Wielermaster CQ-Spel 2025 - Divisie 1

1 2 3 4
Pier Tol

2e bod ook verstuurd. Pb's weer welkom

erveedeeee

Idem!

Wielervolger

Mijn bod is ook verstuurd. Wie wil vergelijken mag altijd een PB sturen!

Mithrandir

2e bod is verzonden. Na de 1e ronde heb ik pas 2 renners, ik hoop er na deze ronde minimaal 6 bij te hebben.

Arry1338

Ik heb vandaag een heleboel mailtjes mogen ontvangen, en ben ondertussen ook zover gekomen dat ik het allemaal heb verwerkt. In onze divisie hoef ik slechts nog een bod te ontvangen van Joske47, Limal en SvenVDB.

Morgenavond 22:00 uur is de deadline, maar eerder sturen maakt dat ik het straks ook écht om 22:00 kan delen! Al werkt dat alleen als iedereen eerder is. Zolang ik nog 1 bod mis, kan ik nog niets concreet maken.

Limal

Ik was weg met het verlengde weekend, maar probeer zo snel mogelijk na de werkdag mijn biedsels door te sturen!

Arry1338

In deze divisie kan ik slechts nog een bod ontvangen van Joske47 en Limal.

BlingSagan

Dat klinkt veelbelovend. Kan vroeg 22:00 uur zijn vanavond !

joske47

Zojuist mijn biedingen verzonden.

Limal

................bodiseindelijkbinnen!

Arry1338

Ronde 2 is verwerkt. Op pagina 1 zien jullie de teams bijgewerkt. De 2e post op de 1e pagina is een alfabetische lijst van de verkochte en dus niet meer beschikbare renners.

Flowtosti

taaie bami zeg......Gils en Pidcock net gemist. Met Hirschi wel een puntenkanon, maar nog flink werk aan de winkel komende rondes

Silent Hill

Ongelooflijk dat iemand Bruttomesso koos. Dacht die 'gratis' te kunnen oppikken wegens onbekend. Niet dus. Spijtige zaak.

Homme

Arry,

Je hebt Adam Yates ook bij bbflood in het team gezet. 

Terwijl ie ook bij mij staat

Homme

Arry,

Je hebt Adam Yates ook bij bbflood in het team gezet. 

Terwijl ie ook bij mij staat

KJP

Shit Seixas gemist! Moet ik toch nog een rondje meebieden ;)

Mithrandir

Bedankt voor de snelle verwerking. Jammer voor mij weer 5 van de 10 gemist. Ik had niet verwacht dat er nog meer mensen op Hatherly en Schuyteneer zouden bieden.

BlingSagan

2450 punten voor 5 wielrenners. Dat is leuk shoppen

Arry1338
Homme
Arry,   Je hebt Adam Yates ook bij bbflood in het team gezet.  Terwijl ie ook bij mij s...

Goed gezien, Bbflood is hem verloren! :o oeps!

Silent Hill
KJP
Ik heb echt een geweldig bod voorbereid dit keer vind ik zelf. 

Was dat Philipsen en Seixas ?

Maillot à Pois
Silent Hill
Ongelooflijk dat iemand Bruttomesso koos. Dacht die 'gratis' te kunnen oppikken wegens onbekend. Nie...

Je zit hier met een stel wielerfreaks bijeen, ik denk dat die allemaal Bruttomesso kennen 😉

Maillot à Pois

Met 7/10 gelukkig een veel betere ronde. Misschien een paar keer wat te veel geboden, maar ik kon het me niet veroorloven opnieuw overal overboden te worden.

bbflood1

Yes Adam Yates binnen!!!! 

bbflood1

;) 

Silent Hill

Er moeten nog meer dan 100 renners gekozen worden. Dat wordt geen evidentie om te krijgen wie je nu nog wil.

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.