Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 12 ... 198 199
billi

vraagje
BB-codes: kunnen jullie dat overzichtje nalopen en aanpassen?

Silent Hill

Wat ook eens mag aangepast worden:
als iemand Wielerflits opzoekt via Google, vind je dit:

WielerFlits | Wielrennen – wielernieuws op WielerFlits
www.wielerflits.nl/
Wielernieuws vindt je op WielerFlits.

Nieuwsarchief
Dat vindt je in het nieuwsarchief van WielerFlits. Hierin wordt het ...

En idem op het forum:

Baanwielrennen
In deze categorie vindt je alles over het baanwielrennen.

In al die jaren niemand die hierover valt. Valt dus niet op, maar je hebt zo van die kommaneukers als mezelf :p

RainbowJersey

Ik zou het wel een leuke toevoeging vinden wanneer de poll op de website wordt beëindigd er een artikeltje komt met de uitslag en daar wat tekst bij. Nu stem ik wel altijd op de poll maar dan is er ineens weer een nieuwe en weet ik eigenlijk niet wat de uiteindelijke uitslag was van de poll

Laatst gewijzigd
simplex

'@RJ. Hecht aub niet te veel waarde aan inhoud, bereik en eindoordeel van polls. Dus het evt. achteraf commentaar is ook al voor iedereen redelijk te begrijpen uit o.a. andere topics

Ik reageer hier maar even omdat ik soms bang ben dat dit topic weer te snel in het archief verdwijnt zonder kennisname en dat vind ik niet altijd een verbeterpunt!

Laatst gewijzigd
petoi

Zie PTS afwezigheid.

FOUT: Gedupliceerde reactie gedetecteerd, het lijkt erop alsof je dit al geschreven hebt!
Klopt wel maar een dubbele post in hetzelfde topic zou na een half jaar wel weer mogen toch? (maak er 2 weken van ofzo)

billi

t is niet tijdsgebonden vlg mij, heb er ook vaak last van, werk dan met een "." of ".." enz of zoiets .... t is niet anders

rput

Ik vindt WF echt een geweldige site, maar erger me de laatste tijd aan de videos van valpartijen die in bijna elk topic automatisch verschijnen en die vanzelf starten. Is hier wat aan te doen?

achtpuntzes

het filmpjes-beleid is echt te triest voor woorden. valpartijen worden eindeloos herhaald, ik heb LL nu al 300 keer zien crashen, en dan heb ik thuis zelfs nog ad block. kom jongens, doe eens normaal zou ik zeggen.

simplex

De eerdere uitleg hieromtrent van Martin begrijp ik dan ook echt niet.
Het seizoen is al 2 maanden bezig en er zijn prachtige en steeds meer actuele beelden beschikbaar. Toch moeten de bezoekers bijna al twee maanden lang met moeite deze pagina's openen en nog moeilijker omlaag kunnen scrollen om reacties te kunnen lezen.
Hou wielrennen aub leuk en laat de sport zien ipv de diverse negatieve randverschijnselen.

Tot slot.
Ook nog eens slechte slappe filmpjes die weinig met echt actie wielrennen te maken hebben.
Gezien de vele opmerkingen hierover en zeker niet alleen in dit topic graag toch een uitleg/toelichting aan de lezers inzake de nu te verwachten actie en vervolg.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Gezien de vele opmerkingen hierover en zeker niet alleen in dit topic graag toch een uitleg/toelichting aan de lezers inzake de nu te verwachten actie en vervolg.
Ik kan je daarin wel volgen, de actualiteit en relevantie van de filmpjes laat te wensen over. Ik heb ze daarom verwijderd.

Het seizoen is al 2 maanden bezig en er zijn prachtige en steeds meer actuele beelden beschikbaar

We kunnen natuurlijk niet elke video die op het internet staat zomaar publiceren. De rechten om deze te mogen tonen, moet je kopen. Nu hebben we met de ePlayer de beschikking over de rechten van (de meeste) ASO wedstrijden, maar deze bestrijken niet te hele kalender.

achtpuntzes

'@ Martin:
harstikke bedankt :)

simplex

'@Martin. Bedankt voor de snelle opvolging van het verbeterpunt ;)

Moosje07

Ik vind het vervelend dat er bij artikelen met een filmpje, dit filmpje niet in tekst toegelicht wordt.. Wanneer je niet in de gelegenheid bent om het filmpje te kijken, of het simpelweg liever leest, kan dit niet.

Daarnaast vind ik de reclame op de mobiele website irritant, deze begint zomaar af te spelen met geluid, erg onhandig.

Piet Lut

Wat een gezeur over reclame. Beseffen jullie wel dat deze geweldige website niet zou bestaan zonder de reclame. Neem het gewoon voor lief want je krijgt er ook een hoop voor terug. Ik steun Wielerflits en klik zelfs 1 a 2 keer per dag gewoon op een advertentie omdat ik weet dat ze daardoor meer ontvangen waardoor zij weer verder kunnne investeren in het goede werk wat ze doen.

