Wielermaster CQ-Spel 2025 - Divisie 1

1 2 ... 5 6 7 8 »
Limal

Mooi al dat enthousiasme zo vroeg in het seizoen, hopelijk kunnen we dit een heel jaar volhouden! 😀

Als ik naar mijn starters in Valencia kijk vrees ik dat Lenny nog zal knechten voor de vanop-Colombiaanse-hoogte-vroeg-in-vorm-zijnde Buitrago (en misschien Bilbao). Donaldson kan misschien eens naar een verre ereplaats sprinten, tenzij Krijnsen daarvoor de aangewezen man wordt bij Jayco.

Mijn voorspelling is dat MàP in dit rondje de beste zaakjes gaat doen.

Maillot à Pois

Ik hoop van ganser harte dat de glazen bol van Limal dit keer goed afgesteld staat 😄

Intussen is het Australische blok van de WorldTour kalender volledig afgerond en is het seizoen ook in Spanje en Frankrijk van start gegaan.

Silent Hill blijft wild te keer gaan, en breidt zijn voorsprong op zijn achtervolgers steeds verder uit, met name dankzij de nationale titel van Narvaez, de overwinning van Jan Christen in Mallorca en de podiumplek van Laurence Pithie in Cadel Evans. 

Door de zege van Mauro Schmid volgt Pier Tol nu op plek 2.

Bij deze wil ik iedereen ook nog eens van harte aanraden de website van esims te bezoeken of zelfs bij zijn bookmarks te zetten. Intussen vind je daar een schat aan informatie, zoals details per team en de scorende renners voor elke wedstrijd.

000240.png

Silent Hill

Mooi werk, Maillot, esims en Arry. Jullie maken het extra leuk om volgen zo !

Mithrandir

Top dit is heel goed voor de beleving.

Limal
Maillot à Pois
Ik hoop van ganser harte dat de glazen bol van Limal dit keer goed afgesteld staat 😄 Intussen is he...

Heb je het al óóóóóit geweten dan dat mijn glazen bol mij in de steek liet? Oké, een op twee keer in een baggagedragerspel misschien, maar dat is natuurlijk iets volledig anders...

1 2 ... 5 6 7 8 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.