Volgens mij kom je met die boden wel degelijk op 7001 uit.
Overigens: Arry1338 en ik hadden dit als organisatie al bij de start van het seizoen gezien, maar wel pas na het afronden van het biedproces. In onderling overleg hebben we dan besloten daar verder niets mee te doen. Impact op het spel lijkt ons immers nihil.
Bron van de fout gevonden: ik heb een bod van 453 punten op Plapp gemaild (en daarmee verder gerekend), maar er staan 454 punten in de eerste post. Volgens mij had niemand 453 punten op Plapp geboden dus dan maakt het verder idd niet uit.
Komen de eerste barstjes tevoorschijn bij Team Silent Hill ? Morgado en Christen die in de Algarve door het ijs zakten in de TT, een haast puntenloos Vlaams openingsweekend ondanks het niet per sé slecht rijden van Morgado, Narvaez en Tarling ... toch pijnlijke momentjes. Even kijken hoe we terug in die positieve flow terecht kunnen komen.
Hieronder nog even een update van de stand na het openingsweekend (dus zonder de Ename Samyn Classic en de Trofeo Laigueglia).

Helaas ziet het er naar uit dat dit de laatste update in dit mooie formaat wordt. Esims heeft een ban gekregen op dit forum en zal - begrijpelijkerwijs - zijn site niet meer updaten voor dit spel. Vanuit de organisatie bedanken we hem nogmaals voor zijn werk. Zowel Arry1338, BlingSagan als ikzelf hebben dit ten zeerste geapprecieerd, en ik weet veel van de deelnemers ook. We hopen dat deze situatie tijdelijk is.
Indien niet zullen jullie het in de toekomst met minder mooie en minder frequente Excel-knutsel updates van mijn kant moeten doen.
Ik zie dat esims vandaag toch nog een update gedaan heeft op z'n site. Was sowieso heel leuk om te bekijken daar, dus zou jammer zijn als het stopt. Zelf sta ik in de middenmoot, vooral dankzij stabiele puntenpakkers Milan en Bilbao. Om hoger te mikken moet ik vooral hopen dat de wat op de sukkel zijnde Berckmoes en Gautherat snel weer in koers komen (en liefst ineens in vorm).
Vandaag blij als een kind met de 19de plaats algemeen van Kobe Goossens in PN en de bijhorende 23 ptn. Ja ... dan weet je dat het niet goed gaat. De magie van het seizoensbegin lijkt eventjes verdwenen. Duimen dat iedereen afgelopen maand in spaarmodus ging om de komende klassiekers terug te knallen !
En of er heel wat punten te rapen vallen in MSR: 280 voor de winnaar, 170 voor nummer 2 en 145 voor de derde. Punten die iedereen er wel graag bijwilt, dus de moeite waard om eens te kijken welke teams mogen hopen.
Arry1338: Michael Matthews
Bbflood1: Alex Aranburu
BlingSagan: Corbin Strong / Vincenzo Albanese
Elrio: Mads Pedersen / Kévin Vauquelin / Filippo Ganna
Erveedeeee: Olav Kooij
Flowtosti: Paul Magnier / Biniam Girmay
Hofsje: Jasper Philipsen
Joachim: Jonathan Milan
Limal: Maxim van Gils
Mithrandir: Mathieu van der Poel
Rahim: Thomas Pidcock
Silent Hill: Laurence Pithie
SvenVDB: Tadej Pogacar
En ineens begrijpen we waarom Elrio halsreikend uitkijkt naar deze wedstrijd ! Zaterdag een nieuwe leider in Divisie 1 ?
Thanks Maillot! Mooi om Elrio na het dramatische seizoen vorig jaar nu helemaal bovenaan te zien staan.
Ikzelf ben zowaar een beetje gestegen. En voor vandaag heb ik gevraagd aan Lenny om een overweldigende machtsgreep te plaatsen in Catalonië, komt zonder enige twijfel in orde! (Ayuso, Roglic, O'Connor, Yates's, Landa, Mas, Kuss... wie zijn dat?)
Met de punten die ik verdiend heb in de E3, zit ik al bijna op de score die ik vorig jaar had na de Tour de France. Maar ik moet ook wel nu mijn punten pakken, omdat ik toch vooral renners heb voor de eendagswedstrijden en een stuk minder voor de grote rondes. Maar ik mag niet klagen tot nu toe, behalve dan de breuken die Higuita heeft opgelopen bij een ongeluk bij de training.
Ik zie Mathieu erg graag rijden (en winnen), maar als ik het vanuit een cq-perspectief bekijk zou het nog beter gaan als hij er niet bij was.
Weer een goede week achter de rug met de tweede plaats van Ayuso in Catalonië, de winst van Tulett in Coppi en de winst van Hobbs in Alentejo.
Tulett echt een hele prettige aankoop gebleken tot nu toe, en het inzetten op Ayuso ook. Van Eetvelt en Skjelmose mogen nog meer geen renderen, en dan moet een topklassering er in kunnen zitten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.