Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 146 ... 201 202
Raul Alcala

Steeds meer gekkenhuis op WF. Kan de moderator op de chat niet gewoon normaal modereren?

Romāns Vainšteins

Ik heb een beter idee: zet de chat gewoon uit als je hem niet onder controle houden kan.

Dan nog even puzzelen en doen: voila chat 2.0.

kraamvisite

Ik heb een nog beter idee: even puzzelen, en diegenen die onder andermans namen lopen te trollen verwijderen met St. Marc, kind kan de was doen!

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Er zat inderdaad nog een optie in die ervoor zorgde dat je door je voor en achternaam aan te passen een nieuwe gebruikersnaam kon kiezen. Die hebben we er nu uitgehaald.

Vanmiddag zijn er ook gebruikers die hier misbruik van maakten geband.

xistnc

Misschien kun je je nog even tegen wat andere thema's aanbemoeien, elbosco. Ze maken een beetje een zooitje van je site.

Il Leopardo della Primavera

Goed dat dat eruit is!

Laatst gewijzigd
kraamvisite

'@Martin grote dank voor de snelle actie! We lopen soms weleens te zeuren, maar dit is mooi opgelost. Belangrijk om gewoon te kunnen discussiëren/communiceren met flitsers waarvan je weet dat ze het echt zijn, in zoverre dat mogelijk is natuurlijk op een forum.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Dank kraamvisite (ook voor het onder de aandacht brengen). We hadden de optie er niet voor niets uitgehaald, dus balen ervan dat dit mogelijk was. Het ordentelijk laten verlopen van de chat vereist wat extra aandacht en hopelijk helpt dit.

Franky122

edit wf: dergelijke bijdragen mag je achterwege laten

Laatst gewijzigd
Limal

Goed dat dat probleem is opgelost, Martin, maar onbegrijpelijk dat er nog steeds (of terug?) automatisch minstens een video begint te lopen. Neen, in mijn mobiele browser is er niet de mogelijkheid om dit te blokkeren, en sowieso is het een 'bad practice' om bezoekers hun data plan zonder schroom te [beeep - zelfcensuur]. Doe daar [beeep] wat aan!!!

Laatst gewijzigd
John Bidon

Positieve is dat het nog maar 2 fimpjes zijn. Eentje onder het vrouwenwielrennen en nog eentje in het klein helemaal onderaan onder 'populair'. Alleen deze laatste blijft automatisch afspelen. Die onder vrouwenwielrennen niet, maar die is in de breedte dermate lang dat het hamburgertje rechtsboven ook is verschoven.

Kan toch technisch al te moeilijk zijn om die 2 filmpjes te verwijderen? Als mensen willen kijken dan is er mogelijkheid zat aangezien er een aparte post is voor WF tv en vaak is die ook imbed in nieuwsartikelen. Dit komt niet heel respectvol over om continue filmpjes af te spelen ten koste van datagebruik van de gebruiker van de website.

Romāns Vainšteins

Geinig het gebrek aan inzicht bij team ‘wat boeit het joh’.

Al iedereen elkaars naam over kan nemen in een discussiesectie werkt het hele product niet meer, Einsteins. Of knippen jullie ook graag de heg met een tuinschepje?

kraamvisite

'@RV ik ben wel iemand die, als ie alleen een tuinschepje heeft, gaat proberen er de haag mee te snoeien. Je weet maar nooit. Ernsthaft, je hebt gewoon gelijk natuurlijk. Ik hoop dat het beheer scherp blijft op gekke accounts of vreemde naamwisselingen, vanochtend is er nl. alweer een naam veranderd. Edit: deze verandering was legitiem.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

'@Martin: mooi dat het schermnamen issue is opgelost.

Als iedereen (m.n. de veel posters) die liever onder een andere naam actief wil zijn dit via beheer doorgeeft dan zijn we van de meeste zorgen af.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Door die youtube-video op het homescreen laad de pagina op mijn mobiele browser (chrome op iOS 16.5.1, iPhone 13 pro) niet meer goed. De video is de hele breedte van het scherm, terwijl de rest van de layout de helft van het scherm inneemt.

SprintMaster

Misschien toch eens een extra controle doen (exotisch IP adres, gekke gebruikersnamen) bij nieuwe gebruikers. Er komen nogal wat SPAMmers door.

Romāns Vainšteins

Om 13:10 gaan we weer met ene Romance Veinstains in de chat.

Ergo: dat geeikel kan nog steeds.

Maillot à Pois

Tja, je kan natuurlijk een nieuwe account aanmaken met een naam die lijkt op een bestaande. Dat is moeilijk te voorkomen vrees ik.

kraamvisite

Is uitermate eenvoudig te voorkomen: als iemand een account aanmaakt, onder wat voor gebruikersnaam dan ook, eerst handmatig controleren voordat diegene mag posten. Duurt dan even voordat het account wel of niet wordt goedgekeurd. Zo voorkom je gelijk ook de spammers uit exotische oorden.

xistnc

Wat kraamvisite zegt. Dit soort zaken zijn zeer eenvoudig aan te pakken, als de wil daartoe ook echt bestaat. Gaat op korte termijn ten koste van de kliks, op lange termijn is het in het voordeel van kwaliteit en bruikbaarheid.

kraamvisite

Als er een blinde focus is op die kliks, ja dan leidt dat tot veel spammers, trollers, etc, open huis, en moet je als beheer achteraf alsnog veel werk leveren. Sluit je de genoemde maas, door die controle, dan straal je als website ook meer professionaliteit uit. WF zal daar zeker niet blind voor zijn denk ik.

Dikke Kater

Het belangrijkste nieuws van de dag, het ritverslag en de uitslag van de Tour, staat alweer bijna op blz 3. Veel artikelen die ik totaal niet lezenswaardig vind, staan in de weg. Dat is blijkbaar bewust. Ik vind het storend. Is er al eens nagedacht over een andere indeling van de website?

Wheely

De rituitslag is het tweede hoofdartikel bij mij Dikke Kater, de voorbeschouwing staat bovenaan. Precies goed wat mij betreft. (Is op m'n mobieltje)

Dikke Kater

Op mijn ipad is het dus anders.

John Bidon

Nog steeds wordt op de homepage dat youtube filmpje automatisch afgespeeld. Helemaal onderaan en in het klein. Wat is het nut daarvan? Boze tongen zouden wel eens kunnen beweren dat dit een desperate attempt is om meer views te genereren zonder dat iemand dat filmpje ook daadwerkelijk bekijkt, beetje hoe leidt ik mijn sponsors om de tuin.

1 2 ... 146 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.