Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 130 ... 201 202
John Bidon

Hebben we een wereldkampioen, moet ik naar pagina 2 gaan voor het artikel. Kan zo'n nieuws niet gewoon als bovenaan worden gepind op de mainpage voor een dag? Dat is toch zeker belangrijker dan wat Pa van der Poel te melden heeft?

Wheely

Eens John, dat doen ze natuurlijk wel vaker maar nu is het wel erg gek inderdaad. Ik zou het wedstrijd verslag groot plaatsen en daaronder de reactie van Annemiek en dan de voorbeschouwing op de mannen morgen.

Stims

Nou heren redactie, ik denk dat alle artikelen over 'van der Poel'- gate wel hebben bewezen dat het duimpjessysteem niet werkt en ook nooit zal werken. Al vanaf dag 1 is het volledige gekaapt door fanboyisme en nationalisme. Maar dat had iedereen jullie van te voren ook al verteld...

Hup, weg ermee.

Laatst gewijzigd
FDJ

Ik sluit me aan bij de opmerking van het duimpjessysteem. Hoe het nu gebruikt wordt, heeft niets maar dan ook niets met filteren van kwalitatieve reacties te maken.

In de Vd Poel gate, maar ook bij berichten over andere zaken worden de duimpjes gekaapt door fanboys. Er staan in de diverse topics soms hele goede reacties, onderbouwd en wel, maar die krijgen dan minnetjes na minnetjes. Het zou zonde zijn als op die manier trouwe leden en reageerders naar de achtergrond verdwijnen door het opportunisme van het klikvolk dat niet eens de moeite neemt een reactie te plaatsen, maar simpel op het duimpje drukt.

De kracht van de reacties onder WielerFlits hoort hem in discussie te zitten en in discussie hoort het er nu eenmaal bij dat je op elkaars inzicht kunt reageren op inhoud. Als je dan nuchterder kijkt dan menig fanboy dan in bv de huidige berichtgeving rondom vd Poel wordt je weggefilterd in de reacties. Ik vind dat naar mensen die de moeite nemen om op een correcte manier te reageren niet fair.

En het gevolg gast zijn dat lieden af gaan haken. Duimpjes lekker bij geen stijl en dumpert laten.

pirazzi

Van mij mag het duimpjes systeem blijven!

rbc1912

Ik sluit me dan weer bij @Stims en @FDJ aan
Genuanceerde berichten worden 'gemind' en wat populistisch roeptoeteren over geweld tegen tienermeisjes wordt met gejuich ontvangen. Hetzelfde voor coronagerelateerde artikelen bijvoorbeeld. Als je maar iets tegen de stroom ingaat vliegen de minnetjes je om de oren.
Ook krijg je nu van die gevallen als 'ik mag jou niet, dus jij krijgt een duimpje omlaag van mij'. Wat op mij erg infantiel overkomt. Geen enkele toegevoegde waarde dus wat mij betreft
En als je dit dus nog verder wil implementeren met dat de populairste reactie bovenaan komt te staan is het einde helemaal zoek volgens mij

Maillot à Pois

Puntje van aandacht: een goede vervanger voor Nico zoeken, zo blijkt
https://twitter.com/NicoDick/status/1574806933017616388?s=20&t=X4Y2wd-S0BGMHr8-j0tjqg
Langs deze weg: bedankt voor de goede verslagen en interviews, en veel succes Nico! Een rustige inlooptijd in je nieuwe job zit er wellicht niet echt in ;-)

gratemans

Nogal vooringenomen standpunt dat iedereen die op duimpje omlaag klikt bij je bericht automatisch een fanboy of opportunist is.
Als je achter je mening staat wat zal jou het dan ook schelen als er iemand op duimpje omlaag klikt. De reacties blijven (voor mij iig) nog steeds op chronologische volgorde staan, niet op aantal duimpjes.

rbc1912

Dat zegt iedereen toch ook? Dat het nog steeds hetzelfde gerangschikt staat. Maar ze zijn misschien wel van plan om dat zo te implementeren dat de meest gelikete reacties bovenaan staan. Duidelijk toch?

SprintMaster

Bij controversiële onderwerpen weet je bij voorbaat dat die gekaapt worden door de uitgesproken voor- en tegenstanders. Misschien moet je af van de duimpjes naar beneden.

