Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 14 ... 198 199
TiesW

Precies achtpuntzes. Het mooiste zou natuurlijk zijn als we hier echt iets voor op kunenn zetten en dit in de toekomst mee genomen kan worden als echte liveticker in de volg-hier bijvoorbeeld, maar voorlopig is dit goed denk ik. Kunnen we ook goed kijken hoe haalbaar dit is op de lange termijn.

Poeksel

Firefox heeft last van een script van Wielerflits en crasht de hele tijd. In Chrome (nog) geen problemen. Iemand anders met FF ook last?

TiesW

Iets anders wat ik heel graag nog op het forum zou zien is een mogelijkheid om een tweet te embedden in een post of reactie zegmaar.

Poeksel

Nou, Chrome blijkt Wielerflits ook kut te vinden. Is er een of ander nieuw advertentie-script of zo? Ik probeer nog even Edge...

LyndaLid

Ik weet niet of het al gezegd is, maar die video advertenties zijn echt funest voor deze website!

Als ik op een goed device zit dan maakt het niet zo heel veel uit, maar op een wat slechtere of oudere computer wordt het bijna onmogelijk om wielerflits te gebruiken.

Ik snap heus wel het verdienmodel achter zo'n website, maar dit gaat echt vreselijk ten koste van de kwaliteit. Doodzonde!

Poeksel

Ik weet niet of het aan de video-advertenties ligt, maar nog steeds crashen mijn browsers (FF, Chrome en Edge) vaak op Wielerflits. Chrome suggereert dat een flash-plugin het probleem is.

Ben echt de enige met dit probleem?

achtpuntzes

de wf-tickers zijn alweer van de baan? was nochtans een goed initiatief.

simplex

Nee Poeksel, ik heb hier ook al een drietal dagen last van.

Jacco van Stierop

'@Poeksel
Nee, je bent niet de enige. Ik heb precies hetzelfde, inderdaad sinds 3, 4 dagen. Heel irritant.

Chrys

Ik heb precies dezelfde problemen. Heel vervelend en hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

'@Poeksel, LyndaLid, simplex, Jacco van Stierop, Chrys en anderen
Erg vervelend, dat is uiteraard niet onze bedoeling.
Ik heb zelf het probleem nog niet ondervonden, maar lees hier dat meerdere gebruikers er last van hebben.

Zouden jullie ons kunnen helpen en exact kunnen aangeven wanneer het misgaat?
Dan kunnen wij uitzoeken waar het probleem ligt.

Zouden jullie de volgende gegevens door kunnen geven:
- tijdstip
- URL
- soort browser (IE/Chrome) plus versie
- exacte foutmelding

Bedankt alvast!

TiesW

Nog niet, achtpuntzes. Heb er zelf simpelweg weinig tijd voor gehad maar ik wil vooral andere WF'ers aanmoedigen zelf WFtickers te hosten! Ik zal proberen of ik nog het een en ander online kan gooien!

simplex

'@Martin
-tijdstippen : vrijwel gedurende gehele en nu al drie avonden
-URL vooralsnog alleen op Wielerflits bij zowel nieuwstopics als forum
-Chrome ...versie (ik vermoed de laatste update) onbekend voor mij
-foutmelding: shockwave has crashed
opnieuw laden
kan shockwave niet laden
Voer ik die instructie uit dan krijg ik weer even wat beweging met scrollen en teksten maken

Dat is wat ik op het moment weet.

Laatst gewijzigd
Piet Lut

Wat ben ik toch blij dat ik een Apple heb met Safari. Zelden problemen met wat voor website dan ook

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb geen probleem zelf, met welke browser dan ook...

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Ik heb er nu geen last meer van; problemen traden op bij de homepage en niet op de forumpagina.
Lijkt me zeer waarschijnlijk dat de video-advertenties de boosdoeners waren (ik heb Chrome).

Poeksel

Deze avond is het ook nog goed gegaan tot nu toe.

simplex

Bij simplex ging het vanavond ook weer zoals gewoonlijk.

Klootje Kriekeljon

De site staat wel goed op zomertijd, maar bij het editten van je reactie komt de wintertijd er nog achter te staan.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

'@ martin

Ik heb er op mijn werk last van. Dat komt door de relatief oude computer en het gebruik van internet explorer (denk ik). Maar een site als wielerflits zou toch niet mogen vastlopen, ook al is het op een oud medium. Andere sites doen het bovendien beter, zelfs Facebook (waar toch ook veel filmpjes staan).

Het is verder gedurende de dag, en het zijn echt de filmpjes waar het fout mee gaat, en dus op elk punt in de website waar die tevoorschijn komen.

Foutmelding krijg ik niet, maar hij loopt gewoon vast. Soms permanent, en soms staat ie gewoon een tijd stil en duurt het laden vreselijk lang (vanwege die filmpjes).

Laatst gewijzigd
Limburger

Zou de Wielerflits Live uitzending voortaan sneller in podcast-vorm beschikbaar kunnen zijn op IOS? Nu verschijnt de nieuwste aflevering vaak pas een paar dagen nadat deze is uitgezonden via youtube. Het resultaat hiervan is dat hij eigenlijk al vrij snel outdated is, waardoor je bijvoorbeeld op donderdag naar de voorbeschouwing van de ontknoping van het klassement van de Driedaagse De Panne luistert, terwijl deze reeds verreden is.

zoetepap

Kan de promotie voor de podcast niet wat minder?....voorbeschouwing, nabeschouwing en alle dagen veel plaats inemen,verkeerdelijk afspelen etc. Gewoon op de dag zelf even aankondigen en 1topic Thats it.

Poeksel

Toch weer problemen (Firefox 45):

"Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, de scriptdebugger openen, of het script laten doorgaan.

Script: http://8304.bapi.adsafeprotect…placementId=www.wielerflits.nl:158"

En nu: "De Adobe Flash-plugin is gecrasht."

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@poeksel heb je de laatste versie van de flash plugin al geïnstalleerd ?

achtpuntzes

edit redactie: lees je mail aub
edit; ah net gelezen en een mail teruggestuurd.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 14 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.