Wielermaster CQ-Spel 2025 - Divisie 1

1 2 3 4 »
hofsje

Torres was al gekozen iig 

Arry1338

Ja goed gezien, ik dacht hem al gemist te hebben toen ik net met divisie 2 bezig was. Ik haal hem er meteen uit!

BlingSagan

Mijn bod voor de 4e ronde ingestuurd.

elrio

Ik wil nog wel op mijn twaalfde renner bieden, er zijn genoeg renners voor 0 die kunnen bijdragen. Er staat nu een -.

ditisdavid

Sarreau stopt, dus Rawolf mag aan het einde van de biedrondes een vervanger uitzoeken.

hofsje

Ronde 4 ook opgestuurd

Neem aan ronde 5 of 6 laatste officiele ronde ? 

Silent Hill

Nog 38 renners die gekozen moeten worden, als ik het goed heb.

KJP

Na drie rondes helemaal compleet, en in de derde ronde had ik nog maar één plekje in te vullen. Dat is in ieder geval een scenario waarin je jezelf alleen maar af kan rekenen op je eigen keuzes.

Ben daardoor ook uitermate tevreden met mijn team, waarin ik vier toppers zie die ik het komende seizoen verder zie bouwen op de stappen die zij de laatste 1-2 seizoenen hebben gezet. Daarnaast zitten dan 8 relatief goedkopere renners van wie ik nu in ieder geval de hoop/verwachting heb dat ze hun aankoopbedrag ruim terug gaan verdienen.

Juan Ayuso 

Renner die echt absoluut bovenaan mijn lijstje stond. Dat is voornamelijk omdat ik hem op nog geen enkel spel ooit in mijn team heb gehad, en dus nooit echt voor hem heb kunnen juichen. Dat gaat komend seizoen dus veranderen. Nog altijd maar 22, en al drie seizoenen met 1000+ CQ punten op zijn naam. De vraag is voor mij niet of maar wanneer zijn verdere doorbraak komt en hij naar de 2000+ doorschiet. Mijn hoop is dat dat het aankomende seizoen gaat zijn.

Mattias Skjelmose

In tegenstelling tot Ayuso is Skjelmose een renner die ik heel vaak heb gehad op spelletjes. Daardoor heb ik ook wel een zwak voor deze lepe renner die steeds allrounder aan het worden is. In 2023 viel vooral het Ardennenluik voor hem in het water en daarom heb ik een goede hoop dat hij weer naar de scores van 2022 weet te groeien, ondanks dat hij tegenwoordig minder kleine wedstrijden rijdt.

Lennert van Eetvelt

Een van de grote revelaties van het afgelopen seizoen is aangetrokken door mijn ploeg met van Eetvelt. Hij was enorm constant en wist zich eigenlijk overal echt te meten met de besten. Door een knieblessure viel een behoorlijk deel van zijn seizoen in duigen en dat zorgt ervoor dat ik de overtuiging heb dat er nog veel marge zit op zijn score van 2024. 

Florian Lipowitz

De minst grote naam van mijn kopmannen op dit moment, maar wel een renner waar ik echt wel vertrouwen in heb. In dienst van je kopman naar een 7e plaats in de Vuelta rijden geeft voor mij aan dat je ook het kopmanschap in grote rondes aan kan. En ik verwacht dat Lipowitz dat dit jaar gaat laten zien in bijvoorbeeld de Giro waar hij dit jaar wat pech had. Ik zou niet verbaasd zijn als Lipowitz komend seizoen zijn aankoopbedrag meer dan terug gaat verdienen.

Albert Withen Philipsen

Wellicht een aantal seizoenen te vroeg maar de kans dat hij meteen een impact gaat maken in het profpeloton is er wat mij betreft ook. Albert zie ik echt als een wereldklasse talent en als hij niks tegenkomt voegt hij zich bij de wereldtop op termijn. Hopelijk krijgt hij dit jaar een programma voorgeschoteld met wat kleinere wedstrijden waar hij al kan scoren.