AWestie

Ik vond het al wonderlijk dat ik Nico bij plaatjes van Matje op het vliegveld achter hem zag lopen met niet goed te definiëren logo's. Wel een beetje afscheid met stille trom bij WF, gaan we nu de nieuwtjes bij Alpecin nog sneller weten? ;)

FDJ

'@gratemans Als dat zo zou zijn, heb ik er geen probleem mee en zou ik enkel denken laat gaan. Onnozel iets. Echter als er, zoals al aangekondigd door de redactie, leden met veel minnetjes (en daar zitten soms ook trouwe leden tussen), naar beneden gefilterd worden dan sla je de plank volledig mis. Blijft het feit dat er geen enkele meerwaarde in zit en ik het altijd associeer met de kudos van geen stijl.

Silent Hill

Als je maar iets tegen de stroom ingaat vliegen de minnetjes je om de oren.

Wat wil je dan eigenlijk ? Dat je tegen-de-stroom-in bericht 10 ups krijgt ? Dan is het geen tegen-de-stroom-in bericht meer, want iedereen is het met je eens en zou je bericht zelf wel eens als populistisch beschouwd kunnen worden zoals je zelf aangeeft. Je insteek houdt geen ... euh ... steek.

Na een maand duimpjes zou er een poll georganiseerd kunnen worden wat de leden ervan vinden. Ik vind ze best ok. Zoals ik het ervaar zijn het net de trollen en fanboys die de minnetjes om de oren vliegen, niet de 'ouwe getrouwe WF'ers'. Opzet geslaagd dus.

Laatst gewijzigd
Nico Dick

"Langs deze weg: bedankt voor de goede verslagen en interviews, en veel succes Nico!"

Dank je! Is ten zeerste geapprecieerd

Laatst gewijzigd
rbc1912

'@Silent Hill
Gedeeltelijk eensch met je. Met het eerste deel dan. Je hebt me ;)
Maar het tweede deel klopt niet. Want je ziet bij de topics van Van der Poel dat juist de fanboys de meeste plusjes krijgen, wat hier al door diverse personen aangehaald is.
Verder is het ook een soort populariteitsaward. Bepaalde lieden die niet zo goed gepruimd worden door andere lieden krijgen direct 'duimpjes omlaag' ook al zeggen ze niets schokkends. Ik vind dat gewoon infantiel. Kijk, ik lig er niet wakker van hoor, maar ik kan me goed voorstellen dat dat sommigen behoorlijk irriteert.
Ergo: houd zulke kinderachtige onzin lekker bij een schreeuwerig medium als GeenStijl ofzo (zoals @FDJ al meerdere malen heeft aangegeven). Zo'n poll vind ik trouwens een prima idee. Als de meerderheid dan beslist dat de duimpjes moeten blijven moet je daar ook vrede mee hebben

Wheely

Een duimpjes referendum, als dat maar goed gaat! ;)

rbc1912

'@Wheely : duimpje omlaag ;)

Stims

Ik word inmiddels ook he-le-maal leip van de extreme hoeveelheid nieuwsartikelen. Waarvan het grootste deel prima samengevoegd kan worden of niveautje Shownieuws is en helemaal niet thuishoort op de site. En dan heb ik het nog niet eens over al die advertenties vermomd als nieuwsartikelen.

Alles voor de clicks blijkbaar.

Laatst gewijzigd
YogiBear

Hamburger rechtsboven heeft bij mij op de mobiel (iPhone 14 pro laatste iOS) vaak kuren, waardoor bv naar forum gaan lastig is.

Lalsacien

Goed om te zien dat de duimpjes omlaag verdwenen zijn.
Zo is het glas in ieder geval voor mij halfvol ipv halfleeg.

Lalsacien

Ik vergis mij, dat is enkel als je niet ingelogd bent.
Gooi die duimpjes toch weg, heeft absoluut geen toegevoegde waarde voor mij.

FDJ

De reclame van Max Verstappen van de Jumbo is wel heel storend in beeld.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Hamburger rechtsboven heeft bij mij op de mobiel (iPhone 14 pro laatste iOS) vaak kuren, waardoor bv naar forum gaan lastig is.
Hamburger ?

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

De drie horizontale streepjes om een menu open te klappen worden hamburger icoon genoemd.

AWestie

Ik ben blij dat die bij mij merk ik steeds vaker weer wel werkt: was ook vaak niet goed uitgelijnd terwijl mobiele versie aan stond.

1 2 ... 130 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.