Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 142 ... 198 199
SprintMaster

Nogmaals melden omdat het nog steeds gebeurd: het is niet zo netjes als een artikel van 2 dagen oud weer als 'nieuws' erin gezet wordt vandaag. Doe dat op een andere manier, bv. onder een kopje 'belangrijk nieuws' ofzo.

HNak

Hoe vaak gaat Raymond het Neom-artikel nog omhoog schoppen door de publicatiedatum aan te passen?
Het allerminste wat jullie kunnen doen is er gewoon eerlijk voor uit te komen hoe de vork in de steel zit. Deze radiostilte begint een beetje lachwekkend te worden, wie denken jullie nou precies voor de gek te houden..?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Het bekendmaken van een Tour de France startlijst van een team is pas compleet als het om 8 renners gaat.

Sies

In zo'n laatste week voor de tour zou er toch dagelijks een chat moeten zijn om alle tour perikelen te bespreken?

pirazzi

Team Intermarché - Circus - Wanty heeft het team voor de Tour toch al bevestigd, waarom staat er dan geen groen vinkje bij in het overzicht?

Naakte Mollerattema

Het Neom artikel zijn we nu stiekem aan het laten verdwijnen of niet?

AWestie

Nu worden er weer andere iets oudere artikelen naar boven gezet met nieuwe datum/tijd zonder - volgens mij - concrete wijzigingen/updates. Waarom doen jullie dit @redactie?

Pizzi

Awestie +1

Maartenkoning

Het zal ongetwijfeld wel eens gezegd zijn maar een "like" button op het forum, eigenlijk net zoals op artikelen, zou ik best waardevol vinden.
Om calamiteiten tegen te gaan zou je het duimpje omlaag dan nog weg kunnen laten.

DonQuijote

Ui t de tijd tussen Usenet en de social media zeg maar herinner ik me allerlei forums; fotografie, aquariums etc.
Van een bepaald forum war ik veel actief was had de eigenaar alleen maar last van de stamgasten en was hij op een bepaald moment blij dat ze nagenoeg allemaal opduvelde naar een forum dat ze zelf hadden opgezet ( en waar het al snel totaal in de soep liep)
Soms denk ik dat hier ook wel eens; de jongens van WF worden (terecht of onterecht, daar heb ik geen mening over) continue op het matje geroepen door, naar mijn idee, een vaste groep regulars over werkelijk van alles.
Moet allemaal kunnen hoor, tis niet voor niets een forum. Maar soms denk ik wel eens: zouden zij ook liever de stamgasten zien gaan of wat minder luidruchtig willen zien?

kraamvisite

Ik zou het willen omdraaien: plaats de stamgasten op een voetstuk, een plekkie in de etalage. Soort wielercafé ofzo.
Ik begin te twijfelen of ik niet toch een robot ben, hoop fouten in recaptcha.

Wheely

'@DQ zolang de reacties blijven binnen stromen onder de artikelen en het enigszins binnen de perken blijft denk ik dat ze heel blij zijn. Je moet het niet te groot maken. Wielerflits is een prima website die zich duidelijk weet te onderscheiden van de rest van de crap. Het blijft wel het internet natuurlijk.

Sies

Als er een nieuw forum komt is het misschien handig dat de user die een onderwerp start de mogelijkheid heeft om dit onderwerp in zn geheel te verwijderen. Soms wordt er in een post zoveel off topic geluld dat het fijn zou zijn als je het topic dan als maker kan verwijderen.

kraamvisite

In ieder geval, net als in de comments op artikelen, de mogelijkheid een eigen reactie te kunnen verwijderen. Er zijn geloof ik nog al eens spijtcomments. Als je als maker een hele thread kunt verwijderen, gaat dat ook weer leiden tot onvrede. Net als op de kleuterschool, middelbare school, uni, sportvereniging, thuis, werk, gevangenis.
'T is net real life.

