Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 145 ... 200 201
Twisted-D

Op 4 (!!!) plaatsen op de hoofdpagina begint jullie YT filmpje te spelen, daarvan zijn er dan 3 gemuted. Zijn jullie zo wanhopig opzoek naar views?

Als ik ergens een pesthekel aan heb is een webpagina openen en er begint spontaan wat te spelen.

Tijd om de blockers wat scherpen in te stellen...

Onie

Automatisch afspelen van de poscast is behoorlijk vervelend.

kraamvisite

'@Maxim: er wordt nog steeds van naam gewisseld, en namen van anderen gepikt. Gister in de chat bv. Zou jullie softwareman nog eens kunnen kijken? Misschien wordt er gehackt, of is er een maas, maar wat mij betreft volledig respectloos naar andere flitsers toe, diegene(n) die het doen.

Marik

Hier ook veel hinder van filmpjes die opeens beginnen af te spelen op de homepagina.

Naakte Mollerattema

Niet alleen op de homepage

KissMyAce2.0

Hier helemaal nergens last van Maxim!
Ga zo door! Jullie zouden een vermogen moeten verdienen met het werk dat jullie leveren

kraamvisite

Voor diegenen die op laptop zitten, in de adresbalk kun je toestemmingen zodanig aanpassen, dat zowel audio als video geblokkeerd worden, of alleen audio, etc, als het te storend is.
Of je kunt denken dat de wf jongens weer ietsje meer verdienen met die auto filmpjes, als ze niet te storend zijn.

josemanuelfuente

Nergens last van

AWestie

De homepage op mobiele weergave is ook onhandig nu: links uitgelijnd en ver uitgezoomd waardoor je best precies moet klikken. Eenmaal in een bericht of op het forum weer de normale weergave.

josemanuelfuente

Rectificatie!! Heb er nu ook last van, zeer irritant.

Maillot à Pois

Bloedirritant.
Reclame heb ik alle begrip voor, de site moet draaien en de medewerkers moeten betaald worden.
Maar filmpjes die beginnen afspelen van zodra je op de pagina komt, en dan nog ergens helemaal onderin zodat je niet eens ziet waar het geluid vandaan komt en wat 'u aangeboden wordt door Total', dat vind ik niet acceptabel.

SprintMaster

Drie keer (!!!) een blok WielerFlits Update op de homepagina, is dat niet erg overdreven?

Is er ergens iets mis gegaan met het (her?) inrichten van de pagina? Het versterkt het beeld dat aanpassingen blijkbaar niet goed getest worden voordat ze doorgevoerd worden.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Idd, ik sluit de wf pagina voor vandaag, lijkt geen prio te hebben

Franky122

Ik wil gewoon wielernieuws kijken zonder zo'n irritant opgedrongen ondermaatse zoveelste podcast in mijn buik geduwd te krijgen. Echt man hou op.

Limal

Ik had mijn bookmark al op de forums gezet om de hoofdpagina te vermijden, kreeg ik net ook weer een automatisch afspelende video bij het nieuwsartikel over Skjelmose... WF is op dit moment gewoon onbruikbaar, hopelijk wordt dit snel opgelost.

Wel handig dat de vorige "crisis" zo al helemaal vergeten is ;-p

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

helemaal eens!

Zwaar irritant ene podcast luisteren op de telefoon kan niet eens omdat er filmpjes worden gestart door WF.

Laatst gewijzigd
Whyze Katje

't is inderdaad niet de beste aanpassing op de website de autoplay, om het maar heel voorzichtig te formuleren ;-). Tips, geluid uit, dan gaat de video wel spelen maar hoor je het niet. Of voor safari gebruikers. Settings van safari, dan ga je naar websites, vervolgens op Auto-play klikken. Voor de websites die open staat kun je nu aangeven wat je wilt ik heb wielerflits nu op Never Auto-Play gezet en dat lijkt te helpen. Maar beter zou natuurlijk zijn als wielerflits zelf er voor zorgt dat de WF update niet op Auto-Play staat.

kraamvisite

'@Maxim zou iemand even iets kunnen doen aan de naampjespikkers, of minstens aan de mogelijkheid om die schermnamen te wijzigen? Het gaat namelijk helemaal mis in de chat. Namen van voormalige en huidige leden worden misbruikt. Ook mijn naam wordt nu misbruikt. Lol van de chat gaat er snel vanaf zo.
Edit: mijn naam is nu meerdere malen op de chat verschenen, er worden uit mijn naam dingen gezegd. Ik ben behoorlijk pissed, kan niet de bedoeling zijn van een account toch, zo makkelijk naam wijzigen?
Daders zijn eenvoudig te achterhalen, gezien dat bij iedere wijziging ook de naam bij alle oude comments van diegene wordt gewijzigd.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik snap er geen moer van want dit zou al opgelost zijn.

Maak die chat gewoon alleen toegankelijk met exact dezelfde naam als op het forum en bevries deze.

kraamvisite

Ja nog even de comments in dit topic teruggelezen, en een tijdje terug is gezegd dat het is opgelost. Maar blijkbaar, als je voor en achternaam wijzigt in je profiel, kun je weer meerdere schermnamen nemen, zo leert ons de chat van vandaag.
En er wordt gewoon behoorlijk misbruik van gemaakt. Ik schrijf voorlopig niets meer op de chat, de lol is weg.

KissMyAce2.0

Lekker belangrijk! Wat boeit dat joh @kraamvisite

John Bidon

22 mei 2023 om 20:16#951243

Maxim Horssels
Vanaf morgen is het niet meer mogelijk om je schermnaam aan te passen. Het misbruik van deze functie in de chat bij het liveblog is daarmee opgelost.

kraamvisite

'@kissmyace dat boeit wel degelijk, ik leef graag in een wereld waarin er respect is voor elkaar, dus ook op het internet. Er zijn er een aantal die lopen te trollen onder andermans namen. Kan zijn dat het jou niet boeit, hopelijk het beheer van WF wel!

SprintMaster

Net even een simpele test gedaan: als voornaam Sprint ingevuld, als achternaam Master. Krijg ik bij de keuzelijst van schermnaam alle mogelijke combinaties van deze twee namen te zien! Dus Sprint, Master, Sprint Master enz.
Hoe dit op te lossen:
- blijkbaar zit er achter de namenlijst die iemand te zien krijgt een slimmigheid die van alles bedenkt. Dus, sloop die logica uit de programmeercode en vervang dit door alleen te kijken naar de gebruikersnaam.
- trek alle schermnamen gelijk aan de gebruikersnaam.
Op die manier is de boel sluitend. Ik vermoed dat de vorige keer alleen het tweede punt is uitgevoerd. Hopelijk kan de boel nu snel echt opgelost worden.

kraamvisite

'@sprintmaster dank voor de bijdrage. Mooi dat er nog andere flitsers zijn die dit thema ook belangrijk vinden.

1 2 ... 145 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.