Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 129 ... 199 200
Maillot à Pois

Die rolverdeling is onveranderd. Maxim houdt zich bezig met het journalistieke gedeelte, ik met het zakelijke gedeelte (waaronder commercie, organisatie etc.)

Bedankt voor je antwoord, Martin.
Beetje jammer dat net jij dan de enige bent die reageert op deze vragen omtrent inhoudelijke feedback op een journalistiek artikel, waar je je dus eigenlijk niet mee bezighoudt/dient te houden.

josemanuelfuente

Voor de zoveelste maal weer moeten inloggen, ergernis nummer 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Martino87

Kun je dan misschien wel even aan Kerckhoffs vragen om hier een reactie te geven? Ik neem aan dat jullie wel contact met elkaar hebben.

FDJ

Wat ik denk dat het meeste frustratie oplevert bij een aantal leden is dat eigenlijk alle redactieleden de moeite nemen te reageren op kritieken en vragen. Of het nu Martin, Maxim, Youri, Nico of wie dan ook is ze doen het allemaal. Dan hoef je het niet met elkaar eens te zijn, maar heb je denk ik als lezer, reageerder wel het gevoel dat je geluid serieus genomen wordt.

Ik heb Raymond nog nooit zien reageren. Dat is enerzijds zijn goed recht, anderzijds past het niet bij Wielerflits. Kerkhofs noemde bij zijn komst onder meer Wielerflits het medium voor de toekomst en prees eigenlijk de community. Als je je dan behalve interviews, analyses etc volledig afzijdig houdt van de community dan denk ik dat je de plank misslaat en dat een gemiste kans is. Een verbeterpunt voor Raymond dus wat denk ik een hoop minder weerstand onder bepaalde artikelen oplevert.

Klootje Kriekeljon

En Kerckhoffs?

Iedereen kan zien dat er onder zijn artikelen steeds reacties verwijderd worden. Alleen maar omdat die kritisch zijn op de inhoud. Ik denk dat heel wat mensen nogal underwhelmed zijn als het gaat om wat hij tot nu toe qua inhoud bijdraagt.. En ik denk dat Raymond dat een beetje lastig vindt. Maar als hii achter zijn inhoud staat.. waar is hij dan precies bang voor?

Ik hoor graag zijn eigen motivatie.

Il Leopardo della Primavera

Ik denk dat we lang kunnen wachten op een reactie van Raymond. Die voelt zich ogenschijnlijk verheven boven ons. Zonde wel. Misschien nog een oud Televaag-trekje?

Romāns Vainšteins

Ik snap goed dat Kerckhoffs niet op de forumnisten ingaat, dan zou het een enorme battle van hem tegen de rest worden die je nooit winnen gaat. De meerwaarde zie ik er, eigenlijk net zoals bij andere moderators die hier en daar ineens opdoemen om zich te verdedigen, ook niet echt. iig niet op het publieke forum, doe dat anders specifiek in dit topic.

Als analist, opinist vind ik Kerckhoffs niks want heb er een heel sterk onderbuikgevoel van vooringenomenheid bij: artikelen worden opgetogen rondom een van tevoren bepaald(e) standpunt/visie. Hij is het meestal niet zelf.

Martino87

'@RV wat mij betreft hoe hij ook niet inhoudelijk in discussie te gaan, maar vind wel dat hij moet aangeven waarom hij berichten klakkeloos verwijderd waarin het meest negatieve woord ‘onzin’ is.

John Bidon

Het topic: 'Niki Terpstra: “Niets is frustrerender dan verliezen omdat het materiaal niet goed is”, linkt naar een externe site (jullie blaadje) zonder melding te maken dat het een advertentie is. Kan foutje zijn natuurlijk, maar graag aanpassen zodat mensen weten dat ze omgeleid worden naar een externe site.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Het topic: ‘Niki Terpstra: “Niets is frustrerender dan verliezen omdat het materiaal niet goed is”, linkt naar een externe site (jullie blaadje) zonder melding te maken dat het een advertentie is. Kan foutje zijn natuurlijk, maar graag aanpassen zodat mensen weten dat ze omgeleid worden naar een externe site.
Daarom staat er een [RIDE] button voor. Ik heb deze een paar minuten na publicatie toegevoegd, dus wellicht dat dit elkaar gekruisd heeft.

