Wielermaster CQ-Spel 2025 - Divisie 1

1 2 ... 7 8 9 10
ditisdavid
esims5.0
ditisdavid heeft trouwens wel een totaalbod van 7.001 gedaan, dus 1 punt te veel.

Met de boden zoals ze in de openingspost staan kom ik gewoon op 7000...

Maillot à Pois
ditisdavid
Met de boden zoals ze in de openingspost staan kom ik gewoon op 7000...

Volgens mij kom je met die boden wel degelijk op 7001 uit.

Overigens: Arry1338 en ik hadden dit als organisatie al bij de start van het seizoen gezien, maar wel pas na het afronden van het biedproces. In onderling overleg hebben we dan besloten daar verder niets mee te doen. Impact op het spel lijkt ons immers nihil.

ditisdavid
Maillot à Pois
Volgens mij kom je met die boden wel degelijk op 7001 uit. Overigens: Arry1338 en ik hadden dit als...

Bron van de fout gevonden: ik heb een bod van 453 punten op Plapp gemaild (en daarmee verder gerekend), maar er staan 454 punten in de eerste post. Volgens mij had niemand 453 punten op Plapp geboden dus dan maakt het verder idd niet uit.

KJP

Weinig te juichen gehad tot nu toe, maar een 1-2-3tje in Frankrijk vandaag maakt dat toch wat anders. Dat is voor mij wel een unicum in dit spel geloof ik.

Silent Hill

Komen de eerste barstjes tevoorschijn bij Team Silent Hill ? Morgado en Christen die in de Algarve door het ijs zakten in de TT, een haast puntenloos Vlaams openingsweekend ondanks het niet per sé slecht rijden van Morgado, Narvaez en Tarling ... toch pijnlijke momentjes. Even kijken hoe we terug in die positieve flow terecht kunnen komen. 

Maillot à Pois

Hieronder nog even een update van de stand na het openingsweekend (dus zonder de Ename Samyn Classic en de Trofeo Laigueglia).

000277.png

Helaas ziet het er naar uit dat dit de  laatste update in dit mooie formaat wordt. Esims heeft een ban gekregen op dit forum en zal - begrijpelijkerwijs - zijn site niet meer updaten voor dit spel. Vanuit de organisatie bedanken we hem nogmaals voor zijn werk. Zowel Arry1338, BlingSagan als ikzelf hebben dit ten zeerste geapprecieerd, en ik weet veel van de deelnemers ook. We hopen dat deze situatie tijdelijk is.

Indien niet zullen jullie het in de toekomst met minder mooie en minder frequente Excel-knutsel updates van mijn kant moeten doen.

Rawolf

laat die updates maar zitten, ik heb genoeg gezien ;(

Limal

Kop op, Rawolf, wij staan op het podium langs achter bekeken!

Joachim

Ik zie dat esims vandaag toch nog een update gedaan heeft op z'n site. Was sowieso heel leuk om te bekijken daar, dus zou jammer zijn als het stopt. Zelf sta ik in de middenmoot, vooral dankzij stabiele puntenpakkers Milan en Bilbao. Om hoger te mikken moet ik vooral hopen dat de wat op de sukkel zijnde Berckmoes en Gautherat snel weer in koers komen (en liefst ineens in vorm).

Silent Hill

Vandaag blij als een kind met de 19de plaats algemeen van Kobe Goossens in PN en de bijhorende 23 ptn. Ja ... dan weet je dat het niet goed gaat. De magie van het seizoensbegin lijkt eventjes verdwenen. Duimen dat iedereen afgelopen maand in spaarmodus ging om de komende klassiekers terug te knallen !

Laatst gewijzigd
KJP

Goede week gehad weer met Ayuso en Lipowitz. Wel jammer van het uitvallen van Skjelmose, als die ook nog podium had gereden was het echt een topweek geweest.

elrio

Ook een goede week achter de rug met Ganna en Pedersen en een beetje Vauquelin. De score die ik nu heb had ik vorig jaar pas op 17 juni, dus het gaat dit jaar iets beter. Kan niet wachten op de Milaan - San Remo!

