Film, series en games topic.

1 2 3 »
Romāns Vainšteins

In dit topic mag je wel links delen : RKZ Bios

https://rkzbios.nl/

Klootje Kriekeljon

Kalifat gebinged. Goede tip, ty. 👍

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Dat dacht ik. In 1 ruk. Mooi man.

Raul Alcala

Ja sorry hoor, maar voordat ik op de reageer button klik, mis ik Esims al. Een echte grinnik film met rap klasbakken Method Man en Redman als smaakmakers. Leuk weetje, weet je

Maino vroeg Method Man of ze tijdens de opnames van de film How High echte wiet rookten. "Ja man, in het begin zeker", antwoordde de rapper. Volgens hem begon hij samen met Redman al vroeg in de ochtend met het roken van jonko. "Maar zoiets kun je niet blijven doen als je iedere dag, de hele dag, op je top moet presteren."

Hoewel Method Man nu beseft dat het vrij lastig is om goed te kunnen presteren als je steeds skaffa bent, was hij er destijds niet direct bewust van. "Jullie zijn zo sterk in de ochtend, maar na de lunch komen jullie terug en merken we dat de energie anders is", aldus de producers op de set van How High volgens Method Man. Dat soort opmerkingen zette de rapper aan het denken, maar zorgde er niet voor dat hij en zijn maatje Redman de jonko direct lieten liggen.

Pas toen producer Stacey Sher Method Man apart nam en hem op het hart drukte dat ze te ver gingen, namen de rappers het besluit om niet meer te blowen tijdens de opnames. "Weet je, hierna zal ik nog steeds producer zijn. Mijn gezicht is niet op het scherm te zien, dus ik behoud mijn eer. Maar dat is jouw gezicht op het scherm. Hoe wil jij door de wereld gezien worden?", waren Shers woorden waarmee hij Method Man raakte.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Method man was in the Wire hartstikke goed.

Raul Alcala

Dezelfde the Wire die Klootje me ook al aanbevool?

Klootje Kriekeljon

Das wat voor jou ja. Wel oud inmiddels. 

https://www.imdb.com/title/tt0306414/?ref_=fn_al_tt_1

Il Leopardo della Primavera

Kaos, een van de betere series van de afgelopen tijd. Griekse goden in moderne tijd, interessant, grappig, en Goldblum als Zeus.

Romāns Vainšteins

The Wire is weinig ouds aan, prima serie die fier overeind blijft staan tot het einde der tijden.

Romāns Vainšteins

Kaos hebben we hier een poging gegeven maar het is een beetje TE 1001 kanten op allemaal. Conceptueel wel leuk maar ik vat het niet of wordt althans niet gegrepen erdoor.

Raul Alcala

Na bijna 2 dagen overgeven ga ik die zo kijken. Dank mannen

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
The Wire is weinig ouds aan, prima serie die fier overeind blijft staan tot het einde der tijden.

Ik vind het wel erg gedateerd aanvoelen inmiddels. Ze lopen er bijv. nog met piepers rond. Je weet wel van die krengen die nooit echt aansloegen behalve bij artsen enz.

Romāns Vainšteins

Het gaat natuurlijk om de dialogen, enigszins vintage is het wel maar even goed ongeëvenaard in het genre.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Kaos hebben we hier een poging gegeven maar het is een beetje TE 1001 kanten op allemaal. Conceptuee...

Oh dat vind ik wel meevallen, gaat best duidelijk een kant op. Hoeveel afleveringen heb je gezien? Zou sowieso de eerste 3/4 kijken voordat je een oordeel velt.

Raul Alcala

Klootje Kriekeljon

 

De man op wie Walter Sobchak gebaseerd is. 

Klootje Kriekeljon

Crying like a girl who got a pony

Klootje Kriekeljon

Had het gemist. Shogun 18 van zijn 25 Emmy awards nominaties verzilverd. Een record. 

kleomantre

Ik ben nog een leuke tegengekomen, 1670, aanbevolen door vrienden uit het oosten

1670 (TV Series 2023– ) - IMDb

Je moet wel van knipogen en satire houden, zeg maar VPRO-humor of Toren C. Het is dus luchtig. Ik heb waarschijnlijk niet alles begrepen omdat ik geen Pool ben of notie heb van hun geschiedenis.

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.