Marcus Aurelius

De live chats tijdens de wedstrijden zijn ronduit een bron van ergernis. Dat gezever over van alles en nog wat, behalve over de koers, het is niet leuk meer. In primetime gaat het dan ook weer echt te hard en is er helemaal geen zinvolle commentaar meer. Oplossing: meerdere chatrooms tegelijkertijd waaruit je kan kiezen ?

Romāns Vainšteins

Het is al een tijdje dat ineens artikelen op deze site naar andere sites linken.

Ik weet niet hoe de wet precies is maar als ik die mocht maken zou ik verplichten er met koeienletters ADVERTENTIE bij te zetten. Niki wel kennelijk weer een klokkie en nu het niet meer met fietsen kan maar 1 of ander iets aanraden waar recreanten geen moer aan hebben omdat het niet uitmaakt of ze nou 31,2 of 27,3 gemiddeld rijden.

Lalsacien

'@Marcus gewoon de volg hier topics weer terug. Dan kan Dolfy ook weer meedoen op de site.

Kelder is de Man

Inlogprobleem blijft een langslepend issue inderdaad. Los dat op en stop ajb met de duimpjes. Het voegt absoluut niets toe.

FDJ

Heb ik er volledig overheen gekeken of staat er geen enkel bericht over het WK tijdrijden u23 op waar Shirin van Anrooij zilver pakte achter Vittoria Guazzini? Ze zijn wel gehuldigd samen met Bauernfeind.

Maillot à Pois

'@FDJ
Wielerflits maakte er geen afzonderlijk artikel over, maar vermeldt het in het artikel over de TT voor elite.
Helemaal volgens de lijn van de UCI dus eigenlijk ;-)

xistnc

En volgens die ingeknutselde alinea werd Kopecky 9e bij de U23.

De kans dat Julie Van de Velde een volledig eigen artikel met loftuitingen krijgt voor haar 22e plek is hier groter dan de kans dat het zilver van Van Anrooij de verdiende aandacht krijgt.

Romāns Vainšteins

Op ipads is er nu weer sprake van verspringende secties wanneer er bepaalde ads opspringen.

Doe dat aub niet want je kan dan simpelweg niets lezen

Poeksel

Ik ben niet zo'n fan van dat nu alle ploegen en renners een link zijn in een artikel. Of althans, dat het in een kleur gebeurt die afwijkt van de tekst. Wat vinden anderen ervan?

Limal

'@Poeksel, mij komt het ook over als te druk. Zeker wanneer dezelfde ploegen/renners meerdere keren per artikel een hyperlink toebedeeld krijgen. Een gevolg wellicht van automatische links bij bepaalde trefwoorden, ter indexatie/SEO?

Romāns Vainšteins

Klinkt dit weekend het Wilhelmus in Wollongong? Voorspel jouw WK-winnaar en win!

ARGH!

Stims

Kan iemand mij uitleggen wat precies het nut is van Wielerflits.be?
Volgens mij gebruikt letterlijk niemand die site en gaan alle Belgen gewoon naar Wielerflits.nl, met al het nationalistische Nederland-België gezeik in de comments als gevolg.

Laatste man

Met de clickbait titels en nutteloze artikelen over Belgie-Nederland onderwerpen zitten we nu wel erg met zinloze discussies. Gefrustreerde trollende Belgen die na Evenepoel z’n succes als paddenstoelen uit de grond schieten en daartegenover weer ongezouten Hollandse hakkers op Belgisch nieuws.

Puntje van aandacht.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Een gevolg wellicht van automatische links bij bepaalde trefwoorden, ter indexatie/SEO?
Dat is inderdaad de achterliggende reden. Door hiernaar te linken verbeteren we de resultaten in de zoekmachines.

xistnc

Maar dan kan zo'n link alsnog best wat minder zwaar gevisualiseerd worden. Combineer een kleiner accentje met een wat zwaarder accent bij mouseover.

1 2 ... 129 ... 199 200

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.