Silent Hill

Wie heeft wie voor MSR ? Als Monument vast goed voor een heel pak punten.

Hier is de hoop gevestigd op Pithie. Een wedstrijd die hem zou moeten liggen, al is zijn vorm vrij onzeker.

Laatst gewijzigd
Martieme Tine

Ik heb Matthews, die zou nog wel eens wat punten kunnen halen. 

Silent Hill

Verkeerde post

Laatst gewijzigd
Silent Hill

En of er heel wat punten te rapen vallen in MSR: 280 voor de winnaar, 170 voor nummer 2 en 145 voor de derde. Punten die iedereen er wel graag bijwilt, dus de moeite waard om eens te kijken welke teams mogen hopen. 

Arry1338: Michael Matthews

Bbflood1: Alex Aranburu

BlingSagan: Corbin Strong / Vincenzo Albanese

Elrio: Mads Pedersen / Kévin Vauquelin / Filippo Ganna 

Erveedeeee: Olav Kooij

Flowtosti: Paul Magnier / Biniam Girmay 

Hofsje: Jasper Philipsen

Joachim: Jonathan Milan 

Limal: Maxim van Gils 

Mithrandir: Mathieu van der Poel

Rahim: Thomas Pidcock

Silent Hill: Laurence Pithie

SvenVDB: Tadej Pogacar 

En ineens begrijpen we waarom Elrio halsreikend uitkijkt naar deze wedstrijd ! Zaterdag een nieuwe leider in Divisie 1 ?

Silent Hill

Of misschien zelfs vandaag al.

Spannend dit !

Pier Tol

Gisteren een goede dag gehad met Del Toro, Moschetti en Lamperti.

Voor Milaan San Remo Matje Mohoric in m'n team, hopelijk is die weer helemaal opgeknapt.

Pier Tol

Das zuur, daar gaan de punten voor Del Toro....

elrio

Ganna heeft gisteren voor mijn team de stille heuvel overwonnen.

Silent Hill

Iets waar voor gevreesd werd: als de grote namen in actie komen, gaat het snel.

Het is intussen drummen daar bovenaan. Super interessant om volgen !

Maillot à Pois

Update na Milaan-Sanremo, met inderdaad onze jarenlange organistor elrio als nieuwe leider

000305.png

Limal

Thanks Maillot! Mooi om Elrio na het dramatische seizoen vorig jaar nu helemaal bovenaan te zien staan.

Ikzelf ben zowaar een beetje gestegen. En voor vandaag heb ik gevraagd aan Lenny om een overweldigende machtsgreep te plaatsen in Catalonië, komt zonder enige twijfel in orde! (Ayuso, Roglic, O'Connor, Yates's, Landa, Mas, Kuss... wie zijn dat?)

elrio

Met de punten die ik verdiend heb in de E3, zit ik al bijna op de score die ik vorig jaar had na de Tour de France. Maar ik moet ook wel nu mijn punten pakken, omdat ik toch vooral renners heb voor de eendagswedstrijden en een stuk minder voor de grote rondes. Maar ik mag niet klagen tot nu toe, behalve dan de breuken die Higuita heeft opgelopen bij een ongeluk bij de training.

Ik zie Mathieu erg graag rijden (en winnen), maar als ik het vanuit een cq-perspectief bekijk zou het nog beter gaan als hij er niet bij was.

KJP

Weer een goede week achter de rug met de tweede plaats van Ayuso in Catalonië, de winst van Tulett in Coppi en de winst van Hobbs in Alentejo.

Tulett echt een hele prettige aankoop gebleken tot nu toe, en het inzetten op Ayuso ook. Van Eetvelt en Skjelmose mogen nog meer geen renderen, en dan moet een topklassering er in kunnen zitten.

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.