Hoewel stijlvol gemaakt dat Gomorra irriteerde ik me dood aan de verschrikkelijke kutcultuur van die gasten. Ook al bij de originele film. Ik ben dus afgehaakt, intereseerde me ook allemaal geen moer hoe het ze zou vergaan, stelletje teringlijers dat het waren.
als ik Napoli beleven wil doe mij dan het werk van Sorrentino maar.
Hoe dan ook is het niet mijn ding, ik zou er nooit aarden. Heb een halfjaar in Rome gewoond en dat vond ik wel erg tof, destijds. Paar tripjes daar naar toe gemaakt maar man o man, de wazigste, mees chaotische en stuurloze dolle mafklapbende die ik ooit gezien heb.
Die Blackthorne vond ook minder personage ja. Maar dat kan ook aan de acteur hebben gelegen. Had soms het gevoel dat ik naar een kloon van Tom Hardy zat te kijken.
Doet mij er overigens aan denken dat ik wel zit te wachten op een nieuw seizoen van Taboo.
Als ze die Temeraire serie ooit maken, kunnen ze het inderdaad maar beter goed doen. Anders laat maar.
En een hoog productiebudget garandeert natuurlijk geen topserie. Zie maar Rings of Power. Daar had iedereen na 3 episodes ook wel door wie Sauron is.😏
Ja, van horen zeggen. Rkz ziekenhuis toch? Lag toch een beetje uit de richting in zuid Zuid.
Images ja. Heerlijke tent, lekker terras ook. Toch veel meer verwonderingfilms daar dan tijdens een gemiddelde blockbuster in Pathe.
In Stadskanaal hadden we in mijn jeugd bioscoop Smoky. Bar achterin de filmzaal en iedereen had eem persoonlijke deurbel op z'n stoeltje en een bekerhouder. Als je dan drukte kwam een ober je bestelling opnemen. En er werd gerookt natuurlijk.
Ahahaha, bijna een natte korte broek te pakken. Ik ga die trailers zo ff checken, klootje.
Maar om op je vraag antwoord te geven. Een hurkende tijger om te beginnen is aan het plassen natuurlijk. Nu vinden tijgers een filmpje kijken op z'n tijd ook relaxed, heb ik me laten vertellen. En wat blijkt? Match in heaven
"Waar ruikt tijger plas naar? De urine van een tijger zou iets weghebben van vers gepofte popcorn met boter."
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.