Film, series en games topic.

« 1 2 3
redacted-191125

Dit bericht is verwijderd

Romāns Vainšteins

Vast wel.

Gamen doe ik niet, nauwelijks gedaan vroeger en het trekt me niet. Totaal niet gevoelig voor. Vast ook met een trauma te maken dat mijn jongere zusje vroeger Prince of Persia moeiteloos uitspeelde waar ik binnen mum van tijd in spde stekels hing of door een haphek doorkliefd werd.

Romāns Vainšteins

Qua series van de afgelopen tijd zonder meer 'Ripley', dat was echt heel mooi.

Ragnar Lolbroek

Shogun 🤗

redacted-191125

Vazilii

Films kijk ik niet heel vaak meer, voornamelijk series via roulerende streaming diensten. Ga nog wel eens naar de bios voor Dune e.d. en het IFFR Filmfestival in Rotterdam.

Momentele HBO een maandje voor de Vuelta en pak ik series als House of the Dragon en The Last of Us mee.

Ripley was inderdaad een mooie. Shogun nog niet gezien.

Wat games betreft is het vooral turnbased tactics, grand strategy, 4X, vooral niet teveel actie 😄

redacted-191125
Vazilii
Films kijk ik niet heel vaak meer, voornamelijk series via roulerende streaming diensten. Ga nog wel...

Raul Alcala

Kalifat op het moment.

Na Larry en Duckhunt in de 90s nooit meer gegamed

Vazilii
redacted-191125

Civ vroeger wel, maar daar was ik na 5 klaar mee. Old World, Age of Wonders4, Stellaris etc. Ook wel RPG's als The Witcher3, Fallout en Baldur's Gate3

redacted-191125

Vazilii

Ziet er zeker nice uit zo'n Steamdeck. Hoor er meer enthousiast over. Ik vind het zelf niks die consoles, handhelds enzovoorts met zo'n 'beperkte' controller. Voor mij oldschool achter buro met pc, mouse + keyboard. Te oud, eigenwijs of wat dan ook voor andere fratsen 😄

Civ7 ziet er wel weer mooi uit. Meer benieuwd naar Ara: History untold dan toch

redacted-191125
Vazilii
Ziet er zeker nice uit zo'n Steamdeck. Hoor er meer enthousiast over. Ik vind het zelf niks die cons...

redacted-191125

Vazilii

Valheim wel eens geprobeerd. Lang geleden alweer en volgens mij nog altijd in Early acces. Dan wacht ik liever tot de final release.

Kingdom Come word wel een topper ja. Staat op de wishlist.

Vazilii

Andere HBO topseries zijn natuurlijk nog Chernobyl, The Wire, True Detective en Boardwalk Empire. Die laatste 3 zelfs nog op DVD staan

redacted-191125
Vazilii
Andere HBO topseries zijn natuurlijk nog Chernobyl, The Wire, True Detective en Boardwalk Empire. Di...

Vazilii

CK2 dan ja. Ook al wel weer een eeuwigheid geleden. Inmiddels 100 dlc erbij denk 🙃. CK3 niet

leek

Ben nu Mr Inbetween aan het kijken op disney+. Is een Australische serie over een freelance hitman die allerlei klusjes uitvoert. Komt erop neer dat ie bijna alles wel doet voor geld, maar ook wel weer een goeie kant heeft😅 Zit goeie humor in en het Australische accent is niet storend. Kijkt erg makkelijk weg. 

Il Leopardo della Primavera
leek
Ben nu Mr Inbetween aan het kijken op disney+. Is een Australische serie over een freelance hitman d...

Klinkt geinig, al heb ik geen disney+. Doet me overigens ook denken aan Léon, een van de betere films als je het mij vraagt.

Sowieo is het filmlandschap de laatste 10 jaar erg veranderd, imo in negatieve zin ten koste van series. 

redacted-191125
Klinkt geinig, al heb ik geen disney+. Doet me overigens ook denken aan Léon, een van de bete...

Romāns Vainšteins

O ja, mind hunter op Netflix, dat is ook tof

Vazilii
Romāns Vainšteins

Zeker! Jammer dat ze er niet mee verder mochten

Romāns Vainšteins

Ik moet dan altijd aan Mindhunters uit 2004 denken, die deels in/op/rond Radio Kootwijk is opgenomen. Die is overigens niet heul goed.

leek

Oja, Leon vond ik ook een mooie film inderdaad. Er waren begin dit jaar wat geruchten dat er mogelijk toch een derde seizoen van Mindhunter komt dus wie weet. 

redacted-191125

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.