Kun je aangeven in welke situatie dit probleem ontstaat? Ik krijg het op geen enkel besturingsysteem/browser voor elkaar om het probleem te reproduceren.
Iets wat ik heel erg graag zou zien bij Wielerflits is een liveblog. Hoeft uiteraard niet per sé voor iedere koers maar lijkt me leuk als er selectief koersen live door een blog te volgen zullen zijn. Vind het altijd ook fijn naast het beeld zo'n blog te hebben om alles nog eens op een rijtje te hebben. Kan me overigens ook voorstellen dat dit te arbeidsintensief word maar het lijkt me in ieder geval heel vet!
regelmatig ook niet. Vandaag in de volg hier van Catalonië helemaal niks over de koers, er gebeurde ook niet veel maar er was echt wel het een en ander te melden. Daarnaast zijn de reacties ook hel onoverzichtelijk en staat er vooral een hoop discussie tussen forumleden in. Dus nee, wat mij betreft geen liveblog.
'@Lutsenkofan nee, voor reacties over de koers is het normale volgtopic in het nieuwsgedeelte. Dit is echt puur koersupdates. Anders hebben we straks 2 topics waarin gereageerd wordt over de koers. Laten we ze gescheiden houden dan kan ook niemand daarover vallen.
@Rainbowjersey ik wil eerst eens kijken of het werkt. Dus voorlopig met vaste mensen, zodat er niet 3x hetzelfde wordt gepost.
hmm, succes met jullie live-blogs. zelf zit ik gewoon in de volgtopics als ik een koers niet kan kijken, want daar kan ik op een gezellige, niet geforceerde manier (sorry, Daan) ook precies zien wat er in de koers gebeurd, en ook nog een beetje slap ouwehoeren. verder denk ik dat zich maar een klein percentage flitsers zich op het forum begeeft, misschien kan je meer mensen bereiken door WF te vragen een link naar de WF-forum-live blog in het volgtopic te plaatsen. en dan niet bij de reacties, want om de tien reacties reclame maken voor je liveblog lijkt mij irritant.
ah, misschien is het wat om aan degenen die de live blog gevolgd hebben te vragen zich na afloop van de koers een berichtje te laten posten dat ze het gevolgd hebben zodat je kan zien voor hoe veel mensen je het hebt gedaan en dus of het rendabel/ de moeite waard is geweest.
Als er een linkje naar de topics geplaatst kan worden in de volg-hier's zou dat heel fijn zijn inderdaad, ik denk dat het handig is het een tijdje (lees: een á twee weken) uit te proberen en dan met constructieve feedback te kijken of het misschien wat is voor de volg-hier's.
Hoe ik het voor me zag was in eerste instantie een liveticker in de volg-hier die iedere minuut/halve minuut automatisch refresht. Dit hoeft niet veel ruimte in te nemen en zo blijven de reacties ook vrij voor discussies. Utopisch zouden er natuurlijk ook nog tijden tussen de verschillende groepen bij staan en wie zich in welke groep bevind maar dat is weer een heel ander verhaal ;)
Ik kan nu best de liveticker van de organisatie van de Ronde van Catalonië volgen, en in de zomer die van de Tour, etc. maar ik zou het leuk vinden als we een echte wielerflits liveticker hebben. Sowieso vind ik de livetickers van de organisaties vaak heel gebrekkig, maar het zou ook leuk zijn als hier dan ook iets meer over Nederlandse renners gebracht word in de liveticker.
Er zijn vast genoeg mensen die hier wel eens aan bij willen dragen zodat we een aantal koersen kunnen volgen. Is er interesse, dan zullen er vast meer mensen willen helpen en kunnen we het uitbouwen. Vind niemand het iets? Dan is het gauw klaar lijkt me.
'@TiesW. volgens mij kan dat alleen als er iemand van WF daadwerkelijk bij de koers aanwezig is.
Je zou met een ticker op WF altijd afhankelijk blijven van andere tickers. Of je doet het op basis van live Tv-beeld, maar dan nog ben je afhankelijk wat je voorgeschoteld krijgt.
Ik vind het een leuk idee, maar praktisch onuitvoerbaar denk ik.
'@Scotty, ik snap je gedachtegang maar ik denk dat het best uitvoerbaar is. Ik erger me er ook juist kapot aan dat een heleboel informatie niet overzichtelijk word weergegeven in een liveticker terwijl het wel live te zien is. Ik vind een liveticker overigens ook juist fijn naast het live beeld, maar dat is mijn mening. Ik denk dat we moeten kijken hoe het uitpakt en wie weet heb je inderdaad gelijk.
ik heb de twee WFtickers gevolgd de eerste helft van de koersen, en heb bijna nog TiesW's werk afgemaakt, maar rahimns was me voor. dit kan best een meerwaarde zijn, maar misschien kan WF in het volgtopic een link plaatsen (onder bijvoorbeeld de link naar de Sporza liveticker) om dit initiatief wat makkelijker bereikbaar te maken voor de gemiddelde flitser die niet vaak op het forum komt.? kleine moeite. :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.