Film, series en games topic.

Romāns Vainšteins

Hoewel stijlvol gemaakt dat Gomorra irriteerde ik me dood aan de verschrikkelijke kutcultuur van die gasten. Ook al bij de originele film. Ik ben dus afgehaakt, intereseerde me ook allemaal geen moer hoe het ze zou vergaan, stelletje teringlijers dat het waren.

als ik Napoli beleven wil doe mij dan het werk van Sorrentino maar.

Hoe dan ook is het niet mijn ding, ik zou er nooit aarden. Heb een halfjaar in Rome gewoond en dat vond ik wel erg tof, destijds. Paar tripjes daar naar toe gemaakt maar man o man, de wazigste, mees chaotische en stuurloze dolle mafklapbende die ik ooit gezien heb.

Laatst gewijzigd
redacted-191125
Romāns Vainšteins
Hoewel stijlvol gemaakt dat Gomorra irriteerde ik me dood aan de verschrikkelijke kutcultuur van die...

Dit bericht is verwijderd

Raul Alcala

Dank voor de tip klootje. Nog meer tips graag, inclusief geweld, bloed en terreur 

redacted-191125

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
redacted-191125

Die Blackthorne vond ook minder personage ja. Maar dat kan ook aan de acteur hebben gelegen. Had soms het gevoel dat ik naar een kloon van Tom Hardy zat te kijken.

Doet mij er overigens aan denken dat ik wel zit te wachten op een nieuw seizoen van Taboo. 

redacted-191125
Ragnar Lolbroek
Die Blackthorne vond ook minder personage ja. Maar dat kan ook aan de acteur hebben gelegen. Had som...

Ragnar Lolbroek

Van mij mogen ze ook wel aan een serie van Temeraire beginnen. Zal wel een prijzig verhaal worden met al die nodige special effects en kostuums. 

redacted-191125
Ragnar Lolbroek
Van mij mogen ze ook wel aan een serie van Temeraire beginnen. Zal wel een prijzig verhaal worden me...

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
redacted-191125

Als ze die Temeraire serie ooit maken, kunnen ze het inderdaad maar beter goed doen. Anders laat maar.

En een hoog productiebudget garandeert natuurlijk geen topserie. Zie maar Rings of Power. Daar had iedereen na 3 episodes ook wel door wie Sauron is.😏

Laatst gewijzigd
redacted-191125

Raul Alcala
redacted-191125

In alles blijf ik ollerwets. Ridley Scotts American Gangster tig keer gezien.  De Coen broers en Tarantino grijs gekeken. Om over zwarte hiphop uit de 90s maar te zwijgen.

Il Leopardo della Primavera
redacted-191125

Ja, Love Death Robots is echt vet, althans de meeste afleveringen.

Een van de vetste series van de laatste tijd is wat mij betreft The Wite Lotus. Zit echt steengoed in elkaar. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

White Lotus 2 was met name erg vernuftig en origineel in elkaar gezet. Als ex-prof in de hotellerie kon ik bijzonder genieten van de hoofdreceptionist in seizoen 1.

De Hotelreceptionisten uit Ripley waren ook allen om de vingers bij af te likken.

redacted-191125

redacted-191125
redacted-191125

Raul Alcala

"Ik ben een held als Jerry Seinfeld, ook al tel ik wel eens kleingeld."

Raul Alcala

De film in de helaas verdwenen bios op de Poelestraat in Groningen vond ik destijds meer dan fantastisch.

Romāns Vainšteins

Images, leuke bios was dat ja.

rkz bios ken je? Wel heel links...

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja, van horen zeggen. Rkz ziekenhuis toch? Lag toch een beetje uit de richting in zuid Zuid.

Images ja. Heerlijke tent, lekker terras ook. Toch veel meer verwonderingfilms daar dan tijdens een gemiddelde blockbuster in Pathe.

In Stadskanaal hadden we in mijn jeugd bioscoop Smoky. Bar achterin de filmzaal en iedereen had eem persoonlijke deurbel op z'n stoeltje en een bekerhouder. Als je dan drukte kwam een ober je bestelling opnemen. En er werd gerookt natuurlijk.

Laatst gewijzigd
redacted-191125
Raul Alcala
De film in de helaas verdwenen bios op de Poelestraat in Groningen vond ik destijds meer dan fantast...

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
redacted-191125

Ahahaha, bijna een natte korte broek te pakken. Ik ga die trailers zo ff checken, klootje.

Maar om op je vraag antwoord te geven. Een hurkende tijger om te beginnen is aan het plassen natuurlijk. Nu vinden tijgers een filmpje kijken op z'n tijd ook relaxed, heb ik me laten vertellen. En wat blijkt? Match in heaven 

"Waar ruikt tijger plas naar? De urine van een tijger zou iets weghebben van vers gepofte popcorn met boter."

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ong bak ken ik ik. Top en tof

redacted-191125

Raul Alcala
redacted-191125

Met je white privilege 

Ik zal er geen gewoonte van maken

Laatst gewijzigd
redacted-191125

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.