VincentK

Ik lees vandaag een paar dingen waar ik het erg mee eens ben.
1) Wielerflits is natuurlijk een prima website en “ klagen “ doen we over die paar procent die beter kan. Al het goede wordt als vanzelfsprekend gezien.
2) Duimpjes -alleen omhoog- in het forum zouden helpen. Je kunt dan gemakkelijk aangeven dat je het ergens mee eens bent. Duimpjes omlaag vooral niet mogelijk maken.
3) eigen reacties kunnen verwijderen is een prima toevoeging. Zo kun je gemakkelijker ontspoorde discussie -waar je je niet in had willen mengen of waarin je op een te emotioneel moment niet goed gereageerd hebt- stoppen.

Romāns Vainšteins

Je kunt gewoon eigen reacties verwijderen toch?

pirazzi

Reacties onder nieuwsartikelen wel maar op het forum kun je alleen je reactie aanpassen.

Limal

Niet hier op het forum, Romans. Tenzij men dit de afgelopen dagen heeft toegevoegd - in dat geval verwijder ik deze reactie meteen na het posten ;-)

Edit: Ja lap, mijn reactie kwam net te laat en hier staat ze dan tot in de eeuwigheid...

Laatst gewijzigd
Wheely

In de chat kwamen we zojuist tot de conclusie dat het best gek is dat je je eigen reacties onder de nieuwsberichten zo moeilijk terug kunt vinden. Dikwijls verzeil je daar in een discussie maar verdwijnt het nieuwsbericht in de krochten van de site en heb je geen idee of er nog op je gereageerd is.

Wat mooi zou zijn is als je een melding zou krijgen als er op je gereageerd wordt. (Ik weet het, vrijwel onmogelijk te realiseren momenteel) Voor de liefhebbers van de duimpjes zou een melding ook leuk zijn wellicht. Een dansende Youri linksonder in het scherm bijvoorbeeld, of ga ik nu te ver? ;-)

kraamvisite

Sowieso je eigen reacties op artikelen kunnen zien in je profiel, net als de reacties op het forum. En melding als er gereageerd wordt lijkt me vrij eenvoudig in te voegen, volgens mij werken vrijwel alle fora zo. Je eigen reacties kunnen zien werkt ook zelfregulerend ('zozo, ik heb wel heelveel gereageerd op artikelen').

AWestie

Toen ik toevallig op de Roadmap terecht kwam zag ik dat de initiële deadline op voor de Tour stond, jammer dat die - gok ik - niet meer gehaald wordt. Al een nieuw ijkmoment in gedachten?

Verder zal ik weinig meer vragen of klagen hier als Ray zijn 'analyses' eens een keertje het label 'opinie' geeft. Lijkt me iets beter de lading dekken. Beloofd!

Laatste man

8 artikelen over ‘Jumbo perikelen’ vandaag. Zelfs voor jullie een ongekend dieptepunt. Bundel de reacties gewoon. Sensatiezucht.

xistnc

Al enige tijd geleden gemeld, dus vermoedelijk gewoon genegeerd. Zijn ook kliks, immers.

Bimbo Visma

Waarom is van Vleuten die de Giro wint geen headline?

Whyze Katje

Het zou fijn zijn als reacties op artikelen van Raymond Kerckhoffs niet zonder enige verklaring worden verwijderd. Ik heb 3 keer een kritische reactie geschreven, allemaal weg en er staat geen enkel onbeleefd woord in. Ook de opmerkingen dat er commentaar verwijderd wordt worden weggehaald. Waarom is dit? Bang voor kritiek? Misschien dan beter zoals in een ander commentaar gesuggereerd wordt de mogelijkheid tot commentaar op Dhr Kerckhoffs artikelen weglaten, dan is het duidelijk dat dat niet gewaardeerd wordt. Overigens niet alleen van mij is er commentaar weggehaald maar ook verscheidene andere reacties allemaal kritisch.

1 2 ... 142 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.