Huub Artz

Leuke doorbraak vorig jaar gehad op U23 niveau en ik heb het idee dat hij dat dit jaar meteen gaat doortrekken in kleinere wedstrijden bij de profs. Ik verwacht dat hij veel vrijheid gaat krijgen bij Intermarche komend jaar en dat het wel een aantal keer goed gaat vallen voor hem in termen van goede uitslagen.

Ben Tulett

Renner die er voor mijn gevoel een beetje doorheen geglipt is voor mijn gevoel, waar ik op had gehoopt. Vorig jaar rond deze tijd had ik verwacht dat Tulett nog verder ging doorbreken ten opzichte van Ineos. Dat is verre van gelukt, maar ik geloof nog altijd dat het een renner is met veel potentie. Als het goed valt kan Tulett echt een enorme steal blijken.

Alberto Bruttomesso

Deze jongen gelukkig uit de klauwen van Silent Hill weten weg te houden. Alberto heb ik in de zomer op een ander spel gekocht en sindsdien volg ik hem naar tevredenheid. Zijn dichte klasseringen zijn vooral in rittenwedstrijden geweest, wat weinig CQ punten oplevert, maar als hij dit komend jaar ook in wat eendagswedstrijden kan doen dan moet hij veel meer scoren dan afgelopen jaar.

Leo Bisiaux

Het plan was om met Seixas en Bisiaux beide Franse toptalenten van Decathlon binnen te halen. Dat is helaas niet gelukt want met Seixas verloor ik in mijn ogen het grotere van de twee talenten. Echter heeft Bisiaux er wel al een seizoen bij de beloften opzitten waardoor hij misschien iets verder in zijn ontwikkeling is. Ik verwacht geen hele hoge scores van hem, maar links en rechts een keer een goede klassering.

Noah Hobbs

Het aantrekken van Hobbs is een beetje speculeren op een gerucht. Namelijk het gerucht dat hij naar EF zou vertrekken. Hobbs is misschien geen wereldklasse talent, maar wel vrij rap en ik verwacht dat hij bij EF best soms ruimte gaat krijgen. Gaat hij niet naar EF dan moet hij ook bij de beloften nog wel in staat zijn om zijn aankoopbedrag terug te verdienen.

Robert Stannard

Net terug van een schorsing had ik hem misschien moeten skippen, maar goed ergens heb ik nog altijd wel zwak voor dit mannetje. Jaren geleden had ik hem ooit in mijn team als grote aankoop vanuit de beloften, en als een van de weinige uit dat jaar wist hij zijn status van toptalent nooit echt waar te maken. Bij Bahrain vond ik hem aan het einde van het seizoen wel vrij aanvallend rijden en daardoor heb ik wel hoop dat hij wat leuke ereplaatsen gaat halen volgend jaar. Dan moet hij zijn aankoopbedrag ruimschoots terug gaan verdienen.

Andrea Raccagni

Andrea is misschien niet het allergrootste talent wat de jaren door is gekomen, maar hij heeft wel wat leuke adelbrieven. De reden dat ik in ronde drie specifiek voor hem koos is dat jonge renners bij zijn ploeg vaak meteen impact weten te maken in hun eerste neo seizoen. Bij Raccagni behoort dat wat mij betreft met zijn tijdrit en redelijk rappe aankomst ook tot de mogelijkheden. 

Rawolf

heb ik nou per ongeluk een renner te weinig ingediend? Kom ik goed weg dat Sarreau pensionado word!

Rawolf

heb mn bod weer ingediend met de laatste 2 strijders. Had Brunel nog op t oog voor een prikkie maar die heeft bbflood alweer gezien :(

Silent Hill

Blijkt een renner zijn seizoen toch niet te beginnen door bijvoorbeeld het opzeggen van het contract of een dopingschorsing, dan mag je na het afronden van alle teams voor het gespendeerde budget een nieuwe renner kiezen, Rawolf.

Ik heb het al moeilijk genoeg - lol 😂😂

Laatst gewijzigd
Flowtosti

pwoah.....dit wordt echt een seizoen overleven. Blij met Girmay die met een normaal voorjaar toch wel zou moeten verbeteren tov dit jaar. Verder is het overal net niet. Nog 828 voor 5 plekjes

1 2 3 4 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.