O nee, wacht, we zijn Hollanders dus zeuren we en willen we alles gratis krijgen en niks zelf geven

achtpuntzes

'@ Piet Lut:
ik zie niemand die iets tegen de reclames heeft, er wordt alleen maar 'gezeurd' over reclames en filmpjes die uit zichzelf beginnen af te spelen inclusief geluid. en dat is voor veel mensen per definitie irritant.
maar fijn dat je zo begaan bent met het financiele reilen en zeilen van WF, als je honderd keer op zo'n advertentie drukt heeft WF alweer een hele euro verdiend, lol :)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik vind het vervelend dat er bij artikelen met een filmpje, dit filmpje niet in tekst toegelicht wordt.. Wanneer je niet in de gelegenheid bent om het filmpje te kijken, of het simpelweg liever leest, kan dit niet.
We kiezen ervoor om onze video-content beknopt samen te vatten, juist om mensen uit te nodigen om het filmpje te bekijken. In het opnemen en montage gaat immers veel werk zitten en het aantal views zien wij ook als een vorm van waardering.

Indien je niet in de gelegenheid bent om het filmpje te bekijken, kan je het natuurlijk ook op een later moment terugzien. Wie zich abonneert op ons Youtube account, hoeft geen video te missen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

...

Laatst gewijzigd
billi

Weeral krijg ik het gevoel dat het forumgedeelte wordt ondergewaardeerd :(

waarom???

Er doet zich weer een probleem voor ...... (hopelijk wordt het opgelost)

Forum gedeelte: topics + reacties na een jaar niet meer wijzigbaar, dat geeft problemen voor menig forum topic
gevolg: meer topics + onnodige extra reacties ipv aanpassingen
Nu was 2015 nog een gebroken jaar, maar 2016 ... :o
al die jaar-forum-topics die eind 2015 geopend zijn en doorlopen tot begin 2017 krijgen daar problemen mee, titel niet meer te veranderen, topic tekst niet meer te veranderen, standen, overzichten, kopieren na nieuw jaar, incl links (zelf had ik een topic die ik meerdere jaren wilde gebruiken, maar helaas)

Bij nieuwstopics blijven de reacties wel te bewerken langer dan een jaar :o
En wie veranderd er nog een reactie na bijvoorbeeld een maand op een nieuwsbericht

Er is duidelijk niet over nagedacht

Ik begrijp dat dit mogelijk met server capaciteit te maken heeft, mogelijke oplossing:
Forum: forum+reacties blijven te bewerken voor een periode van 2 jaar
Nieuws: reacties na een maand niet meer te wijzigen

hopelijk doen jullie wat met dit probleem

Justin Case

Tegen het probleem met de niet-wijzigbare forumberichten van meer dan een jaar geleden liep ook ik aan bij het Peloton-topic. Daar was de beginpost een vergaarbak van links en informatie die regelmatig wijzigde. Ik heb het nu omzeild door een topic per seizoen te maken. Geheel ideaal is het niet.

SolitaryShell

Kan die niet-wegklikbare reclame van T-Mobile niet gewoon geweigerd worden? Zou wel fijn zijn als je ook nog gewoon de site kon gebruiken in plaats van dat je de helft van de tekst nooit meer kunt lezen.

achtpuntzes

die google translate reclame van dat haargroeimiddel en dat voetverzorgingsproduct mag ook wel weg. voor de gein eens op gedrukt, en je komt op een zelf in elkaar geknutselde quasi wetenschappelijke alweer google translate vertaalde webpage uit met daaronder valse, wederom google translate vertaalde, zogenaamde gebruikersrecenties van puur Nederlandse namen uit.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Kan die niet-wegklikbare reclame van T-Mobile niet gewoon geweigerd worden? Zou wel fijn zijn als je ook nog gewoon de site kon gebruiken in plaats van dat je de helft van de tekst nooit meer kunt lezen.
Klopt, dit is niet de bedoeling. We laten hem eruit filteren.

@billi en pirazzi: ik vraag Leon of hij op jullie vragen wil reageren.

Leon

'@billi en @Justin Case: als het goed is kunnen topics nu 10 jaar bewerkt worden. Kunnen jullie dit bevestigen?

billi

'@Leon, bedankt, 10 jaar kan ik niet bevestigen :p , maar meer dan een jaar wel :) , dat is mooi, zeker in het forum gedeelte is dat wel van belang

nogmaals bedankt voor de snelle aanpassing :)
ik ben content

(her en der speelde dit probleem al, maar naar het einde vh jaar had dit probleem een stuk groter geweest)

petoi

Sinds kort is het niet meer mogelijk een tekst te selecteren en dan omhoog of omlaag te scollen. (Om zo een PTS speelronde te kopieren bijvoorbeeld) Zou hier naar gekeken kunnen worden?

1 2 ... 12 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.