel is de winnaar altijd de verdiende winnaar en met jouw winst in de 3 laatste etappes laat je zien het ook zeker verdiend te hebben. Morgenochtend nog even de laatste afwikkeling en wellicht nog wat statistieken. Ik vond het weer een eer om het te mogen organiseren alvast en tot begin mei! 

encanto

Het was echt weer een leuk spel! Op naar volgend jaar en dan als doel de laatste week halen!!:)

 

nogmaals dank!

 

en natuurlijk gefeliciteerd aan de winnaar

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Gefeliciteerd Arjen! In de Tour werd C-Rod ook al 17de in beide tijdritten, die lijn heeft hij speciaal voor jou nog even doorgetrokken.

Ab Normaal

Van harte Arjen. Altijd leuk als een fanatieke speler eindelijk een keer wint. 
Het is je gegund. 

Uiteraard ook dank aan Rabbiej. Je hebt het spel geweldig georganiseerd, het is in goede handen. 

BrackenRidgeCycling

Gefeliciteerd Arjen met de overwinning, Rabbiej bedankt weer voor de organisatie. 

 

arjenzvob

Haha! Ik fanatiek? Welnee :) Bedankt voor alle felicitaties mannen. 

Fins Els Collons

Gefeliciteerd Arjen!!!

Maillot à Pois

Proficiat! Arjen, en bedankt voor de organisatie Rabbiej! 

Arry1338

Bedankt Rabbiej en gefeliciteerd arjen!

Bode80

Gefeliciteerd Arjen!

@Rabbiej: Bedankt voor de geweldige organisatie!

erveedeeee

Gefeliciteerd!

@ Rabbiej, weer een vlekkeloze organisatie! Dank!

kokkie1975

Arjen gefeliciteerd!

@Rabbiej : Dank voor de vlekkeloze organisatie. 

Ik hoop er bij een volgende weer bij te zijn.

arjenzvob

Bedankt allemaal! Ik geniet nog na :)

Franco Bitossi

Tanti auguri!

Rabbiej

Madrid is bereikt, Roglic was de beste en in ons spel zagen we net zo'n verdiende eindwinnaar. Arjenzvob probeert het al een aantal jaren om de afvalkoers te winnen maar tot deze Vuelta had hij nog weinig geluk. Maar deze Vuelta valt alles zijn kant op. Carlos Rodriguez moest voor hem in Madrid nog stevig aan de bak maar plek 17 volstond. In zijn jacht op de eindoverwinning eindigde arjen maar liefst 3 keer op de hot-seat. In etappe 2 was het al raak toen hij op CQ-punten Arry achter zich wist te laten en hij als 39e door mocht naar etappe 3. Ook etappe 3 was niet al te best want in deze etappe liet die slechts 3 teams achter zich. Portugal lag hem dus niet zo erg en had zo zijn ondergang kunnen betekenen.

Van alle teams scoorde het team van arjen als 3e op de lijst van som van meest gekozen renners. Ook de teams van onze andere finalisten, Burns en ditisdavid, scoorden goed in deze statistiek. 2e en 7e stonden ze op deze lijst, dus het blijkt toch wel belangrijk om niet te veel af te wijken van de renners die door anderen worden gekozen. Maar ja, welke renners zijn dat?

Ook in de laatste week had arjen het niet altijd even makkelijk. Hij won dan weliswaar de laatste 3 etappes maar in ritten 17 en 18 had het ook zomaar de andere kant op kunnen vallen. In beide ritten wist hij ook op de hot-seat te eindigen. Het moet dus ook wel je kant op vallen in dit spel en dat viel het voor arjen wel deze ronde. Maar ook dat hoort bij dit spel en als je 42 anderen achter je laat dan kan je alleen maar zeggen: gefeliciteerd!

Uitslag etappe 21

1 arjenzvob 320
2 ditisdavid 290
3 Burns 290

Burns

VAN AERT Wout 1.981
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves 1.405
MAS NICOLAU Enric 736
STRONG Corbin 586
CARAPAZ MONTENEGRO Richard Antonio 496
NARVAEZ PRADO Jhonatan Manuel 353
TIBERI Antonio 347
ARENSMAN Thymen 283
MARTINEZ POVEDA Daniel Felipe 279
VACEK Mathias 262
DEL TORO ROMERO Isaac 124
BITTNER Pavel 96
  6.948

ditisdavid

VAN AERT Wout 1.981
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves 1.405
MAS NICOLAU Enric 736
CARAPAZ MONTENEGRO Richard Antonio 496
TEUNS Dylan 384
NARVAEZ PRADO Jhonatan Manuel 353
TIBERI Antonio 347
ARENSMAN Thymen 283
MARTINEZ POVEDA Daniel Felipe 279
VACEK Mathias 262
DEL TORO ROMERO Isaac 124
BITTNER Pavel 96
  6.746

and the winner... arjenzvob

VAN AERT Wout 1.981
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves 1.405
RODRIGUEZ CANO Carlos 810
MAS NICOLAU Enric 736
CARAPAZ MONTENEGRO Richard Antonio 496
DEL TORO ROMERO Isaac 124
NARVAEZ PRADO Jhonatan Manuel 353
TIBERI Antonio 347
ARENSMAN Thymen 283
MARTINEZ POVEDA Daniel Felipe 279
VACEK Mathias 262
BITTNER Pavel 96
  7.172

Burns

Gefeliciteerd Arjen! Mooie ontknoping zo met nachtkaars Carlito die nog net blijft branden.

Hier ook niet ontevreden met een podiumplek als debuut, smaakt zeker meer.

Dank voor de organisatie Rabbiej en tot de volgende!

Limal

Felicitaties Burns, ditisdavid en vooral arjenzvob!!

En dankjewel voor de steeds weer uitstekende organisatie Rabbiej. Deze puzzel ontglipts me steeds weer, maar volgend jaar probeer ik gewoon opnieuw om eindelijk eens tot in de laatste week mee te gaan.

arjenzvob

Mooi stukje proza Rabbiej :) THNX!

1 2 ... 8 9 10 11 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.