Ook nog even de stand in dit spel delen bij aanvang van de Tour. elrio leidt nog steeds met een riante voorsprong van meer dan 1200 punten. Goed dat Mads even pauze neemt nu. Daarachter staat alles dichter bij elkaar en zien we geregeld positiewissels. Homme en Joske47 vervolledigen het virtuele podium.

De tour is zo zo gegaan. Higuita en Vauqelin hebben goed gepresteerd en de punten gescoord die ik gehoopt had. Alaphilippe had ik iets meer van verwacht na zijn goede optreden in Zwitserland, hij dacht zelf ook beter gepresteerd te hebben... Het uitvallen van Ganna en Haig in een vroeg stadium was natuurlijk erg jammer en het kindjes van Van Poppel zorgde voor nog een uitvaller, maar ik snap dat bepaalde dingen gewoon belangrijker zijn in het leven. Zeker Ganna had ik best wat punten binnen zien halen in die eerste week.
De tour is zo zo gegaan. Higuita en Vauqelin hebben goed gepresteerd en de punten gescoord die ik gehoopt had. Alaphilippe had ik iets meer van verwacht na zijn goede optreden in Zwitserland, hij dacht zelf ook beter gepresteerd te hebben... Het uitvallen van Ganna en Haig in een vroeg stadium was natuurlijk erg jammer en het kindje van Van Poppel zorgde voor nog een uitvaller, maar ik snap dat bepaalde dingen gewoon belangrijker zijn in het leven. Zeker Ganna had ik best wat punten binnen zien halen in die eerste week.
Ik had een wat tegenvallende tour. Even zag het ernaar uit dat Roglic nog wel 3e kon worden, maar dat bleek voor hem niet belangrijk genoeg. Zimmermann viel helaas hard, Romeo liet zich zien maar haalde weinig punten. Bittner.. deed die mee? Kuss, Burgaudeau en Leknessund reden helaas vooral in dienst... ow ja en Matthews moest net voor de start forfait geven. Ach ja!
Goeie Tour voor mij met ritzeges en groen voor Milan en 6e plek in GC voor Tobias Johannessen. Die laatste had helaas een knieblessure in het voorjaar en koerste na Milaan - San Remo lange tijd niet, maar dat hij plots een goede klassementsrenner geworden is en zo pak punten scoort in Dauphiné en Tour is wel een onverwachte meevaller. Storer reed ook een goede en vooral heel aanvallende Tour, helaas heb ik daar CQ-punten gewijs veel minder aan dan dat hij anoniem top 15 in het klassement gereden had.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.